abonnement Unibet Coolblue
pi_138864051
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2014 14:17 schreef Fer het volgende:

[..]

Het lijkt me minder extreem, dan in eerste instantie gedacht. Maar een 1,6 V6 is maar net zo lang als een blokkie uit een Aygo of Matiz. En de MGU-H maakt het toch al een langere turbo.
Klopt, de V helpt natuurlijk ook erg mee als je hem wat hoger legt. Maar het moet wel heel snel draaien en dus met minieme tolerantie, dus moet je het vrij zwaar uitvoeren. Terwijl turbo's altijd zo ligt mogelijk werden uitgevoerd om de lag te beperken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 14 april 2014 @ 13:51:51 #253
34586 kepler
No bounce, no play
pi_138865133
quote:
Ah dat filmpje had ik gemist, dank!
The line is a dot to you!
pi_138865365
quote:
Inmiddels geen gerucht meer.
http://www.gpupdate.net/n(...)eambaas-van-ferrari/
en op de site van ferarri zelf.
  maandag 14 april 2014 @ 14:15:26 #255
49501 4-elements
Arrectis Auribus
pi_138865890
Tja. Als succes zolang uitblijft bij een team als Ferrari moeten er koppen rollen. Aan de andere kant wordt de auto hier niet beter van, en dat is toch echt het voornaamste probleem van Ferrari...
That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
  maandag 14 april 2014 @ 16:22:56 #256
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138870336
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 14:15 schreef 4-elements het volgende:
Tja. Als succes zolang uitblijft bij een team als Ferrari moeten er koppen rollen. Aan de andere kant wordt de auto hier niet beter van, en dat is toch echt het voornaamste probleem van Ferrari...
Of hij goed is/was weet ik niet maar vond hem wel altijd prettig overkomen in interviews
pi_138871677
quote:
En Bob Bell na dit seizoen weg bij Mercedes:

http://www.gpupdate.net/n(...)eizoen-bij-mercedes/

quote:
Bell gaat op zoek naar 'nieuwe uitdagingen' buiten het team.
pi_138872131
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 13:18 schreef Weltschmerz het volgende:
Terwijl turbo's altijd zo ligt mogelijk werden uitgevoerd om de lag te beperken.
Het probleem lijkt me minder erg aangezien de MGU-H nu zorgt dat de turbo op snelheid blijft/komt.
.
pi_138872455
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 17:11 schreef Fer het volgende:

[..]

Het probleem lijkt me minder erg aangezien de MGU-H nu zorgt dat de turbo op snelheid blijft/komt.
Dat maakt alle verschil. Het goede van het idee zit hem er dan ook vooral in dat ze meteen een rethink van het concept van een turbo hebben gedaan toen die elektrisch ging worden aangedreven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 14 april 2014 @ 20:50:45 #260
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138880412
Er zouden beelden zijn van het ontslag van Dominicale.....



:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 14 april 2014 @ 21:46:14 #261
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138884134
oow en Lotus heeft hun E22 B-spec chassis klaar, wel maar eentje. Maldonado mag die in gebruik gaan nemen voor China :)



:')
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 14 april 2014 @ 22:18:14 #262
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_138886605
quote:
10s.gif Op maandag 14 april 2014 20:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Er zouden beelden zijn van het ontslag van Dominicale.....

[ afbeelding ]

:')
Wat een idioot.
  dinsdag 15 april 2014 @ 02:10:34 #263
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_138893743
quote:
0s.gif Op maandag 14 april 2014 16:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

Of hij goed is/was weet ik niet maar vond hem wel altijd prettig overkomen in interviews
Geheel mee eens.

Ik vraag mij ook af hoe het helpt. In mijn optiek kwam de rol van Dominicali meer over als een team manager, die het pitteam managede en de race en strategie begeleidde. Het probleem van Ferrari zit 'm allerzins in de techniek, die in de fabriek gemaakt wordt. Hoe denkt Ferrari nu vooruit te gaan?
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_138898354
Red Bull verliest beroep tegen diskwalificatie Ricciardo
quote:
Red Bull have lost their appeal against Daniel Ricciardo’s disqualification from the Australian Grand Prix following a hearing of the FIA Court of Appeal in Paris.

The FIA issued a statement saying: “The court, after having heard the parties and examined their submissions, decided to uphold the decision number 56 of the stewards by which they decided to exclude Infiniti Red Bull Racing’s car number three from the results of the 2014 Australian Grand Prix.

“The International Court of Appeal was presided over by Mr Harry Duijm (Netherlands), and included Mr Rui Botica Santos (Portugal), Mr Philippe Narmino (Monaco), Mr Antonio Rigozzi (Switzerland) and Mr Jan Stovicek (Czech Republic).”

An FIA Court of Appeal was convened yesterday in Paris to hear Red Bull’s appeal.

The FIA will publish a full reasoning for the verdict later this week.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:16:05 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138898406
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 02:10 schreef twiFight het volgende:

[..]

Geheel mee eens.

Ik vraag mij ook af hoe het helpt. In mijn optiek kwam de rol van Dominicali meer over als een team manager, die het pitteam managede en de race en strategie begeleidde. Het probleem van Ferrari zit 'm allerzins in de techniek, die in de fabriek gemaakt wordt. Hoe denkt Ferrari nu vooruit te gaan?
Als ik het goed begrijp is die manager van nu een tussenpaus en komt die Bell naar Ferrari, die zal misschien achter de schermen al wat eerder beginnen.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 11:16:22 #266
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138898416
quote:
goed nieuws voor de sport
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:23:51 #267
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138898672
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:16 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

goed nieuws voor de sport
Zeker, nu kijken of die Mateschitz de ballen heeft om de stekker eruit te trekken, daar dreigde hij toch mee?
pi_138898880
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

Als ik het goed begrijp is die manager van nu een tussenpaus en komt die Bell naar Ferrari, die zal misschien achter de schermen al wat eerder beginnen.
Bell gaat toch aan het einde van het seizoen naar McLaren?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 15 april 2014 @ 11:30:46 #269
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138898895
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zeker, nu kijken of die Mateschitz de ballen heeft om de stekker eruit te trekken, daar dreigde hij toch mee?
Het is goed dat ze de mazen in de regels opzoeken, maar ook goed dat als ze daarin te ver gaan teruggefloten worden
Altijd onderweg naar het avontuur
  dinsdag 15 april 2014 @ 11:39:11 #270
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_138899160
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:30 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het is goed dat ze de mazen in de regels opzoeken, maar ook goed dat als ze daarin te ver gaan teruggefloten worden
Mee eens, het gaat toch ook om zo goed mogelijk te engineeren binnen de regels.

Je moest juist de mazen in de regels opzoeken die niemand anders vind om voordelen te halen. Dat mag ik juist wel en daarom is Newey vaak zo succesvol :Y

Het voordeel van Mercedes komt doordat ze door de complete verandering van de regels een slimme basis hebben kunnen maken, maar qua kleine verbeteringen is Red Bull tot nu toe nog steeds het sterkste gebleken.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_138909109
Onbetaalde coureurs dreigen met staking

quote:
Apr.15 (GMM) F1 drivers are threatening to strike if their teams do not pay them.

Germany's Sport Bild reports that, in Bahrain recently, Kimi Raikkonen's manager Steve Robertson was seen arguing in the paddock with Lotus team boss Federico Gastaldi.

Reportedly, that is because the Finn, who switched to Ferrari at the end of last year, still has not been paid in full by Lotus for the 2013 season.

The magazine claims that Romain Grosjean, Nico Hulkenberg, Adrian Sutil and Kamui Kobayashi are all also waiting on overdue payments.

It is believed that, under the auspices of their union, the GPDA, the F1 drivers have signed a document vowing to strike if the growing trend of not being paid continues.

Sport Bild claims that Raikkonen - not a GPDA member - and one of F1's very highest earners, Lewis Hamilton, have refused to sign the document.

Hulkenberg would not comment.

"What we talk about in meetings, we keep to ourselves," said the German, who moved from Sauber to Force India for the 2014 season.

He admitted, however, that unpaid wages is an issue for the drivers.

"That's right. The teams are aware of the situation -- the driver can be easily replaced. Maybe not with the same quality, but they (the teams) do take advantage of that."

Hulkenberg also expressed some understanding for the situation of the teams.

"They are not doing it (failing to pay drivers) for fun," he acknowledged. "The money just isn't there. The sport is too expensive."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_138909148
Terugkeer van actieve ophanging in 2017?
quote:
Formula 1 teams are considering lifting the ban on active suspension as part of a move to control costs, AUTOSPORT has learned.

With F1's Strategy Group having decided against a cost cap, it is instead looking at alternative ways to keep spending under control.
And one of the proposals being evaluated is to allow active suspension back in F1 for the first time since 1993 (pictured).

The belief is that the electronic technology would actually be more cost effective for teams in terms of achieving the optimum car set-up than the current complicated mechanical-only systems.

The move is being considered for 2017, and could come in at the same time as a switch to 18-inch tyre rims.

AUTOSPORT understands that a number of other short and long-term proposals are being evaluated by the Strategy Group for implementation over the next few years.

They include efforts to simplify parts of the car where there is currently vast expense, including in the fuel system, crash structures, the front wing design, inter-connected front and rear suspension, and brake ducts.

There could also be tweaks to the GP weekend curfew hours and further reductions on staff numbers allowed at races.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 15 april 2014 @ 16:27:30 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_138910070
Grondeffect ook maar weer terug?

Man man man, wat een armoe :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_138910150
Armoe? Het is imho juist een verbetering. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2014 @ 16:43:40 #275
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138910716
Actieve suspensie? Nee alsjeblieft niet, 1992 en 1993 waren vreselijk.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 15 april 2014 @ 17:04:12 #276
131800 Tarado
capô de fusca
pi_138911379
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 11:30 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Bell gaat toch aan het einde van het seizoen naar McLaren?
Zou kunnen, ik had zoiets als dit gelezen

APRIL 15, 2014
quote:
Berger, Brawn or Bell to replace Domenicali?
Within hours of Ferrari's confirmation that Stefano Domenicali has left the team, Mercedes announced its own split with technical director Bob Bell.

Irishman Bell, who worked with Fernando Alonso when the Spaniard won his titles at Renault, only joined Mercedes in 2011, so speculation he might be in line to be Domenicali's longer-term replacement at Ferrari is obvious.

Domenicali's immediate replacement is Ferrari North America chief Marco Mattiacci, who although close to Luca di Montezemolo has no experience within the F1 paddock.

It is believed Bell is staying in F1, as he will only officially leave Mercedes at the end of November. This fits with the customary 'gardening leave' served by team personnel when they switch allegiances.

Mercedes said only that he will pursue "new challenges outside the company".

But while Bell is probably not in the frame at Ferrari, F1 insiders do agree that Mattiacci's appointment is only temporary.

Autosprint correspondent Cesare Maria Mannucci suggested he will perform only "a transitional role", perhaps to eventually be replaced by Gerhard Berger.

Tobias Gruner, writing for Germany's Auto Motor und Sport, added: "The Italian rumour mill has been speculating about a return for Ross Brawn."
grandprixdotcom twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 15:08:06 #f1 Berger, Brawn or Bell to replace Domenicali?: Within hours of Ferrari's confirmation that Stefano Domenica... http://t.co/WrZ8L8o8HT reageer retweet
pi_138949210
Iemand een idee hoe het nu met Renault vs Ferrari staat? Heb de hele tijd gevoel dat Renault sterker is dan Ferrari en de Torro Rosso's lopen ook erg hard, terwijl Sauber moeite heeft om mee te komen.

Renault roept iedere keer dat ze nog achterlopen.
.
  woensdag 16 april 2014 @ 18:57:18 #278
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_138950857
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:04 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoe het nu met Renault vs Ferrari staat? Heb de hele tijd gevoel dat Renault sterker is dan Ferrari en de Torro Rosso's lopen ook erg hard, terwijl Sauber moeite heeft om mee te komen.

Renault roept iedere keer dat ze nog achterlopen.
Sauber gaat niet vooruit omdat die niet aan het minimum gewicht van de wagen komen. Daardoor kunnen ze niet schuiven met ballast, waardoor op zijn beurt het weggedrag van de wagen negatief wordt beïnvloed. Sutil zijn gewicht is sowieso al aan de hoge kant, het gewicht van de wagen kan ook komen doordat de Ferrari-motor te zwaar zou zijn. Maar het chassis zou ook te zwaar zijn, en ik meen ergens gelezen te hebben dat er gedurende het Europees seizoen een B-spec chassis zou komen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sinister-D- op 17-04-2014 07:16:21 ]
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_138954198
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2014 17:04 schreef Tarado het volgende:

[..]

Zou kunnen, ik had zoiets als dit gelezen

APRIL 15, 2014

[..]

grandprixdotcom twitterde op dinsdag 15-04-2014 om 15:08:06 #f1 Berger, Brawn or Bell to replace Domenicali?: Within hours of Ferrari's confirmation that Stefano Domenica... http://t.co/WrZ8L8o8HT reageer retweet
Ok, duidelijk. Ik had een soortgelijk bericht gelezen dat de kant van McLaren op redeneerde.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 16 april 2014 @ 21:34:39 #280
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_138957960
quote:
0s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:04 schreef Fer het volgende:
Iemand een idee hoe het nu met Renault vs Ferrari staat? Heb de hele tijd gevoel dat Renault sterker is dan Ferrari en de Torro Rosso's lopen ook erg hard, terwijl Sauber moeite heeft om mee te komen.

Renault roept iedere keer dat ze nog achterlopen.
Ik denk dat de Renault iets beter dan de Ferrari is, maar echt goed referentiemateriaal is er nog niet, helaas
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_138975402
quote:
1s.gif Op woensdag 16 april 2014 18:57 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

Sauber gaat niet vooruit omdat die niet aan het minimum gewicht van de wagen komen. Daardoor kunnen ze niet schuiven met ballast, waardoor op zijn beurt het weggedrag van de wagen negatief wordt beïnvloed. Sutil zijn gewicht is sowieso al aan de hoge kant, het gewicht van de wagen kan ook komen doordat de Ferrari-motor te zwaar zou zijn. Maar het chassis zou ook te zwaar zijn, en ik meen ergens gelezen te hebben dat er gedurende het Europees seizoen een B-spec chassis zou komen.
Sauber fans roepen al om Van der Garde omdat die met minder kilometers in de auto tijdens de testen en vrijdag training niet langzamer was dan beide race coureurs. En naast het feit dat de Ferrari motor zwaarder (12 kg) en minder sterk (50 pk) is dan de Mercedes motor is de Sauber zelf te zwaar. En hebben ze geen superlicht koelsysteem zoals Ferrari omdat dat te duur is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Redactie Sport donderdag 17 april 2014 @ 13:08:08 #282
274204 crew  Mexicanobakker
pi_138976163
quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Sauber fans roepen al om Van der Garde omdat die met minder kilometers in de auto tijdens de testen en vrijdag training niet langzamer was dan beide race coureurs. En naast het feit dat de Ferrari motor zwaarder (12 kg) en minder sterk (50 pk) is dan de Mercedes motor is de Sauber zelf te zwaar. En hebben ze geen superlicht koelsysteem zoals Ferrari omdat dat te duur is.
Sutil is ook gewoon matig. En het zou leuk zijn als een Nederlander weer eens in de punten kan rijden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_138979600
Force India komt met aero-updates maar introduceert ook het FRIC-ophangingssysteem (Front and Rear Inter-Connected). Tot dusverre hebben alleen Mercedes en Lotus het. Best indrukwekkend voor een midfield team om zo mee te doen met de ontwikkelingsstrijd. In 2009 waren ze ook een van de eersten, zelfs voor de topteams, die de dubbele diffuser kon kopiëren. Later ook een van de eersten die de F-duct kon kopiëren.

http://www.auto-motor-und(...)gesform-8310190.html

edit:

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 12:41 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Sauber fans roepen al om Van der Garde omdat die met minder kilometers in de auto tijdens de testen en vrijdag training niet langzamer was dan beide race coureurs. En naast het feit dat de Ferrari motor zwaarder (12 kg) en minder sterk (50 pk) is dan de Mercedes motor is de Sauber zelf te zwaar. En hebben ze geen superlicht koelsysteem zoals Ferrari omdat dat te duur is.
lol, ik versta vrij weinig van dat Zwitsers accent in dat vraaggesprek met Simona de Silvestro. Normaal gesproken kan ik Duits heel goed volgen.

[ Bericht 15% gewijzigd door LWD-Godius op 17-04-2014 15:20:36 ]
pi_138981094
Nieuwe neus van Mercedes (boven).

pi_138984465
Op de site van Formula1.com wordt het verschil tussen de Mercedes en de Renault motor uitgelegd met betrekking tot de packaging van de power units.

Mercedes motor

Renault motor
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_139092204
Vraagje voor de experts: Alle teams behalve Red Bull hebben twee (Dummy)camera's aan weerszijde van de neus, volgens mij zijn die dingen verplicht. Waarom heeft RBR ze dan niet..?
  zondag 20 april 2014 @ 22:27:16 #287
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_139092814
quote:
0s.gif Op zondag 20 april 2014 22:15 schreef Ferry_76 het volgende:
Vraagje voor de experts: Alle teams behalve Red Bull hebben twee (Dummy)camera's aan weerszijde van de neus, volgens mij zijn die dingen verplicht. Waarom heeft RBR ze dan niet..?
Newey.

http://www.f1times.co.uk/news/display/08625
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_139098511
quote:
Weer een slimmigheidje ontdekt om de gebrekkige regelgeving van de FIA te omzeilen dus.
pi_139106586
Ik kom net achter dat Sporza dit seizoen de formule1 uitzend in een uitgebreide samenvatting van een kwartier tot een half uur. België zal door Sporza live worden uitgezonden.
pi_139107194
Active suspension en lagere rijhoogtes kunnen wel goed uitkomen op deze auto's. Nu raken ze zoveel downforce kwijt achter een andere auto, dat de banden helemaal eraan gaan. De P1 rijder heeft zoveel voordeel, dat ie eigenlijk niet meer te achterhalen is.

Als ze dit verschil minder groot kunnen maken met lagere rijhoogtes, zouden we minder vaak een winnaar van pole zien.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 april 2014 17:41 schreef sasquatsch het volgende:
Op de site van Formula1.com wordt het verschil tussen de Mercedes en de Renault motor uitgelegd met betrekking tot de packaging van de power units.

Mercedes motor

Renault motor
Nice, ze vertellen dus dat er bij Mercedes koppelingen tussen de turbine, mgu-h en compressorwiel zitten. Hierdoor wordt tijdens het opspinnen door mgu-h alleen het compressorwiel aangedreven, die komt sneller op toeren en er is nog minder lag.

[ Bericht 57% gewijzigd door Fer op 21-04-2014 13:17:16 ]
.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 april 2014 @ 16:09:05 #291
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139112172
Ferrari schijnt 20 tot 30 pk te hebben gevonden door verbeteringen in de software en een nieuwe brandstof van Shell
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139113311
Oh mooi, dan ga ik ook die Shell tanken!

(Want ze moeten gewone brandstof gebruiken)

On topic: mochten ze daar nu wel aan werken, de software?

Brandstof moet toch hele jaar hetzelfde zijn?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 21 april 2014 @ 16:50:32 #293
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139113774
ja, aan de software mogen ze sleutelen.

En over de brandstof:
quote:
19.7 Fuel approval :
19.7.1 Before any fuel may be used in an Event, two separate five litre samples, in suitable containers, must be submitted to the FIA for analysis and approval.
19.7.2 No fuel may be used in an Event without prior written approval of the FIA.
Dit betekent dat ze onbeperkt aan de brandstof mogen sleutelen, mits deze opgebouwd is uit componenten die ook straatauto's kunnen tanken en voldoen aan de omschrijvingen uit de Technische Reglementen van de FIA.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139115438
En van te voren dus samples inleveren die de FIA eerst moet onderzoeken.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 22 april 2014 @ 19:41:18 #295
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_139155533
Blog op RBR's website: http://www.infiniti-redbullracing.com/article/spy-games-china
quote:
Hello, Spy here. Well, hasn't it been an interesting few days? Spy is rather worn out...

Stefano Domenicali departs Ferrari to be replaced by a bloke who wears sunglasses inside the garage. Mercedes slip out news that technical director Bob Bell is spending more time with his garden and the powers in Paris have decided Daniel can't have his trophy back from Australia – which is the F1 equivalent of seeing a happy little puppy gambolling cheerfully around with a bone and then taking it away.

The big news we're digesting is that the playful scamps at Merc decided to have a good old sticky-beak at our appeal and requested we receive a three-race ban. There's a few pursed lips from our management at that but they've decided to rise above it and not comment – but down here at the coalface you can be sure we're telling out mates in the next garage along where they can shove that three-pointed star.

Actually it's quite reassuring: it means we're getting close enough to get them rattled and sweating a bit. Back in February that looked pretty unlikely. At least that's what Spy thinks: it seems we've undergone a change in the last couple of weeks. It's going to be a long time before we completely understand this car but we've gone past the stage of just trying to get it to work and are now into the stage of trying to make it go faster.

At the track that translates into cases of new bits – which is interesting because we're just getting used to the bits that we've got – but it's not exactly a new situation. The design department back in Milton Keynes is this remorseless machine that converts tea and biscuits into a never-ending stream of upgrades and go-faster stripes. At the head of that particular operation is Rob Marshall, our chief designer, sketching on napkins and wandering the floor handing them out and saying "can you make me one of these?" Rob does have a very whizzy computer but that's not really the way he rolls. He's much happier with his box of Buzz Lightyear colouring pencils and the back of an envelope.

We reckon he's gone through a lot of envelopes this week 'cos we've got lots of new stuff – it's just a shame that the weather in China isn't really playing along. The sky is what could generously be described as 'opaque'. Even when it's not raining the effect of this is very much like being inside a giant ping-pong ball. Apparently quite a lot of it is smog. In years gone by we might not have noticed but now half the garage has contracted the running bug, air quality is suddenly a big talking point.

Not that anyone needs to go for a run here. There's plenty of exercise is simply dodging the showers on the sprint from the garage to the hospitality unit. The Shanghai paddock is enormous with the buildings on stilts above a lagoon that's criss-crossed with little bridges. Even after a decade it's pretty confusing. We're thinking of handing out maps.
Wow! Professionalisme alom bij Red Bull Racing _O_
Volgende keer gewoon je naam eronder zetten Helmut :W

Printscreen voor als ze het zouden verwijderen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 22 april 2014 @ 19:49:07 #296
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_139155831
quote:
13s.gif Op dinsdag 22 april 2014 19:41 schreef Sinister-D- het volgende:
Blog op RBR's website: http://www.infiniti-redbullracing.com/article/spy-games-china

[..]

Wow! Professionalisme alom bij Red Bull Racing _O_
Volgende keer gewoon je naam eronder zetten Helmut :W

Printscreen voor als ze het zouden verwijderen :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moeten ze het bij zichzelf eens met een geopend blikje Red Bull proberen en kijken wat er gebeurt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_139162793
WHAHAHAHAHA.

ZO zielig zeg van Red Bull. Vorig jaar toen andere teams het niet eens waren met besluiten van de FIA omtrent Red Bull en de regelgeving stond meen daar overal te verkondingen dat andere teams niet zo zielig moeten doen en nu zij een keer de deksel op de neus krijgen gaan ze liggen janken als een stel babies.

Oooh boeboeboe, Mercedes is gemeen en vraagt om een strengere straf. Boehoehoe. :') :')

Nou, vorig jaar liep Red Bull als een gek te janken dat men de banden moest veranderen want zij hadden er nadeel van en men was er toen ook niet schuw van om alle mogelijke (il)legale manieren te benutten hun zin te krijgen.

Heel jammer deze reactie, hoopte dat RBR nog een beetje een leuk team zou zijn, maar dit valt mij zwaar van ze tegen.
  woensdag 23 april 2014 @ 01:41:20 #298
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_139170246
Mja, ik heb RBR al nooit een leuk team gevonden. Het bestond de afgelopen jaren 50% uit het zichzelf in een underdogpositie proberen te lullen en 50% ophemelen van Vettel (vnl. door Horner). Vettel had ik al weinig respect voor, maar die is ook nogmaals door de mand gevallen afgelopen race.

Waar zal het heen gaan met het team? ~P5 prestaties daar staan sponsoren niet om te trappelen (niet dat ze in geldnood zullen zitten op korte termijn) en ik zie die Vettel ook nog wel een /ragequit doen bij RBR als hij niet een auto heeft om te strijden om de winst. Mijns inziens heeft dat team een hoop werk aan de winkel: prestaties moet op orde, imago moet op orde, rijders moeten op orde.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  woensdag 23 april 2014 @ 01:53:40 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_139170335
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 01:41 schreef twiFight het volgende:
Mja, ik heb RBR al nooit een leuk team gevonden. Het bestond de afgelopen jaren 50% uit het zichzelf in een underdogpositie proberen te lullen en 50% ophemelen van Vettel (vnl. door Horner). Vettel had ik al weinig respect voor, maar die is ook nogmaals door de mand gevallen afgelopen race.

Waar zal het heen gaan met het team? ~P5 prestaties daar staan sponsoren niet om te trappelen (niet dat ze in geldnood zullen zitten op korte termijn) en ik zie die Vettel ook nog wel een /ragequit doen bij RBR als hij niet een auto heeft om te strijden om de winst. Mijns inziens heeft dat team een hoop werk aan de winkel: prestaties moet op orde, imago moet op orde, rijders moeten op orde.
wat een onzin, Webber is weg en Rico rijd op hetzelfde niveau als Vettel, denk eerder dat het op Ferrari van toepassing is.
  woensdag 23 april 2014 @ 01:57:32 #300
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_139170367
quote:
0s.gif Op woensdag 23 april 2014 01:53 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wat een onzin, Webber is weg en Rico rijd op hetzelfde niveau als Vettel, denk eerder dat het op Ferrari van toepassing is.
Waar reageer je op, want ik zie even geen verband tussen mijn post en jouw reactie.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')