abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138598226
Mag ik vragen waarom jij in de bijstand zit? Je komt namelijk zeer welbespraakt over
  maandag 7 april 2014 @ 00:36:13 #52
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_138598243
Ik begin het vermoeden te krijgen dat TS een troll is.
#FreeHat
pi_138598294
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:35 schreef Plantagehouder het volgende:
Mag ik vragen waarom jij in de bijstand zit? Je komt namelijk zeer welbespraakt over
_O-
....stiekem toch wel....
  maandag 7 april 2014 @ 00:38:00 #54
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_138598304
Omdat TS een drankprobleem heeft. Anders schrijf je niet zo :')
pi_138598314
quote:
6s.gif Op maandag 7 april 2014 00:26 schreef DABAMaster het volgende:
hoewel ik beter zou moeten weten doe ik toch een poging:

Je moet je spaargeld tot 5750 opmaken, in jouw geval is dat 9000-5750=3250-bank = ongeveer 3 maanden bijstand.

Het feit dat je oom er 5 maanden over heeft gedaan om dat uit te zoeken doet daar niets aan af, het bedrag blijft hetzelfde. Je houdt ongeveer 5750 euro over en dan krijg je weer uitkering. Of ze dat nou met het verleden verrekenen (terugbetalen) of vanaf heden inhouden.
Als dat zo is komt het goed zo niet vind ik het diefstal.. las namelijk andere verhalen op google
pi_138598474
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef roetietoe het volgende:

[..]

Als dat zo is komt het goed zo niet vind ik het diefstal.. las namelijk andere verhalen op google
Dat is gewoon zo. Je mag een klein bedrag eigen vermogen hebben. Alles daarboven moet je eerst opeten zoals ze dat noemen voordat je weer een uitkering krijgt
pi_138598496
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:43 schreef Seduzione het volgende:

[..]

Dat is gewoon zo. Je mag een klein bedrag eigen vermogen hebben. Alles daarboven moet je eerst opeten zoals ze dat noemen voordat je weer een uitkering krijgt
:Y

5850 euro.

:)
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 7 april 2014 @ 01:04:01 #58
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138598847
Je hebt achtduizend euro. Dan heb je dus geen bijstand meer nodig.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_138598982
punt gemaakt
thnx voor de info
fyne nacht en tot ziens.
  maandag 7 april 2014 @ 01:15:46 #60
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_138599061
Pak eerst maar eens een cursusje Nederlands, je lijkt wel een buitenlander.
  maandag 7 april 2014 @ 01:20:17 #61
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138599152
TS, je had niet direct een bank moeten kopen.
Eerst je belasting betalen, dan andere verplichtingen die voortvloeien uit je bijstand en ten slotte dit soort hebbedingetjes.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
  maandag 7 april 2014 @ 01:29:02 #62
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_138599285
Ik heb zelf ook recht op een uitkering (WAJONG, omdat ik zo gek als een deur ben :P ), desondanks vind ik deze regeling wel terecht.

Wanneer je in je eigen onderhoud kunt voorzien, dien je dit ook te doen. Je hebt recht op bijna zesduizend euro (dertienduizend gulden) als spaargeld, het surplus dien je eerst zelf op te maken, alvorens wederom aanspraak te kunnen maken op deze sociale regeling.

De regeling is immers bedoeld voor levensonderhoud.

De enige uitkeringsgerechtigde die steenrijk is, niets zinnigs doet en in een riante villa kan wonen is Willem Alexander en de overige nietsnutten van het koningshuis, helaas is dit voor reguliere, eerlijke burgers niet weggelegd.

Het is niet bijster veel inderdaad, maar je kan er van leven en er is niets mis met zuinigheid (het is zelfs een katholieke deugd) en gebruik van tweedehands spullen (ook goed voor het milieu).

Ik snap dat het wrang is, dat het geld wordt ingehouden van de erfenis. Maar ergens is het logisch vind ik.

Sterkte met het verlies van je oma, mijn oprechte condoleances. :{
pi_138599368
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 00:17 schreef roetietoe het volgende:
kijk geld boven de ton...daar krijg je erfrecht sucssie recht belastingdienst... dit gaat over een klein...(groot) bedrag... zelfs dat moet ik weggeven ik vind dat niet normaal ik heb zoveel geld nog niooit gehad luister jongens ik dank jullie allen voor mijn bankstel mijn kleren de biertjes, maar ik wil ook wel eens zelf iets kopen !!!
Een net pak en mooie schoenen en hop, solliciteren.

Eis van de regering; investeer die 5700 euro in het vinden van een baan, lukt je dat met zoveel geld nog niet, komen wij het halen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_138599377
Ik heb voordat die erfenis kwam gelijk een briefje ingeleverd dat er een bedrag aankwam ik heb daarop niks vernomen .. Totdat de brief komt en je ineens binnen 3 dgn moet reageren Nadat ik die datum van overlijden door moest geven ben ik gaan googlen en kwam dus met informatie die mij deed vermoeden dat ik 5 mnd terug moest betalen bovenop de 5750. Omdat ik verder op andere pagina's overal hetzelfde zag staan was ik ervan overtuigd dat dat klopte

Als blijkt dat het idd tot die 5750 gaat ben ik blij.
Ik mag die 3250 zelf opmaken
Helemaal gelukkig, tuurlijk ik heb veel ontvangen dus ik lever wat in.
  maandag 7 april 2014 @ 01:40:10 #65
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138599475
Hoe duur was die bank wel niet?
pi_138599657
ik kreeg een beetje het gevoel dat mensen met een uitkering maar arm moeten blijven dat vind ik gewoon niet juist je hebt recht op een uitkering of je hebt het niet.
nogmaals bedankt voor de info.
pi_138599682
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:50 schreef roetietoe het volgende:
ik kreeg een beetje het gevoel dat mensen met een uitkering maar arm moeten blijven dat vind ik gewoon niet juist je hebt recht op een uitkering of je hebt het niet.
hey slimmerd. Als je rijk kan worden met een uitkering dan gaat iedereen dat trekken natuurlijk.
uitkering blijven trekken en aan de regels houden = arm blijven
pi_138599702
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:50 schreef roetietoe het volgende:
Waarom zou je 'rijk' (dus niet arm) van geld wat je krijgt en niet eens zelf verdiend hebt..

Je moet even bedenken, iedere euro die jij krijgt is door iemand anders verdiend door te werken om vervolgens aan jou te kunnen geven zonder dat je daar iets voor hoeft te doen, puur en alleen zodat jij een dak hebt om onder te slapen en eten kunt kopen zodat je niet over een maand dood onder een brug gevonden wordt. Nu krijg jij plotseling zo veel geld waardoor je dat geld niet per se nodig hebt om onder een dak te slapen en niet te verhongeren, dus krijg je dat geld niet meer, zo simpel is het.

Wil je niet meer arm zijn, ga dan werken en belasting betalen zodat jij de bijstand van anderen kunt betalen zoals alle anderen de hele tijd voor jou hebben gedaan. Dat of zeur niet over een redelijke levensstandaard die je gratis krijgt en nog veel lager had kunnen zijn.
pi_138599814
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 01:54 schreef Lilliesleaf het volgende:

[..]

Waarom zou je 'rijk' (dus niet arm) van geld wat je krijgt en niet eens zelf verdiend hebt..

Je moet even bedenken, iedere euro die jij krijgt is door iemand anders verdiend door te werken om vervolgens aan jou te kunnen geven zonder dat je daar iets voor hoeft te doen, puur en alleen zodat jij een dak hebt om onder te slapen en eten kunt kopen zodat je niet over een maand dood onder een brug gevonden wordt. Nu krijg jij plotseling zo veel geld waardoor je dat geld niet per se nodig hebt om onder een dak te slapen en niet te verhongeren, dus krijg je dat geld niet meer, zo simpel is het.

Wil je niet meer arm zijn, ga dan werken en belasting betalen zodat jij de bijstand van anderen kunt betalen zoals alle anderen de hele tijd voor jou hebben gedaan. Dat of zeur niet over een redelijke levensstandaard die je gratis krijgt en nog veel lager had kunnen zijn.
Dit is een onderwerp ik kan wel blijven typen..
maar je hebt gelijk...
Ik ben het met je eens.
maar iedereen weet dat tie op zn knietjes gaat als tie een uitkering aanvraagt iedereen heeft zn trots en als je hm dan eenmaal nodig hbt ben ik blij dat tie er is. en voor mensen die er langere tijd inzitten zoals ik, ik heb soms het gevoel dat ik arm moet blijven .. uiteindelijk gaat dit over een erfenis van geld waar iemand wel hard voor gewerkt heeft en ik vind dat ik dat met alle respect ook lkkr op mag maken ..
pi_138599835
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:08 schreef roetietoe het volgende:
ik vind dat ik dat met alle respect ook lkkr op mag maken ..
En ik vind dat als jij blijft leven "zo van alles lekker opmaken", dat je nooit een succesvol menneke zult worden, maar altijd uit de bijstandsruif zal moeten blijven vreten. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_138599845
uiteindelijk gaat het allemaal naar meneer albert heijn
Lkkr chilli van 10 euro ipv een diepvries pizza.
pi_138599851
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:12 schreef roetietoe het volgende:
uiteindelijk gaat het allemaal naar meneer albert heijn
Lkkr chilli van 10 euro ipv een diepvries pizza.
Je moet het zelf weten. Veel plezier met je pizza.

Ik heb volgende week dit:

pi_138599852
morgen een keer geen frikandellen
  maandag 7 april 2014 @ 02:30:07 #74
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_138599927
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 02:08 schreef roetietoe het volgende:

[..]

Dit is een onderwerp ik kan wel blijven typen..
maar je hebt gelijk...
Ik ben het met je eens.
maar iedereen weet dat tie op zn knietjes gaat als tie een uitkering aanvraagt iedereen heeft zn trots en als je hm dan eenmaal nodig hbt ben ik blij dat tie er is. en voor mensen die er langere tijd inzitten zoals ik, ik heb soms het gevoel dat ik arm moet blijven .. uiteindelijk gaat dit over een erfenis van geld waar iemand wel hard voor gewerkt heeft en ik vind dat ik dat met alle respect ook lkkr op mag maken ..
Of je het nou van je oma erft of een bijstand krijgt; uiteindelijk is het altijd geld van iemand die wel heeft gewerkt voor zijn centen. "Ze" vinden alleen dat het geld van jouw oma niet naar jou specifiek moet gaan, maar ook naar andere mensen die een bijstand krijgen zonder rijke oma.
  maandag 7 april 2014 @ 02:38:09 #75
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_138599970
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je moet het zelf weten. Veel plezier met je pizza.

Ik heb volgende week dit:

[ afbeelding ]
Oke, maar wel met fundi-Evangelisten er gratis bij en vrouwen met een veel te dikke kont. :P Verder wel tof natuurlijk, maar Guatemala sla ik voortaan over, te veel Bijbels daar. :') Een beetje Bijbel kan geen kwaad, maar je kan het - zoals daar waar ik was - ook te bont maken. ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')