Zeg dan gewoon dat je te lui bent om de OP te lezen.quote:Op maandag 7 april 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo is dat logisch TS kan dat geld gebruiken eindelijk een keer een meevallertje komen die bitches weer snitchen.
Er is maar één manier om dat voor elkaar te krijgen: WERK!quote:Op maandag 7 april 2014 00:17 schreef roetietoe het volgende:
kijk geld boven de ton...daar krijg je erfrecht sucssie recht belastingdienst... dit gaat over een klein...(groot) bedrag... zelfs dat moet ik weggeven ik vind dat niet normaal ik heb zoveel geld nog niooit gehad luister jongens ik dank jullie allen voor mijn bankstel mijn kleren de biertjes, maar ik wil ook wel eens zelf iets kopen !!!
is 5750 euro geen meevaller dan?quote:Op maandag 7 april 2014 00:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo is dat logisch TS kan dat geld gebruiken eindelijk een keer een meevallertje komen die bitches weer snitchen.
2e kamer is blind voor alle betalrs die kopje ondergaan,door fouten van de belastingdiensd.quote:Op maandag 7 april 2014 00:20 schreef roetietoe het volgende:
Die regel die klopt niet... hoe kan je terug moeten betalen over geld wat je nog niet niet hbt gehad...
Ik moet nu de datum van mn oma's overlijden doorgeven zelfs een kopie van de oberlijdensaktye van mij zo aan het hart liggende oma terwijl ze geeneens gecondoleerd hebben gezeged !!!
Dan blijkt dus lees ik net dat de datum van overlijden meetelt met het moment dat je het geld heb gehad in mijn geval 5 mnd... dat moet ik dan dus terugbetalen .. da's diefstal jongens
Geert Glas! Wijze woorden!quote:Op maandag 7 april 2014 00:21 schreef DrDentz het volgende:
De meeste mensen zijn rijk geworden door te stelen. Als je één of twee keer steelt heb je nog meer dan een uitkering.
bel het uwvquote:Op maandag 7 april 2014 00:22 schreef roetietoe het volgende:
nou das dus de vraag gaat dat dan tot die 5750 of moet ik dus 9000 min 3 mnd zelf opmaken = 5750 en dan nog eens die 5 mnd terugbetalen als dat zo is vind ik dat diefstal
vrijstelling!!quote:Op maandag 7 april 2014 00:24 schreef roetietoe het volgende:
en als ik dus die 5750 heb waarvan ik nu dus kleding en een bank heb gekocht dus volgensdjaar geen geld heb moet ik opgeven dat ik dat jaar een gift heb gehad dan krijg ik geen vrijstelling gemeentelijke belatingen en mag ik dus van die 730 270 euro gemeentelijke belastingen betalken die ik dan dus niet meer heb en dus nu ook al apart mag houden....
snapt ie toch nietquote:Op maandag 7 april 2014 00:26 schreef DABAMaster het volgende:
hoewel ik beter zou moeten weten doe ik toch een poging:
Je moet je spaargeld tot 5750 opmaken, in jouw geval is dat 9000-5750=3250-bank = ongeveer 3 maanden bijstand.
Het feit dat je oom er 5 maanden over heeft gedaan om dat uit te zoeken doet daar niets aan af, het bedrag blijft hetzelfde. Je houdt ongeveer 5750 euro over en dan krijg je weer uitkering. Of ze dat nou met het verleden verrekenen (terugbetalen) of vanaf heden inhouden.
je krijgt toch ook een uitkering???quote:Op maandag 7 april 2014 00:31 schreef roetietoe het volgende:
kom op heey we wteen allemaal hoe het weerkt stem vvd minder belasting voor de rijekn ... maar gun de armen ook wat
Dus wacht even..quote:Op maandag 7 april 2014 00:31 schreef roetietoe het volgende:
Nou ik hou dus als dat waar is van 5 mnd terugbetalen geen 5750 meer over dan sta ik dus waarschijnlijk na aankoop van mn bank nog in de FOKin min
waardeloos... mensen hbbn nu eenmaal rechnt op die uitkering als dat niet zo is moeten de regels worden aangescherpt ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |