quote:Op maandag 7 april 2014 00:35 schreef Plantagehouder het volgende:
Mag ik vragen waarom jij in de bijstand zit? Je komt namelijk zeer welbespraakt over
Als dat zo is komt het goed zo niet vind ik het diefstal.. las namelijk andere verhalen op googlequote:Op maandag 7 april 2014 00:26 schreef DABAMaster het volgende:
hoewel ik beter zou moeten weten doe ik toch een poging:
Je moet je spaargeld tot 5750 opmaken, in jouw geval is dat 9000-5750=3250-bank = ongeveer 3 maanden bijstand.
Het feit dat je oom er 5 maanden over heeft gedaan om dat uit te zoeken doet daar niets aan af, het bedrag blijft hetzelfde. Je houdt ongeveer 5750 euro over en dan krijg je weer uitkering. Of ze dat nou met het verleden verrekenen (terugbetalen) of vanaf heden inhouden.
Dat is gewoon zo. Je mag een klein bedrag eigen vermogen hebben. Alles daarboven moet je eerst opeten zoals ze dat noemen voordat je weer een uitkering krijgtquote:Op maandag 7 april 2014 00:38 schreef roetietoe het volgende:
[..]
Als dat zo is komt het goed zo niet vind ik het diefstal.. las namelijk andere verhalen op google
quote:Op maandag 7 april 2014 00:43 schreef Seduzione het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo. Je mag een klein bedrag eigen vermogen hebben. Alles daarboven moet je eerst opeten zoals ze dat noemen voordat je weer een uitkering krijgt
Een net pak en mooie schoenen en hop, solliciteren.quote:Op maandag 7 april 2014 00:17 schreef roetietoe het volgende:
kijk geld boven de ton...daar krijg je erfrecht sucssie recht belastingdienst... dit gaat over een klein...(groot) bedrag... zelfs dat moet ik weggeven ik vind dat niet normaal ik heb zoveel geld nog niooit gehad luister jongens ik dank jullie allen voor mijn bankstel mijn kleren de biertjes, maar ik wil ook wel eens zelf iets kopen !!!
hey slimmerd. Als je rijk kan worden met een uitkering dan gaat iedereen dat trekken natuurlijk.quote:Op maandag 7 april 2014 01:50 schreef roetietoe het volgende:
ik kreeg een beetje het gevoel dat mensen met een uitkering maar arm moeten blijven dat vind ik gewoon niet juist je hebt recht op een uitkering of je hebt het niet.
nogmaals bedankt voor de info.
Waarom zou je 'rijk' (dus niet arm) van geld wat je krijgt en niet eens zelf verdiend hebt..quote:Op maandag 7 april 2014 01:50 schreef roetietoe het volgende:
ik kreeg een beetje het gevoel dat mensen met een uitkering maar arm moeten blijven dat vind ik gewoon niet juist je hebt recht op een uitkering of je hebt het niet.
Dit is een onderwerp ik kan wel blijven typen..quote:Op maandag 7 april 2014 01:54 schreef Lilliesleaf het volgende:
[..]
Waarom zou je 'rijk' (dus niet arm) van geld wat je krijgt en niet eens zelf verdiend hebt..
Je moet even bedenken, iedere euro die jij krijgt is door iemand anders verdiend door te werken om vervolgens aan jou te kunnen geven zonder dat je daar iets voor hoeft te doen, puur en alleen zodat jij een dak hebt om onder te slapen en eten kunt kopen zodat je niet over een maand dood onder een brug gevonden wordt. Nu krijg jij plotseling zo veel geld waardoor je dat geld niet per se nodig hebt om onder een dak te slapen en niet te verhongeren, dus krijg je dat geld niet meer, zo simpel is het.
Wil je niet meer arm zijn, ga dan werken en belasting betalen zodat jij de bijstand van anderen kunt betalen zoals alle anderen de hele tijd voor jou hebben gedaan. Dat of zeur niet over een redelijke levensstandaard die je gratis krijgt en nog veel lager had kunnen zijn.
En ik vind dat als jij blijft leven "zo van alles lekker opmaken", dat je nooit een succesvol menneke zult worden, maar altijd uit de bijstandsruif zal moeten blijven vreten.quote:Op maandag 7 april 2014 02:08 schreef roetietoe het volgende:
ik vind dat ik dat met alle respect ook lkkr op mag maken ..
Je moet het zelf weten. Veel plezier met je pizza.quote:Op maandag 7 april 2014 02:12 schreef roetietoe het volgende:
uiteindelijk gaat het allemaal naar meneer albert heijn
Lkkr chilli van 10 euro ipv een diepvries pizza.
Of je het nou van je oma erft of een bijstand krijgt; uiteindelijk is het altijd geld van iemand die wel heeft gewerkt voor zijn centen. "Ze" vinden alleen dat het geld van jouw oma niet naar jou specifiek moet gaan, maar ook naar andere mensen die een bijstand krijgen zonder rijke oma.quote:Op maandag 7 april 2014 02:08 schreef roetietoe het volgende:
[..]
Dit is een onderwerp ik kan wel blijven typen..
maar je hebt gelijk...
Ik ben het met je eens.
maar iedereen weet dat tie op zn knietjes gaat als tie een uitkering aanvraagt iedereen heeft zn trots en als je hm dan eenmaal nodig hbt ben ik blij dat tie er is. en voor mensen die er langere tijd inzitten zoals ik, ik heb soms het gevoel dat ik arm moet blijven .. uiteindelijk gaat dit over een erfenis van geld waar iemand wel hard voor gewerkt heeft en ik vind dat ik dat met alle respect ook lkkr op mag maken ..
Oke, maar wel met fundi-Evangelisten er gratis bij en vrouwen met een veel te dikke kont.quote:Op maandag 7 april 2014 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten. Veel plezier met je pizza.
Ik heb volgende week dit:
[ afbeelding ]
Wat, waar ik heenga?quote:Op maandag 7 april 2014 02:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Oke, maar wel met fundi-Evangelisten er gratis bij en vrouwen met een veel te dikke kont.
Zo te zien gaan je niet naar Litouwen.quote:Op maandag 7 april 2014 02:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat, waar ik heenga?Heb je énig idee?
je hebt een uitkering om in je eerste levensbehoeften te voorzien, dus geen recht op extraatjesquote:Op maandag 7 april 2014 01:50 schreef roetietoe het volgende:
als die pik zich wat eerder druk had gemaakt om een baan te vinden dan had hij dat geld lekker in zijn eigen zak kunnen steken, nu heeft ie gewoon het geld waar zijn oma jaren voor heeft moeten sparen gewoon weggegooidquote:Op maandag 7 april 2014 07:50 schreef hpeopjes het volgende:
TS heeft gelijk! Pure diefstal!
In een land waar falende of zelfs criminele bestuurders, bankiers en politici aan de lopende band worden afgetankt met miljoenen of zelfs miljarden euro's van ons belastinggeld, gaan we ons een beetje druk zitten maken om een steuntrekker die een extraatje ontvangt uit een erfenis. Man, man, man wat een ellendige mentaliteit hebben we met z'n allen gekregen.
Doet niets af aan mijn punt.quote:Op maandag 7 april 2014 07:52 schreef bonke het volgende:
[..]
als die pik zich wat eerder druk had gemaakt om een baan te vinden dan had hij dat geld lekker in zijn eigen zak kunnen steken
Er schuilt een kapitalist in ons allen. Ik weet nog wel een manier om net zoveel geld te hebben.quote:Op maandag 7 april 2014 00:11 schreef roetietoe het volgende:
stom regeltje.,.. wie heeft dat verzonnen
Luister als jullie vinden dat diue bijstand niet klopt ik bepaal niet de regels.. ik krijg nu eenmaal bijstand.. dan moeten de regels aangescherpt worden .. iedereen vind dat mensen in de bijstand niet het recht hbbn om in de bijstand te zittyen ??/ dan kunnen ze werken toch ???
ik zit daar nu eenmaal in .. praat me niet ovr of ik recht hb op bijstand of niet...
het gaat om keiharde pegels ... geld... zoveel geld waar ik nog nooit aan geroken heb en ik moet het weggeven
Falende bankiers zul je altijd hebben, net zoals uitkeringstrekkers. Beetje rare vergelijking.quote:
wat ik begrijp van het verhaal is dat TS 9000 euro heeft gekregen 5 maanden na de dood van zijn oma.quote:Op maandag 7 april 2014 00:26 schreef DABAMaster het volgende:
hoewel ik beter zou moeten weten doe ik toch een poging:
Je moet je spaargeld tot 5750 opmaken, in jouw geval is dat 9000-5750=3250-bank = ongeveer 3 maanden bijstand.
Het feit dat je oom er 5 maanden over heeft gedaan om dat uit te zoeken doet daar niets aan af, het bedrag blijft hetzelfde. Je houdt ongeveer 5750 euro over en dan krijg je weer uitkering. Of ze dat nou met het verleden verrekenen (terugbetalen) of vanaf heden inhouden.
Want voor iedereen is er een baan.quote:Op maandag 7 april 2014 07:48 schreef bonke het volgende:
[..]
je hebt een uitkering om in je eerste levensbehoeften te voorzien, dus geen recht op extraatjes
als je het gevoel hebt dat je arm moet blijven dan hou je je uitkering en blijf lekker op je nieuwe bank parasiteren
wil je wat meer uit je misserabele leventje halen dan zorg je ervoor dat je je uitkering inruilt voor een baan, en dat had je al jaren eerder kunnen doen omdat je al jaren op een ouwe bank heb gelegen
okquote:Op maandag 7 april 2014 08:05 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Want voor iedereen is er een baan.
Oh wellicht zal TS niet het beste voorbeeld zijn van een gemiddeld persoon met een uitkering.
Maar over het algemeen is het toch echt tegenwoordig zo dat je niet zo eenvoudig meer aan de bak komt als je eenmaal in de bijstand terecht komt. (en/of een ander soort uitkering maar dat kan verschillen)
Daar komt bij, er kan letterlijk niet voor iedereen een baan zijn.
Dat zul je moeten accepteren als bevolking en ja daar zal je voor moeten betalen als je de levensstandaard hoog wil houden.
Zegt niets.quote:Op maandag 7 april 2014 08:12 schreef bonke het volgende:
[..]
oktegenwoordig is het vinden van een baan niet zo makkelijk lijkt mij
maar ts zit al jaaaaaren met een uitkering.
Nee, TS is een idioot. Dat komt soms over als troll maar feitelijk is het niet zo.quote:Op maandag 7 april 2014 00:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ik begin het vermoeden te krijgen dat TS een troll is.
quote:Op maandag 7 april 2014 07:50 schreef hpeopjes het volgende:
TS heeft gelijk! Pure diefstal!
In een land waar falende of zelfs criminele bestuurders, bankiers en politici aan de lopende band worden afgetankt met miljoenen of zelfs miljarden euro's van ons belastinggeld, gaan we ons een beetje druk zitten maken om een steuntrekker die een extraatje ontvangt uit een erfenis. Man, man, man wat een ellendige mentaliteit hebben we met z'n allen gekregen.
Hij is iig vast nog niet wakkerquote:Op maandag 7 april 2014 08:52 schreef WillemMiddelkoop het volgende:
Ben wel benieuwd hoe TS zijn dagen doorbrengt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |