Dat doet de familie Terpstra alquote:Op maandag 7 april 2014 17:18 schreef kaasplankje het volgende:
Ja je moet vooral in de omgeving Krommenie zoveel mogelijk segmenten aanmaken op dezelfde stukken.
Kan ook zijn dat die de andere kant op is.quote:Op maandag 7 april 2014 17:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap Strava niet...een stuk van de route die ik zondag reed, wilde ik als segment toevoegen omdat het een mooi stuk is om vooruitgang te meten. Strava zegt alleen, dat het overeenkomt met een bestaand segment, wil ik at gebruiken? Dus ik zeg dat is goed, maar in hett bestaande segment kom ik niet voor ???? Ben d'r volgens mij dus wel overheen gedenderd...
Morgen weer een dag. Ben je weer terug naar huis gewielrennert?quote:Op maandag 7 april 2014 18:26 schreef FastFox91 het volgende:
Hoe naïef van mij om op buienradar te vertrouwen.
Morgen koersskillstraining op het programma. Achter de auto rijden, bidonnen aanpakken, wielen verwisselen etc.quote:Op maandag 7 april 2014 18:27 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Morgen weer een dag. Ben je weer terug naar huis gewielrennert?
quote:Op maandag 7 april 2014 18:32 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Morgen koersskillstraining op het programma. Achter de auto rijden, bidonnen aanpakken, wielen verwisselen etc.
Kan zijn dat je track door wat GPS drift afwijkt met het segment.quote:Op maandag 7 april 2014 17:04 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik snap Strava niet...een stuk van de route die ik zondag reed, wilde ik als segment toevoegen omdat het een mooi stuk is om vooruitgang te meten. Strava zegt alleen, dat het overeenkomt met een bestaand segment, wil ik at gebruiken? Dus ik zeg dat is goed, maar in hett bestaande segment kom ik niet voor ???? Ben d'r volgens mij dus wel overheen gedenderd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |