abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138614483
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:14 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Dat zou ook nog wel een goede bezuiniging kunnen zijn ja :D
Te treurig voor woorden. Onbegrijpelijk dat Van Geel daar nog niet de bezem doorheen heeft gehaald. Ik kan mij de laatste 'ontdekking' die van toegevoegde waarde was bijna niet meer herinneren. Emerton of Ono?
pi_138614509
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:15 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Jij hebt Schaken en Verhoek dit seizoen niet zien spelen? Gast serieus. Dan kan echt niet meer.
Hij deed het zondag prima.

Maar even zonder gekheid, Schaken en Verhoek zijn geen toppers, maar ik denk niet dat Van La Parra het beter zal doen (gebaseerd op wat ik van hem zie dit seizoen).
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138614538
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:16 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Te treurig voor woorden. Onbegrijpelijk dat Van Geel daar nog niet de bezem doorheen heeft gehaald. Ik kan mij de laatste 'ontdekking' die van toegevoegde waarde was bijna niet meer herinneren. Emerton of Ono?
Kuyt.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138614546
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:15 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Jij hebt Schaken en Verhoek dit seizoen niet zien spelen? Gast serieus. Dan kan echt niet meer.
Mwah, dan zie ik eerder nog liever die Sinkgraven komen dan Van La Parra, die heeft in 1,5 wedstrijd al meer laten zien dan Van La Parra in z'n hele carrière. In Nederland is het gewoon allemaal dramatisch, als je dat niveau een keer wilt ontstijgen zal je toch echt naar het buitenland moeten kijken
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138614554
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Maar als Schaken weg gaat, en Verhoek uitgerangeerd is, heb je meer vervangers nodig dan alleen een Manu. Ik denk dat Van La Parra, Hupperts of Ziyech (of 2 van die 3) dan nog wel acceptabele toevoegingen zijn :)
Schaken heeft een contract tot 2015 lijkt me sterk dat er een club zo achterlijk is om aan hem te beginnen met zijn salaris of hij moet zelf willen inleveren.
blablablabla
pi_138614586
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Hij deed het zondag prima.

Maar even zonder gekheid, Schaken en Verhoek zijn geen toppers, maar ik denk niet dat Van La Parra het beter zal doen (gebaseerd op wat ik van hem zie dit seizoen).
Verhoek heeft 1 goed seizoen gehad. Daarvoor en daarna was het helemaal niets. Die jongen mag God op z'n blote knieen bedanken dat hij dankzij dat ene goede seizoen buiten Den Haag is komen te spelen en wat meer is gaan verdienen. Van La Parra gaat het zeker weten beter doen.
pi_138614615
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef H.FR het volgende:

[..]

Kuyt.
Die had Vincent Bijlo ook wel kunnen scouten.
pi_138614641
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Waarna VW er even doorheen gedrukt wordt als enige nieuwbouwplan? Nee, zo cynisch wil ik nog niet zijn
Niks cynisch aan als dat uiteindelijk toch het beste plan zou blijken te zijn toch?
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_138614645
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Mwah, dan zie ik eerder nog liever die Sinkgraven komen dan Van La Parra, die heeft in 1,5 wedstrijd al meer laten zien dan Van La Parra in z'n hele carrière. In Nederland is het gewoon allemaal dramatisch, als je dat niveau een keer wilt ontstijgen zal je toch echt naar het buitenland moeten kijken
Sinkgraven is zeker een talent alleen die ligt nog 3 seizoenen onder contract bij Heerenveen dus zal lastig worden om die te halen.
blablablabla
pi_138614663
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:18 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Verhoek heeft 1 goed seizoen gehad. Daarvoor en daarna was het helemaal niets. Die jongen mag God op z'n blote knieen bedanken dat hij dankzij dat ene goede seizoen buiten Den Haag is komen te spelen en wat meer is gaan verdienen. Van La Parra gaat het zeker weten beter doen.
Dit is Van La Parra's zijn eerste goede (niet dramatische) seizoen en die moeten we dan wel halen?
pi_138614698
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:17 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Het buitenland is geen optie. Die gaan sowieso falen. Als je Messi en Bakkal vermomd en in Zweden dropt, 2 scouts van ons laat kijken, dan kiezen ze 99 van de 100 keer Bakkal. Bij wijze van spreken. Het is een beetje vaag maar ik hoop dat je m'n punt begrijpt. Zo'n Singh is toch een prachtig voorbeeld. Dat beetje geld wat we hadden konden we beter in de Maas donderen.
pi_138614708
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:20 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Niks cynisch aan als dat dat uiteindelijk toch het beste plan zou blijken te zijn toch?
Daarmee doelde ik dan ook vooral dat het allemaal een voorgekookt plan zou zijn
pi_138614744
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Dit is Van La Parra's zijn eerste goede (niet dramatische) seizoen en die moeten we dan wel halen?
Jonger en meer potentie. En het is jouw ogen zijn eerste goede (niet dramatische seizoen) ;) .
pi_138614796
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:21 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Het buitenland is geen optie. Die gaan sowieso falen. Als je Messi en Bakkal vermomd en in Zweden dropt, 2 scouts van ons laat kijken, dan kiezen ze 99 van de 100 keer Bakkal. Bij wijze van spreken. Het is een beetje vaag maar ik hoop dat je m'n punt begrijpt. Zo'n Singh is toch een prachtig voorbeeld. Dat beetje geld wat we hadden konden we beter in de Maas donderen.
Ik snap je punt ook wel en ben het er ook wel mee eens, maar ik vind het alleen vreemd: we kraken de eredivisie af omdat het niveau dramatisch is, maar ondertussen zijn we wel aan het praten over diezelfde middelmatige spelers als versterking voor Feyenoord. Dan zie ik liever dat we dat geld ook besparen en investeren in een goede scout, eentje die zichzelf al bewezen heeft
pi_138614892
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:23 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Ik snap je punt ook wel en ben het er ook wel mee eens, maar ik vind het alleen vreemd: we kraken de eredivisie af omdat het niveau dramatisch is, maar ondertussen zijn we wel aan het praten over diezelfde middelmatige spelers als versterking voor Feyenoord. Dan zie ik liever dat we dat geld ook besparen en investeren in een goede scout, eentje die zichzelf al bewezen heeft
Ik ben het zeker met je eens. Het gaat op lange termijn veel meer opleveren als je die scouting een keer grondig gaat renoveren in plaats dat je risico neemt door een speler te halen die niet van toegevoegde waarde gaat zijn. Want gezien ons transferbudget (als daar al sprake van is) is elke speler een gok. Alleen is het probleem dat je gezien de leegloop die gaat komen van de zomer wel nieuwe spelers moet aantrekken. Ook is het geen gek idee om de selectie weer een beetje te verversen. Ze hebben dit seizoen in principe gewoon gefaald dus tijd voor andere spelers.
pi_138615062
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:22 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Jonger en meer potentie. En het is jouw ogen zijn eerste goede (niet dramatische seizoen) ;) .
Even puur scorebordjournalistiek: 3 jaar Heerenveen, 81 duels en 13 goals. Dit jaar 5, vorig jaar 5, jaar ervoor 3. Dit jaar 6 assists (vorige jaren kan ik niet goed vinden, althans enige site waar ik het kan vinden zegt telkens 0). Ik zie persoonlijk gewoon zeer weinig potentie in hem
  maandag 7 april 2014 @ 16:31:43 #217
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_138615153
VarkenoordWatch twitterde op maandag 07-04-2014 om 12:10:30 Feyenoord neemt de 14-jarige aanvaller Lion Kalentjev over van FC Groningen. Russische Nederlander scoorde dit seizoen al 26 keer! reageer retweet
VarkenoordWatch twitterde op maandag 07-04-2014 om 12:14:56 Kalentjev werd ook gevolgd door Ajax maar kiest dus voor Feyenoord. Volgend jaar speelt hij in de C1. reageer retweet
Eerste zomertransfer is al binnen jongons.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_138615164
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:19 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Die had Vincent Bijlo ook wel kunnen scouten.
'Ontdekking' zei je toch?
pi_138615177
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:20 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Halve seizoen zelfs, want voor de winterstop was hij regelmatig wissel.
pi_138615178
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Even puur scorebordjournalistiek: 3 jaar Heerenveen, 81 duels en 13 goals. Dit jaar 5, vorig jaar 5, jaar ervoor 3. Dit jaar 6 assists (vorige jaren kan ik niet goed vinden, althans enige site waar ik het kan vinden zegt telkens 0). Ik zie persoonlijk gewoon zeer weinig potentie in hem
Mwhah, hij heeft 5 goals en 8 assists in 1738 speelminuten
Ter vergelijking: Ruben Schaken heeft 4 goals en 4 assists in 1928 minuten.

Wel een verbetering wat dat betreft :P
pi_138615186
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:29 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Klopt. Z'n statistieken zijn niet denderend, dat kan ik niet ontkennen. Hier gaan we sowieso niet uitkomen. Ik blijf van mening dat hij wel van toegevoegde waarde kan zijn/worden. Gelukkig hoeven wij die beslissing niet te maken.
pi_138615234
quote:
10s.gif Op maandag 7 april 2014 16:32 schreef H.FR het volgende:

[..]

'Ontdekking' zei je toch?
Ja. Kuyt was geen ontdekking. Die deed het gewoon vrij goed bij Utrecht toen. Meen ik mij te herinneren. Gewoon een onbekende speler die van toegevoegde waarde voor ons was. Ik kan het niet herinneren.
pi_138615271
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:31 schreef Caland het volgende:
VarkenoordWatch twitterde op maandag 07-04-2014 om 12:10:30 Feyenoord neemt de 14-jarige aanvaller Lion Kalentjev over van FC Groningen. Russische Nederlander scoorde dit seizoen al 26 keer! reageer retweet
VarkenoordWatch twitterde op maandag 07-04-2014 om 12:14:56 Kalentjev werd ook gevolgd door Ajax maar kiest dus voor Feyenoord. Volgend jaar speelt hij in de C1. reageer retweet
Eerste zomertransfer is al binnen jongons.
Opvolger van Smolov _O_
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 16:32 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Klopt. Z'n statistieken zijn niet denderend, dat kan ik niet ontkennen. Hier gaan we sowieso niet uitkomen. Ik blijf van mening dat hij wel van toegevoegde waarde kan zijn/worden. Gelukkig hoeven wij die beslissing niet te maken.
En mocht hij komen en hij legt er 30 in en geeft 25 assists, ach, dan zal je mij ook niet horen klagen hoor :P
pi_138615296
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:34 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja. Kuyt was geen ontdekking. Die deed het gewoon vrij goed bij Utrecht toen. Meen ik mij te herinneren. Gewoon een onbekende speler die van toegevoegde waarde voor ons was. Ik kan het niet herinneren.
Ik doel op de ''.
Verder geen idee. Guidetti is er eentje van Van Geel geweest, Pellè kwam aanvliegen.
pi_138615364
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:35 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik doel op de ''.
Verder geen idee. Guidetti is er eentje van Van Geel geweest, Pellè kwam aanvliegen.
Guidetti is er wel 1 ja. Pellè is gewoon een wereldwonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')