abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138613640
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:41 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Als ik dit lees is het eigenlijk wel triest dat er gerenoveerd wordt. Gaan we voor 200 miljoen renoveren loop je nog steeds schijnbaar achter 020 en psv aan, en dat voor de komende 50 jaar. Iets bouwen wat je een sub-optimale oplossing noemt vind ik sowieso al raar. Daarnaast is de enige transparantie die ik tot nu toe heb gezien in de vorm van afbeeldingen en mooie filmpjes geweest, maar geen enkele cijfers. Dan mogen ze ook wel wat beter uitleggen waarom renovatie nou beter is.

Zo mooi zijn als het kan worden gerenoveerd maar dan moet het wel minstens even veel opschieten als nieuwbouw. En heb het idee dat er nu ineens veel minder kritisch wordt gekeken naar renovatie omdat een deel dat wel heel graag willen. Deze zaak wordt volgens mijn echt één grote soap ook, las nu weer iets van onenigheid tussen de sportclub en de stichting.
Dat is het al een jaar of 8, dus dat scheelt iig. Wat mij overigens wel opvalt, is dat ze er vanuit gaan dat nu het maximale uit het stadion gehaald wordt. Deels zal dat ook vast wel waar zijn, maar op merchandisingvlak zijn nog vele miljoenen te winnen. Daardoor wordt het, voor mij als niet-econoom, erg lastig in te schatten hoe ik de cijfers moet zien.
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_138613738
Gewoon halen die Van La Parra. Hij is echt niet slechter dan Verhoek of Schaken dus je kan er alleen maar op vooruit gaan.
  maandag 7 april 2014 @ 16:01:32 #178
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_138613857
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:58 schreef Maastoren het volgende:
Gewoon halen die Van La Parra. Hij is echt niet slechter dan Verhoek of Schaken dus je kan er alleen maar op vooruit gaan.
Lijkt me nou niet dat je Verhoek en Schaken als maatstaf moet aanhouden als je spelers wilt halen...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_138613905
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 16:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Lijkt me nou niet dat je Verhoek en Schaken als maatstaf moet aanhouden als je spelers wilt halen...
:D Dat is waar.
pi_138613925
quote:
Doe maar niet: zelfde type als Cabral, 9 wedstrijden een 3 en 1 wedstrijd een 8. Dan heb ik liever nog Manu :')
pi_138613926
quote:
15s.gif Op maandag 7 april 2014 16:01 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Inderdaad. Ze moeten wel significant beter zijn.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138614003
Van La Parra, Ziyech, Hupperts. Lijken me stuk voor stuk wel acceptabele spelers om de flanken te versterken. Van dit rijtje zie ik overigens alleen Ziyech de potentie hebben zich door te ontwikkelen en op termijn aanspraak te kunnen maken voor een toptransfer. De rest lijkt me beter dan onze huidige opties (op de andere flank van Boetius), goed genoeg voor op de flank bij ons, maar internationaal niet heel erg ver te komen

EDIT: Manu is een zelfde type, ook goed genoeg voor de flank, niet voor de top. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138614007
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:03 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Doe maar niet: zelfde type als Cabral, 9 wedstrijden een 3 en 1 wedstrijd een 8. Dan heb ik liever nog Manu :')
Er moeten sowieso 3 buitenspelers bijkomen. Straks heb je op de flanken alleen Boetius. Ervan uitgaande dat Schaken vertrekt. Manu ben ik niet kapot van.Misschien als leuke opvulling voor de bank. Dus dan moeten er nog 2 buitenspelers gehaald worden. Met geen geld te besteden is dat een lastig verhaal.
pi_138614009
quote:
Ik vind dit altijd zo'n lam excuus en het is ook nog eens onzin. De rechtsbuiten van de plaatselijke FC hier dan maar halen? Kan toch niet slechter dan Verhoek of Schaken...
pi_138614065
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 16:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik vind dit altijd zo'n lam excuus en het is ook nog eens onzin. De rechtsbuiten van de plaatselijke FC hier dan maar halen? Kan toch niet slechter dan Verhoek of Schaken...
Ja want de plaatselijke rechtsbuiten is beter dan een prof. Je begrijpt m'n punt toch wel? (Kennelijk niet eigenlijk.) Tov van Verhoek en Schaken ga je er met Van La Parra alleen maar op vooruit. Hij is gratis en jonger. En minder slecht. Dus gewoon halen.
pi_138614116
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:06 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Ja want de plaatselijke rechtsbuiten is beter dan een prof. Je begrijpt m'n punt toch wel? (Kennelijk niet eigenlijk.) Tov van Verhoek en Schaken ga je er met Van La Parra alleen maar op vooruit. Hij is gratis en jonger. En minder slecht. Dus gewoon halen.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind niet dat je een punt hebt. Ik heb Van La Parra misschien 2 of 3 mooie acties zien maken, als ik eens naar Heerenveen keek.

Zo'n speler moet je niet halen voor de basis, ik heb dan nog liever Schaken.
pi_138614152
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 15:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Lijkt redelijk blind inderdaad.
Een investering van 200 miljoen voor een matige oplossing lijkt me ook niet echt top, zullen we maar zeggen.

En de plannen maken ze inderdaad ook nog niet openbaar, er is dus geen enkele controle van buitenaf mogelijk. En de meeste mensen slikken het braaf, door de nog slechtere communicatie bij het vorige gedoe :')
Zie het nog wel gebeuren dat het dadelijk weer helemaal niet doorgaat allemaal. Als je het zo hoort zijn de raad van commissarissen niet bepaalt overtuigd, Jan van Merwijk niet, advies moet nog worden overgenomen door Feyenoord, met sportclub moet nog een akkoord worden bereikt, banken moeten nog worden gevonden en het moet nog worden doorgerekend. Zou dit gewoon allemaal een toneelstuk zijn om te laten zien dat renovatie helemaal niet goed is? :')
pi_138614194
quote:

[..]

En Manu dan?
La Parra is niet slechter dan Manu en die ligt nog onder contract dus vrij onnodige aankoop.
blablablabla
pi_138614224
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 16:07 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik vind niet dat je een punt hebt. Ik heb Van La Parra misschien 2 of 3 mooie acties zien maken, als ik eens naar Heerenveen keek.

Zo'n speler moet je niet halen voor de basis, ik heb dan nog liever Schaken.
Heb jij Schaken dit seizoen zien spelen? Die gozer is gewoon op. Te oud. Komt geen man meer voorbij. Van de 30 voorzetten is er 1 goed.
Van La Parra heeft zeker potentie. Hij heeft snelheid, een goede techniek en meer scorend vermogen dan Schaken en Verhoek. Als hij tekort blijkt te komen kan hij inderdaad het bankje warmhouden.
pi_138614239
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef Elan het volgende:

[..]

En Manu dan?
La Parra is niet slechter dan Manu en die ligt nog onder contract dus vrij onnodige aankoop.
Manu is een blind paard.
pi_138614264
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:09 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Heb jij Schaken dit seizoen zien spelen? Die gozer is gewoon op. Te oud. Komt geen man meer voorbij. Van de 30 voorzetten is er 1 goed.
Van La Parra heeft zeker potentie. Hij heeft snelheid, een goede techniek en meer scorend vermogen dan Schaken en Verhoek. Als hij tekort blijkt te komen kan hij inderdaad het bankje warmhouden.
Prima, maar ik vind het een gevalletje Goossens en Verhoek. Hoeft van mij niet. Ik schat Manu in op het zelfde niveau, heb ik liever hem.

Niet eens een gevalletje Vormer oid, die gewoon de betere was bij zijn vorige club. Van La Parra is gewoon één van de elf van Heerenveen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2014 16:12:11 ]
pi_138614285
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:08 schreef Matedeor het volgende:

[..]

Zie het nog wel gebeuren dat het dadelijk weer helemaal niet doorgaat allemaal. Als je het zo hoort zijn de raad van commissarissen niet bepaalt overtuigd, Jan van Merwijk niet, advies moet nog worden overgenomen door Feyenoord, met sportclub moet nog een akkoord worden bereikt, banken moeten nog worden gevonden en het moet nog worden doorgerekend. Zou dit gewoon allemaal een toneelstuk zijn om te laten zien dat renovatie helemaal niet goed is? :')
Waarna VW er even doorheen gedrukt wordt als enige nieuwbouwplan? Nee, zo cynisch wil ik nog niet zijn
pi_138614315
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Manu is een blind paard.
Klopt maar zeker niet minder dan La Parra, veel assists gegeven ook dit seizoen (Manu) . Let's give it a shot.
Straks hebben we drie rechtsbuitens die niets kunnen :')
blablablabla
pi_138614330
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Manu is een blind paard.
Die vind ik nog wel regelmatig overzicht hebben hoor bij Cambuur. Waarna een Lukoki zich weer eens niet laat gelden...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_138614385
quote:

[..]

Ik vind Van La Parra eerlijk gezegd niet beter dan Verhoek en Schaken hoor. Misschien iets doelgerichter, maar speelt ook vaak een 3.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_138614389
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Klopt maar zeker niet minder dan La Parra, veel assists gegeven ook dit seizoen (Manu) . Let's give it a shot.
Maar als Schaken weg gaat, en Verhoek uitgerangeerd is, heb je meer vervangers nodig dan alleen een Manu. Ik denk dat Van La Parra, Hupperts of Ziyech (of 2 van die 3) dan nog wel acceptabele toevoegingen zijn :)
pi_138614394
quote:
14s.gif Op maandag 7 april 2014 16:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Prima, maar ik vind het een gevalletje Goossens en Verhoek. Hoeft van mij niet. Ik schat Manu in op het zelfde niveau, heb ik liever hem.

Niet eens een gevalletje Vormer oid, die gewoon de betere was bij zijn vorige club. Van La Parra is gewoon één van de elf van Heerenveen.
Er is gewoon weinig keus. Ik zie in Nederland weinig tot geen buitenspelers die transfervrij zijn met enige potentie. En laten we aub niet buiten Nederland gaan kijken. De scouting kunnen we beter opdoeken.

quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:11 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik schrijf Manu nog niet af maar wat ik van hem heb gezien, raak ik niet van onder de indruk. Dan vind ik Van La Parra meer hebben.
pi_138614421
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Er is gewoon weinig keus. Ik zie in Nederland weinig tot geen buitenspelers die transfervrij zijn met enige potentie. En laten we aub niet buiten Nederland gaan kijken. De scouting kunnen we beter opdoeken.
Dat zou ook nog wel een goede bezuiniging kunnen zijn ja :D
pi_138614449
quote:
0s.gif Op maandag 7 april 2014 16:13 schreef H.FR het volgende:

[..]

Ik vind Van La Parra eerlijk gezegd niet beter dan Verhoek en Schaken hoor. Misschien iets doelgerichter, maar speelt ook vaak een 3.
Jij hebt Schaken en Verhoek dit seizoen niet zien spelen? Gast serieus. Dan kan echt niet meer.
pi_138614453
quote:
De verwachting is dat Elvis Manu na de zomer weer aansluit bij de selectie van Feyenoord. De vleugelspeler doet het prima bij SC Cambuur, al heeft de door Feyenoord verhuurde aanvaller nog geen teken van leven gekregen uit Rotterdam. In gesprek met Huis aan Huis zegt Manu dat hij nog niets heeft gehoord van de clubleiding van Feyenoord.

“Geen telefoontje, geen e-mail… helemaal niets. Ik laat het maar op me af komen”, laat Manu optekenen. Manu is overigens niet van plan om zomaar terug te keren naar Rotterdam. Hij wil van nieuwe trainer Fred Rutten horen wat de plannen zijn. “Eerst maar eens kijken wat er in de transferperiode gebeurt bij Feyenoord en dan zien we in de voorbereiding wel verder”, aldus Manu.

De twintigjarige vleugelspeler is sinds januari actief in Leeuwarden. Daar doet hij het prima met vijf goals in dertien wedstrijden. De geboren Rotterdammer vond na de winterstop het net tegen sc Heerenveen, PSV, Heracles Almelo, FC Groningen en RKC Waalwijk. In het shirt van Feyenoord kwam hij nog niet verder dan vijf optredens in de Eredivisie en één doelpunt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')