SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als de kutscheet ga ik Ratata weer op de kaart zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb je al gepost.
Was toen ook niet grappig.
In dit geval welquote:Op zondag 6 april 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk? Een mening aannemen puur en alleen om mij tegen te spreken?
niet meer dan logisch.quote:Op zondag 6 april 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk? Een mening aannemen puur en alleen om mij tegen te spreken?
atatatataquote:
Lijkt me sterkquote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef JamFlava het volgende:
Weten ze in Arnhem dat ze strijden met Feyenoord om de tweede plek?
quote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse mag de CL niet in, dus juichen voor Feyenoord...
Had er 1 meer moeten makenquote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson speelt vet goed. Relatief dan.
0-10 zou leuk zijnquote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Volgende week PSV vernederen in Eindhoven![]()
![]()
Rekent natuurlijk op de gratis penaltyquote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bojan denkt dat hij door 3 man kan in de 16
quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef MouzurX het volgende:
GEEF DIE BAL DAN. Kut bojan met zijn solo's
wees blij met een puntje daarquote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Was hij even vergeten dat hij voor Ajax en niet voor Feyenoord had gekozen? xDquote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Rekent natuurlijk op de gratis penalty
Komt hij bedrogen uit. Tenslotte geen Rotterdam waar hij speelt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Rekent natuurlijk op de gratis penalty
Ik vind hem vandaag goed spelenquote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef MouzurX het volgende:
GEEF DIE BAL DAN. Kut bojan met zijn solo's
Mwha, dat kan alleen andersomquote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hij even vergeten dat hij voor Ajax en niet voor Feyenoord had gekozen? xD
4 keer op rij kampioenquote:Op zondag 6 april 2014 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt, Ajax verloor daar 4-0 dus Feyenoord moet minimaal gelijk kunnen spelen
Ze moeten iets vinden om over te juichen vandaag... Schijnt dat hun club behoorlijk slecht speelt...quote:
Komt precies overeen met het aantal keer dat jullie geen kampioen zijn geworden.quote:
En Feyenoord heeft dit jaar 3keer van ajax verloren, dus?quote:Op zondag 6 april 2014 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2e helft aardig goed, 1e was niks maar was Vitesse ook heel goedquote:Op zondag 6 april 2014 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze moeten iets vinden om over te juichen vandaag... Schijnt dat hun club behoorlijk slecht speelt...
Van PSV vernederen naar minimaal gelijk spelen, what's next?quote:Op zondag 6 april 2014 16:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
je moeder vanavondquote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van PSV vernederen naar minimaal gelijk spelen, what's next?
welk deel ervan?quote:Op zondag 6 april 2014 16:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik schrok toen de Boer zei dat ie de Van Gaal methode volgt
Een groot deel.. Die gaat het nog lastig krijgen als die naar een grotere club gaat . Geen plaats voor eigenwijze mensenquote:
quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een groot deel.. Die gaat het nog lastig krijgen als die naar een grotere club gaat . Geen plaats voor eigenwijze mensen
quote:
is Kishna vervelend dan?quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een groot deel.. Die gaat het nog lastig krijgen als die naar een grotere club gaat . Geen plaats voor eigenwijze mensen
Al die talentjes beginnen goed waarna ze worden opgehemeld en vervolgens komt men er achter dat het ook maar modale ballertjes zijn. Zie Visser.quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Jonge spelers van Ajax die hun contract verlengen spelen daarna altijd een lange periode ineens kut. Zie Klaasen.
Graag.quote:Op zondag 6 april 2014 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax doe eens lief en nog een goaltje maken.
Net als die Piazon.quote:Op zondag 6 april 2014 16:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Al die talentjes beginnen goed waarna ze worden opgehemeld en vervolgens komt men er achter dat het ook maar modale ballertjes zijn. Zie Visser.
Precies.quote:
Van La Parra is ook stout geweest.quote:
Ohhja, wat had ie nou gedaan uiteindelijk?quote:Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van La Parra is ook stout geweest.
Dat is tussen hem en de trainer.quote:Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Van La Parra is ook stout geweest.
Lowietje moet gewoon Gijp bellen, of Hansie Hansiequote:Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Gaal gaat samen met Robin selectie samenstellen
The strength of....quote:Op zondag 6 april 2014 16:07 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Al die talentjes beginnen goed waarna ze worden opgehemeld en vervolgens komt men er achter dat het ook maar modale ballertjes zijn. Zie Visser.
Vitesse gaat alle of niets spelen dus wie weet met een counterquote:Op zondag 6 april 2014 16:09 schreef TwenteFC het volgende:
Je hebt ook helemaal niks aan die joodjes uit Amsterdam hé, scoor dan eens verdomme.
Ik denk dat hij niet meer wisselt, of in de 89e minuutquote:Op zondag 6 april 2014 16:11 schreef metallica74 het volgende:
Kishna voor Duarte en Schöne op middeveld.
begrijp de keuze voor de sa.. op links.. ook nietquote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef donroyco het volgende:
Hadden ze Kishna maar eerder gebracht in plaats van De Sa.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef donroyco het volgende:
Hadden ze Kishna maar eerder gebracht in plaats van De Sa.
Kan geen kwaadquote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef metallica74 het volgende:
Van Rhijn ook niet bij volgende wedstrijd
Godverquote:
wordt steeds weer wat beter slecht vond ik hem vandaag ook nietquote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef JamFlava het volgende:
Van Rhijn heeft maar 1 goede pot gespeeld dit seizoen.. mis je niets aan.
Volgende week is de vernedering compleetquote:Op zondag 6 april 2014 16:17 schreef GGMM het volgende:
Wel de ultieme troll-actie van PSV om het hele seizoen bagger te spelen, al de hoop van elke supporter weg, en dan toch nog even 5 wedstrijdjes te winnen zodat iedereen toch nog op de 2e plaats hoopt. Om vervolgens weer keihard vernederd te worden.![]()
![]()
Maar dit even geheel terzijde.
Zoon van Tata.quote:
Kenny.quote:
KNJBquote:
Er serieus op in gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doen ze ook niet als een keeper aangevallen wordt door een gozer
Ik weet het niet, GGMM is toch van de Euroknallers?quote:Op zondag 6 april 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoop dat het wel een 2 euro muntstuk was, dan kan je een zalmsalade kopen.
Denk het wel, alhoewel hij de laatste tijd weinig pics plaatst van zijn eten, dus kan ik het niet meer zo goed inschatten.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik weet het niet, GGMM is toch van de Euroknallers?
Precies.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef OverRated het volgende:
Prima resultaat, zeker gezien die 1e helft
Zelfs niet van DE nasi?quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het wel, alhoewel hij de laatste tijd weinig pics plaatst van zijn eten, dus kan ik het niet meer zo goed inschatten.
Jammer, zag het net ook al bij Davy die een ei aan het bakken was.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk het wel, alhoewel hij de laatste tijd weinig pics plaatst van zijn eten, dus kan ik het niet meer zo goed inschatten.
Het is een gerucht, maar het schijnt dat GGMM DE nasi nog niet heeft gemaakt.quote:
Pics?quote:Op zondag 6 april 2014 16:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jammer, zag het net ook al bij Davy die een ei aan het bakken was.
quote:
Die wou ook geen pics geven...quote:Op zondag 6 april 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het is een gerucht, maar het schijnt dat GGMM DE nasi nog niet heeft gemaakt.
[..]
Pics?
quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 16:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als Roda nu wint, degradeert NEC gegarandeerd.
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij het culinaire niveau daarvoor nog niet bereikt heeft en dat hij een beetje bang is geworden af te gaan.quote:Op zondag 6 april 2014 16:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het is een gerucht, maar het schijnt dat GGMM DE nasi nog niet heeft gemaakt.
Dit lijkt mij een zeer waarschijnlijke optie.quote:Op zondag 6 april 2014 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zijn dat hij het culinaire niveau daarvoor nog niet bereikt heeft en dat hij een beetje bang is geworden af te gaan.
Iemand is ooit begonnen met Limburg-haat en FOK kent nou eenmaal veel meelopers.quote:Op zondag 6 april 2014 16:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Roda?Zie liever clubjes zoals RKC weer vertrekken.
Limbabwe moeten ze dan ook gewoon afstoten naar Belgiëquote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is ooit begonnen met Limburg-haat en FOK kent nou eenmaal veel meelopers.
Vooral Stijn.
Ajacied422
Dat is inderdaad ongekend ja.quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand is ooit begonnen met Limburg-haat en FOK kent nou eenmaal veel meelopers.
Vooral Stijn.
Ajacied422
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt Cambuur-Roda bekend?quote:Op zondag 6 april 2014 16:34 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Wat heeft iedereen tegen Roda?Zie liever clubjes zoals RKC weer vertrekken.
Stoer hoor.quote:Op zondag 6 april 2014 16:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Limbabwe moeten ze dan ook gewoon afstoten naar België
Ach, ik ben het al jaren eens met Hans Dorrestijn... Iemand met een zachte G kan nooit een hoog IQ hebben.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 16:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral Stijn.
Ajacied422
Deze bekrompenheid is eerder tekenend voor jouw IQ lijkt me.quote:Op zondag 6 april 2014 16:38 schreef RvLaak het volgende:
Iemand met een zachte G kan nooit een hoog IQ hebben.
Confettiquote:Op zondag 6 april 2014 16:40 schreef RvLaak het volgende:
Wat ligt er in godsnaam op dat veld? Heb het begin gemist
Nee.quote:
Nope, conclusie op basis van ervaring. Tijdlang helpdeskwerk gedaan voor @Home. Veruit de meeste domme klanten, hadden een zachte gquote:Op zondag 6 april 2014 16:40 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deze bekrompenheid is eerder tekenend voor jouw IQ lijkt me.
Dat is eigenlijk best wel een gigantisch deel van de wereldbevolking.quote:Op zondag 6 april 2014 16:38 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, ik ben het al jaren eens met Hans Dorrestijn... Iemand met een zachte G kan nooit een hoog IQ hebben.
Er zijn ook een hoop domme mensen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk best wel een gigantisch deel van de wereldbevolking.
Statistisch gezien, 1/3 van de wereldbevolking.quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop domme mensen.
Dat komt omdat de meeste mensen in de Randstad te dom zijn om een telefoon te gebruiken. Duh.quote:Op zondag 6 april 2014 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nope, conclusie op basis van ervaring. Tijdlang helpdeskwerk gedaan voor @Home. Veruit de meeste domme klanten, hadden een zachte g
Niet in mijn ervaring. De meeste andere klanten die ik sprak (en dat waren er een hoop, @Home had toen niet zo'n goed netwerk), hadden gewoon problemen waar ze zelf weinig tot niets aan konden doen.quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mensen in de Randstad te dom zijn om een telefoon te gebruiken. Duh.
Harde diss man.quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat komt omdat de meeste mensen in de Randstad te dom zijn om een telefoon te gebruiken. Duh.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:44 schreef RvLaak het volgende:
Niet in mijn ervaring. De meeste andere klanten die ik sprak
quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 6 april 2014 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jong TwenteOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jong TwenteJammer met die club komt het ook niet meer goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AZ zal dus zo wel scoren.quote:
Jong TwenteOk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |