SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Net als de kutscheet ga ik Ratata weer op de kaart zetten.quote:Op zondag 6 april 2014 15:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb je al gepost.
Was toen ook niet grappig.
In dit geval welquote:Op zondag 6 april 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk? Een mening aannemen puur en alleen om mij tegen te spreken?
niet meer dan logisch.quote:Op zondag 6 april 2014 15:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je dat nou leuk? Een mening aannemen puur en alleen om mij tegen te spreken?
atatatataquote:
Lijkt me sterkquote:Op zondag 6 april 2014 15:57 schreef JamFlava het volgende:
Weten ze in Arnhem dat ze strijden met Feyenoord om de tweede plek?
quote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vitesse mag de CL niet in, dus juichen voor Feyenoord...
Had er 1 meer moeten makenquote:Op zondag 6 april 2014 15:58 schreef Kopsterk het volgende:
Sigthorsson speelt vet goed. Relatief dan.
0-10 zou leuk zijnquote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
Volgende week PSV vernederen in Eindhoven![]()
![]()
Rekent natuurlijk op de gratis penaltyquote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
Bojan denkt dat hij door 3 man kan in de 16
quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef MouzurX het volgende:
GEEF DIE BAL DAN. Kut bojan met zijn solo's
wees blij met een puntje daarquote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
Was hij even vergeten dat hij voor Ajax en niet voor Feyenoord had gekozen? xDquote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Rekent natuurlijk op de gratis penalty
Komt hij bedrogen uit. Tenslotte geen Rotterdam waar hij speelt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Rekent natuurlijk op de gratis penalty
Ik vind hem vandaag goed spelenquote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef MouzurX het volgende:
GEEF DIE BAL DAN. Kut bojan met zijn solo's
Mwha, dat kan alleen andersomquote:Op zondag 6 april 2014 15:59 schreef PizzaGeit het volgende:
![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was hij even vergeten dat hij voor Ajax en niet voor Feyenoord had gekozen? xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |