Ik heb het topic toen terug gelezen, maar toch begrijp ik niet zo goed waarom hij weg blijft. Ik had het idee dat hij redelijk zonder schaamte was.quote:Op zondag 6 april 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat hij ook echt weg zou blijvenAl zal hij vast wel een kloon hebben.
Wat is er met Nikonlover gebeurd?quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het topic toen terug gelezen, maar toch begrijp ik niet zo goed waarom hij weg blijft. Ik had het idee dat hij redelijk zonder schaamte was.
Ik vind het vooral raar dat zijn privéinfo blijkbaar al eerder uitgelekt was en het hem toen niks boeide.quote:Op zondag 6 april 2014 18:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb het topic toen terug gelezen, maar toch begrijp ik niet zo goed waarom hij weg blijft. Ik had het idee dat hij redelijk zonder schaamte was.
Hij gaf commentaar op types die wel een grote camera hadden maar niet konden fotograferen. Toen werd hij uitgedaagd om zelf iets moois te plaatsen. Wat uiteindelijk een erg matige foto was.quote:
Er was toch al eerder een foto van die jongen in zo'n renaissancepakje? Of was dat een grap.quote:Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij gaf commentaar op types die wel een grote camera hadden maar niet konden fotograferen. Toen werd hij uitgedaagd om zelf iets moois te plaatsen. Wat uiteindelijk een erg matige foto was.
Via die foto kwamen er users op z'n flicker waar ze zijn echte naam ontdekte. Toen ontketende zich een ware internetrazzia waarbij verschillende foto's/video's en een badoo profiel van hem werden opgerakeld.
Ik had eigenlijk nooit gedacht dat die jongen daadwerkelijk bi-seksueel was.
Oh dus dat achterlijke gedrag en dat 'dinnetje' e.d. was serieus?quote:Op zondag 6 april 2014 18:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hij gaf commentaar op types die wel een grote camera hadden maar niet konden fotograferen. Toen werd hij uitgedaagd om zelf iets moois te plaatsen. Wat uiteindelijk een erg matige foto was.
Via die foto kwamen er users op z'n flicker waar ze zijn echte naam ontdekte. Toen ontketende zich een ware internetrazzia waarbij verschillende foto's/video's en een badoo profiel van hem werden opgerakeld.
Ik had eigenlijk nooit gedacht dat die jongen daadwerkelijk bi-seksueel was.
Ik weet het niet. Hij lijkt wel een beetje op die knakker van dat renaissancepakje, maar of hij het ook was weet ik niet.quote:Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Er was toch al eerder een foto van die jongen in zo'n renaissancepakje? Of was dat een grap.
Hoogstwaarschijnlijk heeft hij het uitgebuit om de boel te trollen, maar ik kan me niet voorstellen dat er niet een stuk karakter in zijn online personage doorschemerde.quote:Op zondag 6 april 2014 19:18 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Oh dus dat achterlijke gedrag en dat 'dinnetje' e.d. was serieus?
Ik dacht dat hij gewoon een irritant typetje speelde, maar hij is dus echt zo'n irritant type persoon?
Nee dat was hij niet.quote:Op zondag 6 april 2014 19:13 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
Er was toch al eerder een foto van die jongen in zo'n renaissancepakje? Of was dat een grap.
Waarover?quote:Op zondag 6 april 2014 19:27 schreef ZarB het volgende:
Ah jammer man, Nikonlover weg? Ik had altijd boeiende dmsessies met die knul
Vooral over wie hij was en wie hij niet was. Dat hij die dude in dat verkleedpakje niet was wist ik vorig jaar alquote:
Geen woorden die de publieke opinie enigszins zouden movereren.quote:Op zondag 6 april 2014 17:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
http://rijmwoordenboek.ge(...)d=chroestjov&x=0&y=0
Mijn uitgebreide nominatie komt nog waar jij uiteraard bij zitquote:
Weet ikquote:
Ontopic aub.quote:Op zondag 6 april 2014 19:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Al enig idee wat je volgend jaar gaat doen?
Ja dat sowieso man.quote:Op zondag 6 april 2014 19:42 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik moet toch weten of je volgend jaar de KLB blijft sieren, kwalitijdsjoeser
Ik ben in Haans voetstappen gaan treden en ben gestopt met school. Voltijd tomatenplukker nu.quote:Op zondag 6 april 2014 19:43 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja dat sowieso man.
Hoe gaat het met jouw hbo chemie?
Ja, maar grafisch design dan? Je had zo Fok!'s huispainter kunnen worden.quote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben in Haans voetstappen gaan treden en ben gestopt met school. Voltijd tomatenplukker nu.
Is het chill werk? en wat verdien jequote:Op zondag 6 april 2014 19:44 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik ben in Haans voetstappen gaan treden en ben gestopt met school. Voltijd tomatenplukker nu.
Ik had de volgende Salvador Dali kunnen worden ja.quote:Op zondag 6 april 2014 19:45 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ja, maar grafisch design dan? Je had zo Fok!'s huispainter kunnen worden.
Lekker manquote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nou, 50% van m'n salaris gaat naar reiskosten en 75% naar de pestkoppen op de hoek vd str.
Ontopic svp.quote:Op zondag 6 april 2014 19:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Lekker man
Ik heb 2 weken via het uitzendbureau ook zoiets gedaan
van 8 tot 6
en dan ook nog 1 uur heen fietsen 1 uur terug
quote:Op zondag 6 april 2014 19:49 schreef Seduzione het volgende:
Als newbie zou ik zeggen
Blauwe Tijger
Die hebben de meest grappige klachten.
Pas op je woorden, of ik kom morgen naar dat boerendorp van jequote:
Ja heel geestig, maar je blijft een blank sullig jongetje met rode wangetjes.quote:Op zondag 6 april 2014 19:54 schreef eend112 het volgende:
[..]
Pas op je woorden, of ik kom morgen naar dat boerendorp van je
Morgenochtend sta ik bij die kas van jequote:Op zondag 6 april 2014 19:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ja heel geestig, maar je blijft een blank sullig jongetje met rode wangetjes.
Tuurlijk. Ik blaas je zo weg met een kamehameha.quote:Op zondag 6 april 2014 19:57 schreef eend112 het volgende:
[..]
Morgenochtend sta ik bij die kas van je
ik stuur mijn lvl 85 paladin op je afquote:Op zondag 6 april 2014 19:57 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik blaas je zo weg met een kamehameha.
wanneer ik dood ben wil ik dat je mijn as op een pizza hete tandoori gooitquote:Op zondag 6 april 2014 20:00 schreef eend112 het volgende:
[..]
ik stuur mijn lvl 85 paladin op je af
kom world 21
Srs hoe kom je hier opquote:Op zondag 6 april 2014 20:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
wanneer ik dood ben wil ik dat je mijn as op een pizza hete tandoori gooit
dan kan ik je reet nog een laatste keer openscheuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |