Haten op Olavquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef Smoofie het volgende:
Ik hoop het wel, hij heeft talent iig. En olav mol....bij een betaalzender verwacht je toch wel beter commentaar. Moto gp commentatoren zouden F1 moeten doen.
Nou ja... Hij zegt af en toe dingen waarvan ik denk dat hij na al die jaren toch wel beter zou moeten weten. Aan de andere kant weet hij het wel heel meeslepend te brengen allemaal.quote:
Iedereen maakt fouten, zolang ze niet teenkrommend zijn stoor Ik me er ook niet aan. Zijn enthousiasme maakt het idd helemaalquote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja... Hij zegt af en toe dingen waarvan ik denk dat hij na al die jaren toch wel beter zou moeten weten. Aan de andere kant weet hij het wel heel meeslepend te brengen allemaal.
Dat ja.quote:Op zondag 6 april 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Olav mol is soms gwn de weg kwijt. Vergist hij zich in xoureurs, stops etc.
ik vind het dit jaar best meevallenquote:Op zondag 6 april 2014 14:32 schreef Smoofie het volgende:
Olav mol is soms gwn de weg kwijt. Vergist hij zich in xoureurs, stops etc.
Klopt, de BBC is wat dat betreft gewoon heel erg fijn.quote:Op zondag 6 april 2014 14:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat ja.
Het BBC-commentaar is echt heel erg goed. De hele F1-uitzending vind ik trouwens super van ze. Echt heel jammer dat ze maar de helft van de races doen.
Maar die Duitsers gaan ook wel, vind ik. Ik moet me er alleen wat meer op concentreren, want anders kan ik er weinig van volgen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Klopt, de BBC is wat dat betreft gewoon heel erg fijn.
Is het wel live op de pruus? In de tv gids staat iets wat 35 minuten duurt en vervolgens iets met een bijbel en veel later een samenvatting!?quote:RTL (DE)
Kwalificatie en Race zijn live te volgen bij RTL.
Hier de TV-gids.
Button zal dit jaar niet gaan stoppen, die gaat minstens 1 seizoen nog meedraaien met de Honda achterin. De kerel is enorm populair in Japan wat Honda uiteraard een meevallertje vindt, en hij is op dit moment de meest ervaren coureur van het veld, dat zou Mclaren veel kunnen opleveren in de ontwikkeling icm een nieuwe leverancier.quote:Op zondag 6 april 2014 14:16 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
[..]
Als Button gaat stoppen. Dit of volgend seizoen.
Het lijkt erop dat het na 35 minuten afgekapt wordt voor een uur bijbelgeneuzel op primetime.quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het wel live op de pruus? In de tv gids staat iets wat 35 minuten duurt en vervolgens iets met een bijbel en veel later een samenvatting!?
Ergo: zende de pruus wel live uit dan?![]()
Nou ja, ik koop dan wel een keer zo'n uitzending van Sport1. Die paar euro...quote:Op zondag 6 april 2014 15:20 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat het na 35 minuten afgekapt wordt voor een uur bijbelgeneuzel op primetime.
In mijn papieren gids staat gewoon van 15:45 tot 19:25. Dus zal wel een foutje zijn. Kan me niet voorstellen dat ze het niet live uitzenden.quote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Is het wel live op de pruus? In de tv gids staat iets wat 35 minuten duurt en vervolgens iets met een bijbel en veel later een samenvatting!?
ja, dat lees ik ookquote:Op zondag 6 april 2014 14:49 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee, die hebben ook niets meer wat niet achter een decoder hangtquote:Op zondag 6 april 2014 15:27 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja, dat lees ik ook![]()
half uurtje racen en dan jezus en zijn vrinden... dat kan toch niet kloppen hoop ik?
zijn er alternatieven als je geen sport1 hebt? doet de belg nog wat?
hoe duur is een paar euro? en kan dat nu nog of zijn ze dan te laat met activerenquote:Op zondag 6 april 2014 15:24 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, ik koop dan wel een keer zo'n uitzending van Sport1. Die paar euro...
jij kunt het iig nog kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 15:29 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, die hebben ook niets meer wat niet achter een decoder hangt
-=edit=- tenzij je La Deux ontvangt, das dan wel in het Frans. Dat heb ondertussen ook al met 1 F1 race en 1 MotoGP race moeten aanhoren en dat kan ik straks weer doen![]()
2 woorden: XBMC + P2P-streamsquote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
jij kunt het iig nog kijken![]()
ik ben nog even snel mijn opties aan het doornemen... anders maar een stream denk ik
ik ben echt een complete computer-noob, dus ik heb geen flauw idee wat je wil zeggenquote:
Kortom: RTL zendt gewoon de hele race uit, maar om 17:35 wordt er anderhalve minuut iets christelijks uitgezonden. Zie het als een extra reclameonderbreking.quote:Re: RTL-Berichterstattung
Beitragvon kruemsen » 03.04.2014, 16:06
AktenTaschenAkne hat geschrieben:Der Bibelclip wird am Sonntag von Heiko vorgelesen. Und er huldigt damit seinen ganz eigenem Gott :winky:
Gar nicht mal so falsch.
Hier die Antwortmail von RTL:
Hallo Herr kruemsen,
vielen Dank Für Ihre E-Mail.
RTL überträgt das anstehende "Formel 1"-Rennen aus Bahrain komplett. Gerne nenenn wir Ihnen die Sendezeiten:
15:45 Formel 1: Countdown
17:00 Formel 1: Das Rennen
17:35 RTL Bibelclip (Dieser dauert jedoch nur ca 1:30 Minuten!)
18:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights
Für die Übertragung des Rennens ist also ausreichend Zeit angesetzt. Sollte das Rennen länger dauern, dann wird sich das nachfolgende Programm kurzfristig verändern bzw. verschoben.
Mit freundlichen Grüßen aus Köln
Welke zender heb jij dan?quote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Dafuq, Ericcson weegt 69kg en is 10kg zwaarder (!) dan Koba zei die net
Sky Sports via P2P-streaming, XBMC op Raspberry Piquote:
Ah, vandaar. Is dat ingewikkeld en is het een beetje goede kwaliteit?quote:Op zondag 6 april 2014 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sky Sports via P2P-streaming, XBMC op Raspberry Pi
Dat kan toch niet gezond zijn!quote:Op zondag 6 april 2014 15:51 schreef Sinister-D- het volgende:
Dafuq, Ericcson weegt 69kg en is 10kg zwaarder (!) dan Koba zei die net
plugin p2p of sportsdevil ?quote:Op zondag 6 april 2014 15:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Sky Sports via P2P-streaming, XBMC op Raspberry Pi
Oordeel zelf maar, foto's gemaakt gisteren tijdens FP3 op een 42'' TVquote:Op zondag 6 april 2014 15:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ah, vandaar. Is dat ingewikkeld en is het een beetje goede kwaliteit?
P2P-streams.quote:
Dat is gewoon HD. Enige nadeel is dat ik momenteel een chromebook heb, die is nogal beperkt in zijn kunnen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar, foto's gemaakt gisteren tijdens FP3 op een 42'' TV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ingewikkeld, als je een beetje pc-kennis hebt, en de juiste programma's kan je veel
oh, halleluja. 1,5 minuut kom ik nog wel doorquote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef Jigzoz het volgende:
En daar is de duidelijkheid:
[..]
Kortom: RTL zendt gewoon de hele race uit, maar om 17:35 wordt er anderhalve minuut iets christelijks uitgezonden. Zie het als een extra reclameonderbreking.
dat is idd netjesquote:Op zondag 6 april 2014 15:55 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Oordeel zelf maar, foto's gemaakt gisteren tijdens FP3 op een 42'' TV
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ingewikkeld, als je een beetje pc-kennis hebt, en de juiste programma's kan je veel
Godzijdank.quote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef Jigzoz het volgende:
En daar is de duidelijkheid:
[..]
Kortom: RTL zendt gewoon de hele race uit, maar om 17:35 wordt er anderhalve minuut iets christelijks uitgezonden. Zie het als een extra reclameonderbreking.
Kun je kort uitleggen hoe dat werk, gebruik nu sportsdevil op xbmc maar de kwaliteit is niet altijd even hoogquote:Op zondag 6 april 2014 15:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
2 woorden: XBMC + P2P-streams
kwaliteit niet gezien op de foto's die ik gisteren postte?
Dat is ook de reden waarom ik de race zelf op de Franse zender ga kijken, maar voor een voor- en nabeschouwing kijk ik gewoon via streamsquote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Beach het volgende:
Nadeel van sopcast en ace/torrent streams is wel dat je achterloopt dus livetiming of discussiëren op een forum gaat dan niet meer goed.
tijdens een race, kwali vind ik dat toch niet werken.quote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Beach het volgende:
Nadeel van sopcast en ace/torrent streams is wel dat je achterloopt dus livetiming of discussiëren op een forum gaat dan niet meer goed.
P2P-streams hier downloaden: http://www.xbmchub.com/fo(...)m-and-Sopcast-*BETA*quote:Op zondag 6 april 2014 16:03 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Kun je kort uitleggen hoe dat werk, gebruik nu sportsdevil op xbmc maar de kwaliteit is niet altijd even hoog
Dit dus, tijdens race gaat de laptop lekker uit.quote:Op zondag 6 april 2014 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tijdens een race, kwali vind ik dat toch niet werken.
dan concentreer ik me liever op de tv ipv op 2/3 schermen tegelijk
Dat is wel zo ja.quote:Op zondag 6 april 2014 16:05 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
tijdens een race, kwali vind ik dat toch niet werken.
dan concentreer ik me liever op de tv ipv op 2/3 schermen tegelijk
Volgens mij praatte hij altijd al zo.quote:Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Bernie op Sky, volgens mij is die vent echt zwaar aan het aftakelen..
Wat zei je gisteren ook alweer over pastebinquote:Op zondag 6 april 2014 16:13 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij praatte hij altijd al zo.
maakte hij weer leuke "grapjes" die niemand grappig vind maar toch lachen ze allemaal om te likken bij bernie? pijnlijke tv isdat altijdquote:Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef Ferry_76 het volgende:
Bernie op Sky, volgens mij is die vent echt zwaar aan het aftakelen..
Kijk je op twee schermen naar beiden.quote:Op zondag 6 april 2014 16:21 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Jammer dat Liverpool en F1 tegenlijk beginnen
Nee, hij zat wat te raaskallen dat de teams iets met de uitlaat moesten doen om het geluid te verbeteren ondanks dat Brundle hem toch duidelijk maake dat zoiets niet zomaar kon.quote:Op zondag 6 april 2014 16:15 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
maakte hij weer leuke "grapjes" die niemand grappig vind maar toch lachen ze allemaal om te likken bij bernie? pijnlijke tv isdat altijd
Komt hopelijk wel op youtube. Ik schakel nu beetje tussen Sport1 en RTL.quote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Die clip net op Sky over de 900ste GP sinds de start van het WK
Haten op teamviewerquote:Op zondag 6 april 2014 16:26 schreef LWD-Godius het volgende:
Goede stream zonder reclame voor mensen die niet willen klooien met apps:
http://epicitv.com
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebtquote:Op zondag 6 april 2014 16:14 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Wat zei je gisteren ook alweer over pastebin
Ziet er goed uit, maar ik krijg de melding dat de files broken zijn na het installeren.quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt![]()
http://pastebin.com/L6bF8hS7
Thanks, het werkt.quote:Op zondag 6 april 2014 16:10 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
P2P-streams hier downloaden: http://www.xbmchub.com/fo(...)m-and-Sopcast-*BETA*
En dan installeren via: systeem -> instelling -> add-ons -> installeren mbv zip.
Ga nu naar systeem-> instellingen -> add-ons -> ''add-ons downloaden'' -> P2P-repo -> video addons. Daar staat de speler die je moet installeren.
Deze stappen hoeven niet perse, maar het heeft mijn buffer probleem iig opgelost.
Cache ''fix'' toepassen zoals beschreven hier:
http://www.xbmchub.com/fo(...)iewfull=1#post157365
Deze gegevens plakken (rechtermuis klik) in het putty scherm tussen stap 4 en 5
http://www.xbmchub.com/fo(...)iewfull=1#post157286
Programma starten bij video addons, website parsers selecteren (helemaal bovenaan), torrent-tv.ru (ofzoiets) en daar staat Sky Sports F1 tussen
En dit is de laatste post ivm streaming, anders raakt het topic zeer vervuild, eventueel help ik iemand wel verder via DM.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:33 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee waar je het over hebt![]()
http://pastebin.com/L6bF8hS7
1950-59: 84quote:Op zondag 6 april 2014 16:23 schreef Sinister-D- het volgende:
Die clip net op Sky over de 900ste GP sinds de start van het WK
quote:Op zondag 6 april 2014 16:43 schreef Nober het volgende:
Als deze race tenminste doorgaat, voor hetzelfde geldt doet iemand een Ralfje.
USA 2005.... Denk ik dan, maar die race ging ook gewoon door.....quote:
Niet gezien maar Kaaterham?quote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef RingBewoner het volgende:
Die Frijns he, die hoorde ik net even praten met Mol maar ik schoot wel lichtjes in de lach. Vooral hoe hij Caterham uitspreekt.
Nee het is een nachtrace, zodra het 0:01 is dan beginnen ze.quote:Op zondag 6 april 2014 16:49 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
De start is nog bij daglicht net zoals Abu Dhabi?
Weltschmerz?quote:Op zondag 6 april 2014 16:52 schreef Geralt het volgende:
Wie is in godesnaam die onwetende pannekoek op Sport1???
I LOLedquote:
quote:
[Homer]mmmmmmh, beerquote:Op zondag 6 april 2014 16:54 schreef Geralt het volgende:
Ik ga maar eens een biertje en nootjes pakken
Omdat ze toen nog twee bandenleveranciers hadden.quote:Op zondag 6 april 2014 16:45 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
USA 2005.... Denk ik dan, maar die race ging ook gewoon door.....
Gratis cake en koffie zeker?quote:Op zondag 6 april 2014 16:56 schreef nils7 het volgende:
Ik schakel nu pas in..... was eerst naar een opendag (ja een crematorium) wel mooi met Tom en Robert zo...
Iedereen een fijne race gewenst
Helemaal niet.quote:Op zondag 6 april 2014 16:57 schreef Smoofie het volgende:
De mensen in de studio kunnen beter commentaar blijven geven ipv Olav.
Niet echt..quote:
Hamilton moet van de baan af ja.quote:
Nee idd, dat was Massaquote:
In een half uurtjequote:
Goed voor mijn manager, omdat ik Vergne niet heb en ook geen STR-onderdelen heb.quote:
Daar gaan mijn eeste puntenquote:
Ja ik wel, vergeten aan te passen.quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed voor mijn manager, omdat ik Vergne niet heb en ook geen STR-onderdelen heb.
Oké.quote:Op zondag 6 april 2014 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goed voor mijn manager, omdat ik Vergne niet heb en ook geen STR-onderdelen heb.
Ja, die wagenbreedte regel geldt wel vaker niet voor Hamilton.quote:
Race is 8 ronden oud en ik heb al van alles gezien en gehoord over brandstof en banden sparenquote:Op zondag 6 april 2014 17:16 schreef Cheiron het volgende:
Een fuel used percentage. Wat is er toch met de Formule 1 gebeurd?
Hamiltonquote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe er een rebusje bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hamiltonquote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent ''-linois'' er bij vergeten te zettenquote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had er toch een topic voor?quote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar houdt de start op dan? En is het niet raar om meteen na het invoeren van een regel overtreding door de vingers te gaan zien?quote:Op zondag 6 april 2014 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Is al meermaals gezegd dat dat bij de start door de vingers wordt gezien.....
Afkorting is IL denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je bent ''-linois'' er bij vergeten te zetten
Nee doen ze niet, want de teams hebben dat zelf voorgesteld aan de FIA.quote:Op zondag 6 april 2014 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Veel mensen vinden die fuel regels niets, zal wel weer worden afgeschaft.
Had de FIA een tegenvoorstel?quote:Op zondag 6 april 2014 17:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee doen ze niet, want de teams hebben dat zelf voorgesteld aan de FIA.
Niet dat ik weet, hoezo?quote:
Nou ja dat vroeg ik me af. Omdat ik het enigszins vreemd vind dat de teams hier zo blij mee waren.quote:
Het was misschien niet de beste oplossing, maar dan ga je meestal voor de minst slechtste om een compromis te zoeken. Dit zal dan wel uit de bus zijn gekomen.....quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja dat vroeg ik me af. Omdat ik het enigszins vreemd vind dat de teams hier zo blij mee waren.
Dat dacht ik ook maar toen kwam de hh en was de gele streep weg na die touché.quote:Op zondag 6 april 2014 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ie nu linksachter een andere band?
Ik denk dat hij Ricciardo voor wilde blijven.quote:Op zondag 6 april 2014 17:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Vettel heeft toch niemand voor zich om DRS te gebruiken?
Was Bianchi, en ja hij rijdt weer. Voorlopig.quote:
Juist niet. Die 2de RBR doet het eindelijk eens tegoeiquote:
Pakte vorige x ook niet slecht uit.quote:Op zondag 6 april 2014 17:31 schreef Nober het volgende:
Hülkenberg weer een 2 stopper? Ze leren het niet daar.
Jaquote:Op zondag 6 april 2014 17:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Bianchi een DT omwille van Sutil incident....
Wat is dat dan?quote:Op zondag 6 april 2014 17:36 schreef Uccie het volgende:
Zul je zien, is het zo spannend komen ze met dat bijbelgedoe op RTL
Was ook een onmogelijke actie.quote:Op zondag 6 april 2014 17:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Bianchi een DT omwille van Sutil incident....
Bijbelgedoequote:Op zondag 6 april 2014 17:36 schreef Uccie het volgende:
Zul je zien, is het zo spannend komen ze met dat bijbelgedoe op RTL
Onderbreking van 1,5 min van één of ander religieus programma wat normaal rond deze tijd wordt uitgezonden.quote:
Je zou bijna zeggen dat Mercedes motoren domineren hier.......quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Sjeeser het volgende:
Mercedes, Williams en Force India in slagvolgorde
quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onderbreking van 1,5 min van één of ander religieus programma wat normaal rond deze tijd wordt uitgezonden.
Zou bijzonder zijn gezien de kosten om F1 uit te mogen zendenquote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Onderbreking van 1,5 min van één of ander religieus programma wat normaal rond deze tijd wordt uitgezonden.
Mag hopen dat ze dat even overslaan.quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dit met dank aan de google vaardigheden vn Jigzozquote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef Jigzoz het volgende:
Re: RTL-BerichterstattungBeitragvon kruemsen » 03.04.2014, 16:06 AktenTaschenAkne hat geschrieben:Der Bibelclip wird am Sonntag von Heiko vorgelesen. Und er huldigt damit seinen ganz eigenem Gott :winky:Gar nicht mal so falsch.Hier die Antwortmail von RTL: Hallo Herr kruemsen, vielen Dank Für Ihre E-Mail. RTL überträgt das anstehende "Formel 1"-Rennen aus Bahrain komplett. Gerne nenenn wir Ihnen die Sendezeiten: 15:45 Formel 1: Countdown 17:00 Formel 1: Das Rennen 17:35 RTL Bibelclip (Dieser dauert jedoch nur ca 1:30 Minuten!) 18:45 Formel 1: Siegerehrung und Highlights Für die Übertragung des Rennens ist also ausreichend Zeit angesetzt. Sollte das Rennen länger dauern, dann wird sich das nachfolgende Programm kurzfristig verändern bzw. verschoben. Mit freundlichen Grüßen aus Köln
Jezus....quote:Op zondag 6 april 2014 17:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 17:43 schreef Max23 het volgende:
Sutil eerste uitvaller, Vergne staat nu als tweede uitvaller genoteerd.
Dat deden ze vorige week ook. Denk dat Bottas dat wel onthouden heeft.....quote:Op zondag 6 april 2014 17:46 schreef JohnB52 het volgende:
Tijd voor teamorders bij Williams. Massa duidelijk sneller
Omdat ie nu wel op tv is, en met die Ferrari niet?quote:Op zondag 6 april 2014 17:48 schreef Uccie het volgende:
Ik kan er nog niet aan wennen dat Massa niet in het rood rijdt.
quote:Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat ie nu wel op tv is, en met die Ferrari niet?
quote:Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Omdat ie nu wel op tv is, en met die Ferrari niet?
quote:
Je mag 3x radenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |