Hamiltonquote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe er een rebusje bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent ''-linois'' er bij vergeten te zettenquote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had er toch een topic voor?quote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar houdt de start op dan? En is het niet raar om meteen na het invoeren van een regel overtreding door de vingers te gaan zien?quote:Op zondag 6 april 2014 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Is al meermaals gezegd dat dat bij de start door de vingers wordt gezien.....
Afkorting is IL denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je bent ''-linois'' er bij vergeten te zetten
Nee doen ze niet, want de teams hebben dat zelf voorgesteld aan de FIA.quote:Op zondag 6 april 2014 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Veel mensen vinden die fuel regels niets, zal wel weer worden afgeschaft.
Had de FIA een tegenvoorstel?quote:Op zondag 6 april 2014 17:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee doen ze niet, want de teams hebben dat zelf voorgesteld aan de FIA.
Niet dat ik weet, hoezo?quote:
Nou ja dat vroeg ik me af. Omdat ik het enigszins vreemd vind dat de teams hier zo blij mee waren.quote:
Het was misschien niet de beste oplossing, maar dan ga je meestal voor de minst slechtste om een compromis te zoeken. Dit zal dan wel uit de bus zijn gekomen.....quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja dat vroeg ik me af. Omdat ik het enigszins vreemd vind dat de teams hier zo blij mee waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |