Hamiltonquote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe er een rebusje bij.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je bent ''-linois'' er bij vergeten te zettenquote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je had er toch een topic voor?quote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar houdt de start op dan? En is het niet raar om meteen na het invoeren van een regel overtreding door de vingers te gaan zien?quote:Op zondag 6 april 2014 17:14 schreef Sinister-D- het volgende:
Is al meermaals gezegd dat dat bij de start door de vingers wordt gezien.....
Afkorting is IL denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 17:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
je bent ''-linois'' er bij vergeten te zetten
Nee doen ze niet, want de teams hebben dat zelf voorgesteld aan de FIA.quote:Op zondag 6 april 2014 17:20 schreef Smoofie het volgende:
Veel mensen vinden die fuel regels niets, zal wel weer worden afgeschaft.
Had de FIA een tegenvoorstel?quote:Op zondag 6 april 2014 17:20 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee doen ze niet, want de teams hebben dat zelf voorgesteld aan de FIA.
Niet dat ik weet, hoezo?quote:
Nou ja dat vroeg ik me af. Omdat ik het enigszins vreemd vind dat de teams hier zo blij mee waren.quote:
Het was misschien niet de beste oplossing, maar dan ga je meestal voor de minst slechtste om een compromis te zoeken. Dit zal dan wel uit de bus zijn gekomen.....quote:Op zondag 6 april 2014 17:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou ja dat vroeg ik me af. Omdat ik het enigszins vreemd vind dat de teams hier zo blij mee waren.
Dat dacht ik ook maar toen kwam de hh en was de gele streep weg na die touché.quote:Op zondag 6 april 2014 17:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft ie nu linksachter een andere band?
Ik denk dat hij Ricciardo voor wilde blijven.quote:Op zondag 6 april 2014 17:28 schreef LWD-Godius het volgende:
Vettel heeft toch niemand voor zich om DRS te gebruiken?
Was Bianchi, en ja hij rijdt weer. Voorlopig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |