SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier konden ze deze keer vrij weinig aan doenquote:Op zondag 6 april 2014 14:11 schreef Paul het volgende:
Tha Duck en ik gaan naar de Galgenwaard de bus opwachten
quote:
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op zondag 6 april 2014 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Cabral, die heb ik ooit eens zien voetballen bij Jong Twente tegen Jong PSV.
Ik herinner me vooral hoe goed Bakkali en Depay waren in die wedstrijd.
Edit: Pieters was toen wel dramatisch slecht. Gelukkig was het gezellig met MarkoAlmelo.
Niet echt.quote:Op zondag 6 april 2014 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb ik jouw dag hiermee verrijkt?
Bewijsfilmpje?quote:Op zondag 6 april 2014 14:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zoooo, wat een heerlijke goal. Zo heb ik er in de A1 ook ooit een keertje een ingeschoten. Moment of my life.
Party hardy jonge.quote:Op zondag 6 april 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag zo goed als veilig, Guitarist juicht.
We gaan het zien... Feyenoord moet voor de 2e plek en kan afstand nemen van de concurrentie... Maw; ik hou m'n hart vast, ondanks dat het RK fucking C isquote:Op zondag 6 april 2014 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik las net dat hmfgod in het stadion is as we speak
komt helemaal goed
Dit seizoen ook gewoon netjes van Heracles thuis verloren, dus een makkie vandaag.quote:Op zondag 6 april 2014 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We gaan het zien... Feyenoord moet voor de 2e plek en kan afstand nemen van de concurrentie... Maw; ik hou m'n hart vast, ondanks dat het RK fucking C is
Overloperquote:
En dan ook nog dat opbouwen van die gebouwen gejat van de Game of Thrones intro.quote:Op zondag 6 april 2014 14:23 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wat is dat met al die pauper empire games tegenwoordig
niet z4 vandaag?quote:Op zondag 6 april 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit seizoen ook gewoon netjes van Heracles thuis verloren, dus een makkie vandaag.
GoT heeft z'n eigen game op iOS tegenwoordigquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan ook nog dat opbouwen van die gebouwen gejat van de Game of Thrones intro.
Zware nachten gehad de afgelopen tijd, dus maar besloten op de bank te blijven vandaag. Seizoenkaart aan een maatje gegeven, die ook weer blij.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]Geen Evert bij Feyenoord
Liever Driessen dan Evert
Hier loopt ie alquote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
kut fox sports go, kan feyenoord nog niet aanklikken
http://foxsports.nl/tv/foxsports-3quote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
Ben je wel helemaal 100 procent? Hoe kan je Driessen ooit beter vinden dan EVERTGOD? Evert ten Napel de beste commentator uit de geschiedenis van Nederlandquote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]Geen Evert bij Feyenoord
Liever Driessen dan Evert
Grueterquote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ik kan alleen Grueter en Sierd () aanhoren.
http://foxsports.nl/wedstrijd/693377quote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
Hij geeft zwemcommentaar.quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef Seam het volgende:
Grueter had lekker bij zijn wielrennencommentaar moeten blijven.
Ja, allemaal Ajacieden.quote:
Oh fuck ik bedoel Elshoffquote:Op zondag 6 april 2014 14:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grueter, ben je gestoord joh. Zelden zo'n baggercommentator gehoord.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef Seam het volgende:
Grueter had lekker bij zijn wielrennencommentaar moeten blijven.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef Paul het volgende:
Beste commentators:
1. Evert ten Napel
2. Jeroen Grueter
3. Andere NOS-commentators
quote:Op zondag 6 april 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Beste commentator
1. Evert Ten Napel
2. Sierd de Vos![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
3. Jeroen Elshoff
De club misschien, maar Fietstas heeft geen harde kern, dus het zal wel loslopenquote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
doen ze daar ook moeilijk over of valt dat wel mee?
Nee, maar bij tumult kunnen ze zo het stadion uitgezet worden.quote:Op zondag 6 april 2014 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
doen ze daar ook moeilijk over of valt dat wel mee?
Poelmanquote:
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn er dagen dat jij niet zijn anus likt?
Kratten bier zijn nog steeds niet binnen trouwensquote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zit wel diep in HMF z'n holletje zeg.
beter dan dat van sierdquote:Op zondag 6 april 2014 14:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe is het commentaar van HMF in het stadion?
jaquote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn er dagen dat jij niet zijn anus likt?
hmf is mijn god en messiasquote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt er toch een paar zitten?quote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
3-0quote:Op zondag 6 april 2014 14:33 schreef RubenSosa het volgende:
Blind![]()
![]()
En dat moet straks gaan spelen in brazilie
Drizzt vindt dit de leukste post van de dag.quote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haal je vinger uit het stopcontact.
Hahaha ja sorry hoor, deze kon ik niet laten liggen.
Heeft PSV trolls dan?quote:Op zondag 6 april 2014 14:36 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ik verlaagde mijzelf even naar het niveau van die PSV trolls, het spijt mij
quote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had weleens ruzie met RubenSosa op de sport frontpage toen ik enkel daar nog postte.
Ik ga hem maar paar notes uitschrijven.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik had weleens ruzie met RubenSosa op de sport frontpage toen ik enkel daar nog postte.
twitter:toinevp twitterde op zondag 06-04-2014 om 14:37:33Opvallend: #PietVelthuizen in dezelfde outfit als arbitrale trio.. #VitAja reageer retweet
Met een bacootje op is Louis een ontzettend gezellige man.quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef S0nic het volgende:
Waar zou Van Persie het met Louis over hebben, lijkt me nooit iemand om gezellig een wedstrijd mee te kijken.
Over de mening van S0nic van fokquote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef S0nic het volgende:
Waar zou Van Persie het met Louis over hebben, lijkt me nooit iemand om gezellig een wedstrijd mee te kijken.
Ah het misbruiken van een machtspositiequote:Op zondag 6 april 2014 14:35 schreef Littlerabbit het volgende:
Wie de grootste piemel heeft.quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef S0nic het volgende:
Over de visie Louis waarschijnlijk.quote:Op zondag 6 april 2014 14:37 schreef S0nic het volgende:
Lijkt me ook zonder.quote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Met een bacootje op is Louis een ontzettend gezellige man.
Wat neem je het leven te serieusquote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ah het misbruiken van een machtspositie
Dat Van Persie eigenlijk zijn hele carričre aan Van Gaal te danken heeft.quote:
Is maar hoe je het bekijkt. Het in twijfel trekken van mijn objectiviteit/integriteit is al een soort van crewbashquote:Op zondag 6 april 2014 14:38 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ah het misbruiken van een machtspositie
VECHTUHHHHHhquote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax supporters in de thuisvakken?Dat meen je niet?
[ afbeelding ]
Dat was al bekend, ja.quote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
tussen gefrustreerde tokkies gaan zitten is nooit handigquote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
enigequote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef wickedmen het volgende:
Ben ik de enigste die denkt aan een rennend nijlpaard als hij Sighthorson rennend aan de bal ziet?
Die gast doet snel zn jas dicht met zn ajax shirtquote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets ja.quote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat Van Persie eigenlijk zijn hele carričre aan Van Gaal te danken heeft.
Ik denk altijd aan dat paard gifjequote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef wickedmen het volgende:
Ben ik de enigste die denkt aan een rennend nijlpaard als hij Sighthorson rennend aan de bal ziet?
op je scooterquote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef JanCees het volgende:
Ik ben al onderweg naar Arnhem met een aantal fietskettingen.
Het is dat het uitvak in de Gelredome zo klein is (relatief), anders zaten er altijd meer uit- dan thuissupporters...quote:Op zondag 6 april 2014 14:40 schreef Wave103 het volgende:
Zitten meer Ajax-supporters in dat hele stadion dan Vitesse
9 punten aftrek minstens inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Vechten alles, straks staken en 3-0 reglementair verlies voor Ajax. Feyenoord kampioen.
Jij dacht dat de Gelredome uitverkocht was vanwege Vitesse-supporters?quote:Op zondag 6 april 2014 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Evert heeft dat afgedwongen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef AFCNiels het volgende:
Wel leuk dat ze Evert de kampioenswedstrijd gunnen.
jij maakt wat mee zegquote:Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo zat ik ooit in een thuisvak van Ajax omdat mijn broertje als mascotte mee het veld op mocht. Koevermans scoorde in buitenspelpositie, wij juichen, mensen om ons heen boos en agressief, na de wedstrijd onder politiebegeleiding uit het stadion gewerkt
Ooja, dat was de wedstrijd waarin Suarez Bakkal beet.
ben je toen ook even bang geweest?quote:Op zondag 6 april 2014 14:42 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat was wel een bijzondere dag, ja.
Je had dan ook je riem uit de broek moeten halen en daarmee gaan zwaaien.quote:Op zondag 6 april 2014 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zo zat ik ooit in een thuisvak van Ajax omdat mijn broertje als mascotte mee het veld op mocht. Koevermans scoorde in buitenspelpositie, wij juichen, mensen om ons heen boos en agressief, na de wedstrijd onder politiebegeleiding uit het stadion gewerkt
Ooja, dat was de wedstrijd waarin Suarez Bakkal beet.
Dat zeker, hij kreeg zelden de wedstrijden die hij verdiende. Zonder evert zou Foxie al lang niet meer bestaan.quote:
Nee, dat was jouw wekker.quote:Op zondag 6 april 2014 14:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik schakel net in, dat Ajax tenue doet me denken aan het heel oude Ajax tenue
Bovenlijf ontbloten en dan met je rug naar het veld gaan staan wil ook wel helpen.quote:Op zondag 6 april 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had dan ook je riem uit de broek moeten halen en daarmee gaan zwaaien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Haha, Arsenal gaat de 4e plaats verspelen. Haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
tegen wieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel mooi dat ik gelijk hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ohquote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, Arsenal gaat de 4e plaats verspelen. Haha.
#WengerOutquote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Haha, Arsenal gaat de 4e plaats verspelen. Haha.
omdat IJslandquote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom heet Sigthorsson volgens VI Sigţórsson?
Ehmm..quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Niets mis meequote:Op zondag 6 april 2014 14:45 schreef IMVHI het volgende:
Tegen Ajax 110% geven en volgende week weer kansloos onderuit gaan
Zo schrijf je zijn naam in het IJslands.quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
omdat die zo echt heetquote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evert was al die verwarring over die naam zat en heeft bepaald dat hij gewoon Sigtuurson heet.quote:Op zondag 6 april 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
seizoen geslaagd tochquote:Op zondag 6 april 2014 14:45 schreef IMVHI het volgende:
Tegen Ajax 110% geven en volgende week weer kansloos onderuit gaan
Dus iedereen zegt het altijd fout.quote:
Ik vind dit een zeer praktische oplossing van Evertquote:Op zondag 6 april 2014 14:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Evert was al die verwarring over die naam zat en heeft bepaald dat hij gewoon Sigtuurson heet.
niet bijzonderquote:
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 6 april 2014 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
't Is net of ik bij Ajax - Vitas naar de IJsselmeervogels sta te kijken met die rode broekjes
Hoezo?quote:Op zondag 6 april 2014 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En is net zo belangrijk voor Ajax als hun eigen wedstrijd
ja hopelijk winnen julliequote:Op zondag 6 april 2014 14:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
En is net zo belangrijk voor Ajax als hun eigen wedstrijd
FOK!ken plus twee wedstrijden.quote:Op zondag 6 april 2014 14:48 schreef Typisch het volgende:
jezus wat is dit vervelend zo wedstrijden door elkaar
Dit.quote:Op zondag 6 april 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je had dan ook je riem uit de broek moeten halen en daarmee gaan zwaaien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |