SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier konden ze deze keer vrij weinig aan doenquote:Op zondag 6 april 2014 14:11 schreef Paul het volgende:
Tha Duck en ik gaan naar de Galgenwaard de bus opwachten
quote:
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op zondag 6 april 2014 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Cabral, die heb ik ooit eens zien voetballen bij Jong Twente tegen Jong PSV.
Ik herinner me vooral hoe goed Bakkali en Depay waren in die wedstrijd.
Edit: Pieters was toen wel dramatisch slecht. Gelukkig was het gezellig met MarkoAlmelo.
Niet echt.quote:Op zondag 6 april 2014 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb ik jouw dag hiermee verrijkt?
Bewijsfilmpje?quote:Op zondag 6 april 2014 14:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zoooo, wat een heerlijke goal. Zo heb ik er in de A1 ook ooit een keertje een ingeschoten. Moment of my life.
Party hardy jonge.quote:Op zondag 6 april 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag zo goed als veilig, Guitarist juicht.
We gaan het zien... Feyenoord moet voor de 2e plek en kan afstand nemen van de concurrentie... Maw; ik hou m'n hart vast, ondanks dat het RK fucking C isquote:Op zondag 6 april 2014 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik las net dat hmfgod in het stadion is as we speak
komt helemaal goed
Dit seizoen ook gewoon netjes van Heracles thuis verloren, dus een makkie vandaag.quote:Op zondag 6 april 2014 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We gaan het zien... Feyenoord moet voor de 2e plek en kan afstand nemen van de concurrentie... Maw; ik hou m'n hart vast, ondanks dat het RK fucking C is
Overloperquote:
En dan ook nog dat opbouwen van die gebouwen gejat van de Game of Thrones intro.quote:Op zondag 6 april 2014 14:23 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wat is dat met al die pauper empire games tegenwoordig
niet z4 vandaag?quote:Op zondag 6 april 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit seizoen ook gewoon netjes van Heracles thuis verloren, dus een makkie vandaag.
GoT heeft z'n eigen game op iOS tegenwoordigquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan ook nog dat opbouwen van die gebouwen gejat van de Game of Thrones intro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |