SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hier konden ze deze keer vrij weinig aan doenquote:Op zondag 6 april 2014 14:11 schreef Paul het volgende:
Tha Duck en ik gaan naar de Galgenwaard de bus opwachten
quote:
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op zondag 6 april 2014 14:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Cabral, die heb ik ooit eens zien voetballen bij Jong Twente tegen Jong PSV.
Ik herinner me vooral hoe goed Bakkali en Depay waren in die wedstrijd.
Edit: Pieters was toen wel dramatisch slecht. Gelukkig was het gezellig met MarkoAlmelo.
Niet echt.quote:Op zondag 6 april 2014 14:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Graag gedaan. Heb ik jouw dag hiermee verrijkt?
Bewijsfilmpje?quote:Op zondag 6 april 2014 14:19 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zoooo, wat een heerlijke goal. Zo heb ik er in de A1 ook ooit een keertje een ingeschoten. Moment of my life.
Party hardy jonge.quote:Op zondag 6 april 2014 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Den Haag zo goed als veilig, Guitarist juicht.
We gaan het zien... Feyenoord moet voor de 2e plek en kan afstand nemen van de concurrentie... Maw; ik hou m'n hart vast, ondanks dat het RK fucking C isquote:Op zondag 6 april 2014 14:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik las net dat hmfgod in het stadion is as we speak
komt helemaal goed
Dit seizoen ook gewoon netjes van Heracles thuis verloren, dus een makkie vandaag.quote:Op zondag 6 april 2014 14:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
We gaan het zien... Feyenoord moet voor de 2e plek en kan afstand nemen van de concurrentie... Maw; ik hou m'n hart vast, ondanks dat het RK fucking C is
Overloperquote:
En dan ook nog dat opbouwen van die gebouwen gejat van de Game of Thrones intro.quote:Op zondag 6 april 2014 14:23 schreef DeLachendeVierde het volgende:
wat is dat met al die pauper empire games tegenwoordig
niet z4 vandaag?quote:Op zondag 6 april 2014 14:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit seizoen ook gewoon netjes van Heracles thuis verloren, dus een makkie vandaag.
GoT heeft z'n eigen game op iOS tegenwoordigquote:Op zondag 6 april 2014 14:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
En dan ook nog dat opbouwen van die gebouwen gejat van de Game of Thrones intro.
Zware nachten gehad de afgelopen tijd, dus maar besloten op de bank te blijven vandaag. Seizoenkaart aan een maatje gegeven, die ook weer blij.quote:
quote:Op zondag 6 april 2014 14:28 schreef RvLaak het volgende:
[..]Geen Evert bij Feyenoord
Liever Driessen dan Evert
Hier loopt ie alquote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
kut fox sports go, kan feyenoord nog niet aanklikken
http://foxsports.nl/tv/foxsports-3quote:Op zondag 6 april 2014 14:29 schreef Typisch het volgende:
kut fox sports go, kan feyenoord nog niet aanklikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |