Bron?quote:Op maandag 7 april 2014 12:59 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV - Feyenoord blijft dus op 16.30 uur staan. Ajax - ADO wordt naar 16.30 uur verplaatst.
Precies, ik wil gewoon PSV zien winnen zondag (heb er een heel hard hoofd in maar ik wil het welquote:Op maandag 7 april 2014 12:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ajax boeit me geen zak, ik ben PSV fan. Geen ajax/feyenoord/twente/vitesse/fcknudde fan. Ja.. ok soms is PSV wel fc knudde.
Ah fijn.
hoe hebben de psv supporters er last van als ajax om half 5 speeltquote:Op maandag 7 april 2014 12:57 schreef FL_Freak het volgende:
Tja met dit soort dingen wordt er echt geen rekening gehouden met de PSV supporters. Commercie gaat voor op alles.
Hebben jullie ook erg veel last van natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2014 12:57 schreef FL_Freak het volgende:
Tja met dit soort dingen wordt er echt geen rekening gehouden met de PSV supporters. Commercie gaat voor op alles.
In dit geval is het juist niet commercie voor alles, levert FOX toch minder kijkers op voor die 2 wedstrijden samenquote:Op maandag 7 april 2014 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe hebben de psv supporters er last van als ajax om half 5 speelt![]()
Op zich wordt het wel een leuke wedstrijd want je kan het geen van beide laten lopenquote:Op maandag 7 april 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Hallo ik verwacht wel dat jullie vrijdag eventjes het trainingsveld opgaan om te eisen dat er zondag wordt verloren van Feyenoord zodat Ajax geen kampioen wordt.
bvd Muto
Wij zijn Feyenoord niet.quote:Op maandag 7 april 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Hallo ik verwacht wel dat jullie vrijdag eventjes het trainingsveld opgaan om te eisen dat er zondag wordt verloren van Feyenoord zodat Ajax geen kampioen wordt.
bvd Muto
We zijn geen feyenoord tokkies.quote:Op maandag 7 april 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
bvd Muto
trolololoquote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Ik vond de PSV'ers die dachten wel effe tweede te worden na een paar potjes met ongelofelijk schijtvoetbal gewonnen te hebben wel schattig. Wat is nu eigenlijk weer de nieuwe doelstelling, PO's ontlopen?
Naďef waren ze in ieder geval. De nieuwe doelstelling is rechtstreekse plaatsing voor de EL idd. Ik schat de kans daarop niet hoog. Mochten het play offs worden dan verwacht ik dat het team ook daarin volledig door de hoeven zakt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Ik vond de PSV'ers die dachten wel effe tweede te worden na een paar potjes met ongelofelijk schijtvoetbal gewonnen te hebben wel schattig. Wat is nu eigenlijk weer de nieuwe doelstelling, PO's ontlopen?
Lijkt me wel. Tweede was ook teveel van het goede geweestquote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Als 2e keeper toch een prima oplossing?quote:Op maandag 7 april 2014 22:35 schreef Scarface88 het volgende:
Oh en pasveerPrima keeper maar wat moet je er mee. Brands is weer lekker aan het rondwinkelen in de Eredivisie.
Waarom zou Pasveer überhaupt zelf willen? Hij wilde niet naar Ajax om Vermeer op te volgen op de bank, tenzij hij dus kansen ziet voor het eerste elftal.quote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als 2e keeper toch een prima oplossing?
Ik weet niet waarop het is stukgelopen tussen Pasveer en Ajax. Hoeft niet per se met het 2e keeper zijn te maken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom zou Pasveer überhaupt zelf willen? Hij wilde niet naar Ajax om Vermeer op te volgen op de bank, tenzij hij dus kansen ziet voor het eerste elftal.
Reken er maar niet al teveel opquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als jullie gvd niet winnen dit weekend., Go PSV Go Boeruh!
Bron?quote:
Gaan ze dan uit van een vertrek van Depay ofzo?quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)tief%20bij%20PSV.php
Zodra je in de eredivisie tegen een bal aan kan trappen staan de kapitaalkrachtige buitenlandse clubs voor je in de rij, mocht PSV zich niet plaatsen voor de CL of zelfs EL, dan denk ik dat Depay zelf het ook wel gehad heeft hier.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan ze dan uit van een vertrek van Depay ofzo?
Ik zie daar nergens staan dat hij gaat tekenen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:43 schreef Iniesta8 het volgende:
[..]
http://psv.netwerk.to/nie(...)tief%20bij%20PSV.php
In potentie een goede speler. Maar moet nog enorm veel leren. Als er een niet te weigeren bod komt is die weg. Geruchten dat hij na dit seizoen naar Engeland verkast worden steeds sterker en hardnekkiger.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zodra je in de eredivisie tegen een bal aan kan trappen staan de kapitaalkrachtige buitenlandse clubs voor je in de rij, mocht PSV zich niet plaatsen voor de CL of zelfs EL, dan denk ik dat Depay zelf het ook wel gehad heeft hier.
Triest maar het is niet anders, Depay is eigenlijk nog niet meer dan een aardige voetballer met nog behoorlijk wat tekortkomingen, vooral het feit dat hij stijf rechts is. Dat hij daar een heel seizoen lang (veruit) de gevaarlijkste speler van PSV mee is zegt nogal wat over het niveau van PSV en de eredivisie in het algemeen....
Eerder dat Bakkali de opvolger van Depay moet zijn.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gaan ze dan uit van een vertrek van Depay ofzo?
Ik vind Nigel niet zo goed. Zijn broertje vond ik eerder wel best goed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:43 schreef Kenju het volgende:
[..]
Eerder dat Bakkali de opvolger van Depay moet zijn.
Ik vraag me trouwens af hoe logisch het aantrekken van Pasveer is. Is Bertrams niet prima geschikt voor die rol als 2e keeper? Is immers ook al 21....
Hij kan de bal wel afgeven, maar die anderen kunnen er helemaal niets van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:55 schreef Lyrebird het volgende:
Ben eigenlijk niet zo'n fan van Depay, heb meer met team spelers. Vooral met spelers die andere spelers beter maken.
Heeft alleen oog voor het doel, gaat 9 van de 10 keer binnendoor. Ga eens een keer buitenom en geef een voorzet.
Dat gezeur om buitenom gaanquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:55 schreef Lyrebird het volgende:
Ben eigenlijk niet zo'n fan van Depay, heb meer met team spelers. Vooral met spelers die andere spelers beter maken.
Heeft alleen oog voor het doel, gaat 9 van de 10 keer binnendoor. Ga eens een keer buitenom en geef een voorzet.
Hmm, ok. Maar Jesse is natuurlijk wel erg jong. Maar wat zijn de ideeën over Nigel dan? Als hij niet goed genoeg is om uiteindelijk het eerste te halen, moet je kijken naar een ander....quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik vind Nigel niet zo goed. Zijn broertje vond ik eerder wel best goed.
Dacht ik van Marquinho ook.... Overigens klopte het daar ook wel. Geweldige speler, totdat hij een chronische blessure opliep.quote:Ultieme held is echter Zeus de la Paz. Met zo een naam kom je er zeker.
Ik weet eerlijk niet wat ze in hem zien. Ik kreeg pas van een frequente bezoeker te horen dat Jesse het ook niet goed deed. Opvulling voor Jong misschien?quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:13 schreef Kenju het volgende:
[..]
Hmm, ok. Maar Jesse is natuurlijk wel erg jong. Maar wat zijn de ideeën over Nigel dan? Als hij niet goed genoeg is om uiteindelijk het eerste te halen, moet je kijken naar een ander....
Leuke speler inderdaad. Igor Demo is natuurlijk ook een bazennaam. Johan Pater. Leandro do Bonfim.quote:Dacht ik van Marquinho ook.... Overigens klopte het daar ook wel. Geweldige speler, totdat hij een chronische blessure opliep.
Dat maakt nogal uit omdat 1) je zo nogal voorspelbaar wordt, zelfs tegen de gemiddelde kneuzenrechtsback uit de eredivisie.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:11 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dat gezeur om buitenom gaan. Erlangs is erlangs, wat maakt het uit via welke kant.
Dat kan hij dus gewoon echt niet, niet buitenom en geen voorzet geven met links. En dan is hij dus met al die tekortkomingen gewoon met afstand de meest gevaarlijke speler die we hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:55 schreef Lyrebird het volgende:
Voorspelbaar zijn betekent nog niet dat het (makkelijk) te verdedigen is.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat maakt nogal uit omdat 1) je zo nogal voorspelbaar wordt, zelfs tegen de gemiddelde kneuzenrechtsback uit de eredivisie.
2) het extra tijd kost, heel vaak zou de logische keuze zijn om buitenom te gaan ten behoeve van een snelle, vloeiende aanval. Depay gaat dan 99% van de keren toch naar binnen kappen, waarmee je de tegenstander weer een seconde of wat de tijd geeft om beter positie te kiezen.
[..]
Dat kan hij dus gewoon echt niet, niet buitenom en geen voorzet geven met links. En dan is hij dus met al die tekortkomingen gewoon met afstand de meest gevaarlijke speler die we hebben.
Klopt, maar onvoorspelbaar zijn is altijd beter.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:31 schreef gniffie het volgende:
[..]
Voorspelbaar zijn betekent nog niet dat het (makkelijk) te verdedigen is.
Bij het naar binnen kappen verlies je altijd (voorwaartse) snelheid, dat geeft met name het verdedigingscentrum van de tegenstander extra tijd om in positie te komen.quote:En waarom is binnendoor gaan langzamer dan buitenom, bij beiden mogelijkheden moet de speler van richting veranderen. In beiden gevallen passeert hij zijn tegenstander waardoor tegenstanders moeten reageren.
Dan gooi je er een schijnbeweging uit om te faken dat je buitenom gaat terwijl je alsnog binnendoor gaat. Dan is binnendoor gaan niet meer voorspelbaar.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, maar onvoorspelbaar zijn is altijd beter.
[..]
Bij het naar binnen kappen verlies je altijd (voorwaartse) snelheid, dat geeft met name het verdedigingscentrum van de tegenstander extra tijd om in positie te komen.
En als je dat altijd doet ben je dus voorspelbaarquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan gooi je er een schijnbeweging uit om te faken dat je buitenom gaat terwijl je alsnog binnendoor gaat. Dan is binnendoor gaan niet meer voorspelbaar.
Alleen op snelheid al kan Depay tegen heel veel backs buitenom. Hij kiest er alleen vrijwel nooit voor.quote:Als Depay vanaf links komt moet hij juist kappen om een beweging buitenom te maken.
Dan doe je het niet altijd maar 9 van de 10 keer. Ik heb nooit gezegd dat enkel een binnen of buitenom gaan beter is dan afwisseling, enkel dat de roep om buitenom te gaan nergens op slaat.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En als je dat altijd doet ben je dus voorspelbaar
[..]
Alleen op snelheid al kan Depay tegen heel veel backs buitenom. Hij kiest er alleen vrijwel nooit voor.
Dat slaat wel degelijk ergens op als je het nooit doet....quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:29 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan doe je het niet altijd maar 9 van de 10 keer. Ik heb nooit gezegd dat enkel een binnen of buitenom gaan beter is dan afwisseling, enkel dat de roep om buitenom te gaan nergens op slaat.
Dat is dus het probleem, hij kan vrijwel niks met links. Tis niet voor niks natuurlijk dat hij maar binnendoor blijft gaan.quote:Als je op snelheid erlangs gaat ben je ook zo uit balans dat er van een goede voorzet niet vaak sprake is. Helemaal niet met het onzuivere been.
Met afstand de beste scheidsrechter van Nederland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |