Als matavz gaat dan zal Altidore wel komenquote:Op zondag 6 april 2014 12:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
PSV weer terug op niveau.
Nog meer ex-AZ binnenhalen, dan gaat het volgend jaar vast beter.
Er bestaat nog een kans dat we negende worden, dan word je op je wenken bediend.quote:
Het riekt allemaal een beetje naar excuses zoeken en tegelijkertijd jezelf eens lekker op de borst kloppen dat je zo'n fantastische teamspeler bent die niet zeurt (maar tussen de regeltjes door toch een beetje zeuren)quote:Niet egoïstisch
Wijnaldum zelf kwam pas na rust als invaller in het veld. Hij kreeg nog geen basisplaats van interim-trainer Ernest Faber omdat hij net terug is van een slepende rugblessure.
"Invallen was best lastig omdat je ineens in een hoog tempo mee moet. Als je start dan ga je met de flow mee."
Wijnaldum vond dat hij wel klaar was voor een basisplaats, maar nam zijn trainer niets kwalijk. "Ik ga niet zeggen: ik ben fit dus ik moet spelen. Het is een lastig seizoen, dan moet je niet egoïstisch zijn. Ik had kunnen en willen starten, maar dat wil iedereen."
Mee eens, dit is echt laf.quote:Op zondag 6 april 2014 12:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dit vind ik ook weer zo'n slappe tekst:
[..]
Het riekt allemaal een beetje naar excuses zoeken en tegelijkertijd jezelf eens lekker op de borst kloppen dat je zo'n fantastische teamspeler bent die niet zeurt (maar tussen de regeltjes door toch een beetje zeuren). En dat na zo'n wanprestatie en als aanvoerder. Slappe zakken zijn het...
Doe maar half 3 dan, veel fijnere tijd dan dat belachelijke half 5.quote:KNVB in gesprek over aanpassen aanvangstijd Ajax
De KNVB laat aan Voetbal International weten in gesprek te zijn met de lokale autoriteiten, zendgemachtigde FOX Sports en de clubs om te kijken of het mogelijke kampioensduel van Ajax aanstaande zondag op een ander tijdstip afgewerkt kan worden.
Door het gelijkspel van Ajax tegen Vitesse (1-1) en de zege van Feyenoord op RKC Waalwijk (2-0) wacht de ploeg van trainer Frank de Boer mogelijk een eigenaardig kampioensfeest. De Amsterdammers worden wellicht volgende week zondag kampioen, maar kunnen dat succes dan pas uren na hun eigen wedstrijd vieren.
Ajax speelt volgende week zondag om 12.30 uur thuis tegen ADO Den Haag. Een zege op de Hagenaars volstaat niet voor de vierde titel op rij, want daarvoor is puntenverlies van Feyenoord op bezoek bij PSV nodig. Die wedstrijd begint om 16.30 uur, waardoor Ajax pas vier uur na zijn eigen duel weet of het feest kan vieren.
KNVB zal komende dagen meer duidelijkheid te geven over de komende speelronde.
Normaal met je eens, maar deze keer komt half vijf me voor de verandering beter uit.quote:Op zondag 6 april 2014 17:08 schreef Lemming22 het volgende:
Fijn, nou mogen we ook nog Ajax volgende week kampioen maken, als we punten pakken tegen Feyenoord en Ajax wint van ADO.
Al is de kans groter dat we gewoon verliezen van Feyenoord
[edit]
Bijpassend nieuwsberichtje:
[..]
Doe maar half 3 dan, veel fijnere tijd dan dat belachelijke half 5.
alleen in uitwedstrijdenquote:Op zondag 6 april 2014 17:49 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het competitievervalsing... Ajax is veel slechter om half 1.
Dat zie ik ook niet zomaar gebeuren nee....quote:
Ik denk ook niet dat PSV zo'n tijdswijziging op zo'n vrij laat moment kan verantwoorden aan haar achterban. Als Ajax gelijktijdig wil spelen, zullen ze zich aan PSV - Feyenoord moeten aanpassen.quote:Op zondag 6 april 2014 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Normaal met je eens, maar deze keer komt half vijf me voor de verandering beter uit.
Zal ook moeilijk zijn voor politie etc. dus ik denk ook dat het makkelijker is de tijd in Amsterdam aan te passenquote:Op zondag 6 april 2014 18:57 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat PSV zo'n tijdswijziging op zo'n vrij laat moment kan verantwoorden aan haar achterban. Als Ajax gelijktijdig wil spelen, zullen ze zich aan PSV - Feyenoord moeten aanpassen.
Ook winnen kan hoor, Heerenveen had ik wel verwacht dat het moeilijk zou worden maar Feyenoord speelt toch een ander spelletje en dat ligt PSV beterquote:Op maandag 7 april 2014 08:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Gelijkspel lijkt me genoeg voor Ajax als Ajax wint
Bedoelde eigenlijk dat als het gelijk wordt tussen psv en feijenoord en ajax wint is ajax ook kampioenquote:Op maandag 7 april 2014 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook winnen kan hoor, Heerenveen had ik wel verwacht dat het moeilijk zou worden maar Feyenoord speelt toch een ander spelletje en dat ligt PSV beter
ajax boeit me geen zak, ik ben PSV fan. Geen ajax/feyenoord/twente/vitesse/fcknudde fan. Ja.. ok soms is PSV wel fc knudde.quote:Op maandag 7 april 2014 08:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Gelijkspel lijkt me genoeg voor ajax als ajax wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |