Bron?quote:Op maandag 7 april 2014 12:59 schreef Sj0rSz het volgende:
PSV - Feyenoord blijft dus op 16.30 uur staan. Ajax - ADO wordt naar 16.30 uur verplaatst.
Precies, ik wil gewoon PSV zien winnen zondag (heb er een heel hard hoofd in maar ik wil het welquote:Op maandag 7 april 2014 12:51 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
ajax boeit me geen zak, ik ben PSV fan. Geen ajax/feyenoord/twente/vitesse/fcknudde fan. Ja.. ok soms is PSV wel fc knudde.
Ah fijn.
hoe hebben de psv supporters er last van als ajax om half 5 speeltquote:Op maandag 7 april 2014 12:57 schreef FL_Freak het volgende:
Tja met dit soort dingen wordt er echt geen rekening gehouden met de PSV supporters. Commercie gaat voor op alles.
Hebben jullie ook erg veel last van natuurlijkquote:Op maandag 7 april 2014 12:57 schreef FL_Freak het volgende:
Tja met dit soort dingen wordt er echt geen rekening gehouden met de PSV supporters. Commercie gaat voor op alles.
In dit geval is het juist niet commercie voor alles, levert FOX toch minder kijkers op voor die 2 wedstrijden samenquote:Op maandag 7 april 2014 13:02 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe hebben de psv supporters er last van als ajax om half 5 speelt![]()
Op zich wordt het wel een leuke wedstrijd want je kan het geen van beide laten lopenquote:Op maandag 7 april 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Hallo ik verwacht wel dat jullie vrijdag eventjes het trainingsveld opgaan om te eisen dat er zondag wordt verloren van Feyenoord zodat Ajax geen kampioen wordt.
bvd Muto
Wij zijn Feyenoord niet.quote:Op maandag 7 april 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
Hallo ik verwacht wel dat jullie vrijdag eventjes het trainingsveld opgaan om te eisen dat er zondag wordt verloren van Feyenoord zodat Ajax geen kampioen wordt.
bvd Muto
We zijn geen feyenoord tokkies.quote:Op maandag 7 april 2014 13:16 schreef Muto het volgende:
bvd Muto
trolololoquote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Ik vond de PSV'ers die dachten wel effe tweede te worden na een paar potjes met ongelofelijk schijtvoetbal gewonnen te hebben wel schattig. Wat is nu eigenlijk weer de nieuwe doelstelling, PO's ontlopen?
Naïef waren ze in ieder geval. De nieuwe doelstelling is rechtstreekse plaatsing voor de EL idd. Ik schat de kans daarop niet hoog. Mochten het play offs worden dan verwacht ik dat het team ook daarin volledig door de hoeven zakt.quote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Ik vond de PSV'ers die dachten wel effe tweede te worden na een paar potjes met ongelofelijk schijtvoetbal gewonnen te hebben wel schattig. Wat is nu eigenlijk weer de nieuwe doelstelling, PO's ontlopen?
Lijkt me wel. Tweede was ook teveel van het goede geweestquote:Op maandag 7 april 2014 14:21 schreef Caland het volgende:
Als 2e keeper toch een prima oplossing?quote:Op maandag 7 april 2014 22:35 schreef Scarface88 het volgende:
Oh en pasveerPrima keeper maar wat moet je er mee. Brands is weer lekker aan het rondwinkelen in de Eredivisie.
Waarom zou Pasveer überhaupt zelf willen? Hij wilde niet naar Ajax om Vermeer op te volgen op de bank, tenzij hij dus kansen ziet voor het eerste elftal.quote:Op maandag 7 april 2014 22:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Als 2e keeper toch een prima oplossing?
Ik weet niet waarop het is stukgelopen tussen Pasveer en Ajax. Hoeft niet per se met het 2e keeper zijn te maken.quote:Op maandag 7 april 2014 22:40 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Waarom zou Pasveer überhaupt zelf willen? Hij wilde niet naar Ajax om Vermeer op te volgen op de bank, tenzij hij dus kansen ziet voor het eerste elftal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |