Voor de uren die je maakt, niet meer dan terecht.quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mij wel. Vanaf deze maand gelukkig weer een sprongetje omhoog.
Dat is ongelofelijk kut dan.quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net geen 54k per jaar dan. De 52% ontspring ik.
Dat is wel jammer voor je HRA.quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Doe je goed.quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat is nu nog geen 42%.quote:
Moet je maar bij de Telegraaf gaan werken.quote:Op zondag 6 april 2014 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe je goed.
Daar kom ik voorlopig nog niet aan.
Waar zit jij nou op per jaar?quote:
Ik zit er net overheen helaas.quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hoeveel uren maak je?quote:Op zondag 6 april 2014 15:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zal dit jaar wel onder de 10k blijven.quote:Op zondag 6 april 2014 15:38 schreef Webschip het volgende:
[..]
Weinig hoor als ik al die bedragen hier zie langskomen.
Verschilt. September tot en met december 60-70 uur per week, in de zomer 9 tot 5. Momenteel zo rond 19:00 naar huis.quote:
Persdienst is mijn doel. Dan ga ik gelijk naar de 4600 bruto p/m.quote:Op zondag 6 april 2014 15:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Moet je maar bij de Telegraaf gaan werken.
Je hoeft dan niet perse ongelukkig te zijn. Er zijn belangrijkere dingen dan dat.quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Zal dit jaar wel onder de 10k blijven.
Hou je een kleine 3k over als je een beetje een gunstige pensioen- en vervoerregeling hebt, dat is lekker leven.quote:Op zondag 6 april 2014 15:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Persdienst is mijn doel. Dan ga ik gelijk naar de 4600 bruto p/m.
En het is mooi natuurlijk.
Allahmachtig. Ik verdien wel iets minder, maar ik werk maar 36 uurtjes per week. Zit op zo'n 44k p/j nu. Jaarlijks maar een standaard stijging van om en nabij de 250 euro bruto p/m. Niet erg veel dus. Netto hou ik wel minder over dan gebruikelijk, door de grote graaiers van het ABP.quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verschilt. September tot en met december 60-70 uur per week, in de zomer 9 tot 5. Momenteel zo rond 19:00 naar huis.
Begin jij wel eens voor negen uur?quote:Op zondag 6 april 2014 15:39 schreef eriksd het volgende:
[..]
Verschilt. September tot en met december 60-70 uur per week, in de zomer 9 tot 5. Momenteel zo rond 19:00 naar huis.
Ik ben enorm gelukkig. Lekker veel vrije tijd, 6 keer per jaar op vakantie, hoppa!quote:Op zondag 6 april 2014 15:41 schreef Webschip het volgende:
[..]
Je dan niet ongelukkig te zijn. Er zijn belangrijkere dingen dan dat.
Maar natuurlijk is het makkelijk en leuk als je alles kan kopen. Al is de vijver nooit vol.
En kijk eens naar die ex-ABN-man van gisteren, hoe die geëindigd is?
Staar je dus niet blind
Kijk eens an.quote:Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik ben enorm gelukkig. Lekker veel vrije tijd, 6 keer per jaar op vakantie, hoppa!
Wat dat betreft is het effectieve uurloon niet hoog inderdaad. Nu doe ik ook niet de advocatenopleidingen, anders zit je het hele jaar door zo rond de 70 uur. Als het niet meer is.quote:Op zondag 6 april 2014 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Allahmachtig. Ik verdien wel iets minder, maar ik werk maar 36 uurtjes per week. Zit op zo'n 44k p/j nu. Jaarlijks maar een standaard stijging van om en nabij de 250 euro bruto p/m. Niet erg veel dus. Netto hou ik wel minder over dan gebruikelijk, door de grote graaiers van het ABP.
In de winter probeerde ik rond 7;30 er te zijn. Lekker rustig en productief. Nu is het wat minder druk dus dan zo rond 9:30.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |