Alsnog gefeliciteerd, Tem!quote:Op zondag 6 april 2014 12:00 schreef Tem het volgende:
Hallo, ik heb sinds gisteren een prachtige dochter
Dat zijn natuurlijk ook middeninkomensquote:Op zondag 6 april 2014 15:05 schreef Webschip het volgende:
Gek dat Samsom 41k en hoger "midden" inkomens noemt.
Als je het ruim bekijkt welquote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk ook middeninkomens.
Laag midden.quote:Op zondag 6 april 2014 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zijn natuurlijk ook middeninkomens.
Dat zijn lage inkomens inderdaad.quote:Op zondag 6 april 2014 15:05 schreef Webschip het volgende:
Wat is het dan? Netto blijft er misschien 2100 van over per maand en je mag overal de volle mep voor betalen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:05 schreef Webschip het volgende:
Dat is waar ook. Armoe troef.quote:Op zondag 6 april 2014 15:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het dan? Netto blijft er misschien 2100 van over per maand en je mag overal de volle mep voor betalen.
Wrijf het maar in.quote:Op zondag 6 april 2014 15:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat is het dan? Netto blijft er misschien 2100 van over per maand en je mag overal de volle mep voor betalen.
Hoeveel zit jij eigenlijk per jaar?quote:
Vorig jaar iets meer dan 43k.quote:
Netjes.quote:
Je hoort mij ook niet klagen.quote:
Mij wel. Vanaf deze maand gelukkig weer een sprongetje omhoog.quote:
Misschien als je thuis woont en geen vaste lasten hebt, dat je dan met 41K p/j een boot kan kopen.quote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef Webschip het volgende:
Het is natuurlijk best leuk als je een mooie boot kan kopen.
Hoeveel?quote:Op zondag 6 april 2014 15:31 schreef eriksd het volgende:
[..]
Mij wel. Vanaf deze maand gelukkig weer een sprongetje omhoog.
Of anders een klein bootje.quote:Op zondag 6 april 2014 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Misschien als je thuis woont en geen vaste lasten hebt, dat je dan met 41K p/j een boot kan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |