Wat hebben jullie gedaan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:20 schreef 2Happy4U het volgende:
Erg tof, zou nog eens doen
En Internet is kut in de trein
Het gaat om de inhoudquote:
elkaar natuurlijkquote:
Snap ikquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
elkaar natuurlijk![]()
![]()
Gegeten, gedronken, gewinkeld, gepraat
Bwahahaha. Zou je willen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:31 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
elkaar natuurlijk![]()
![]()
Gegeten, gedronken, gewinkeld, gepraat
Utrechtquote:
Was je nog nooit in Utrecht geweest?quote:
Ken ik jou?quote:
zou wel moeten.quote:
quote:
Shit gesnapt.quote:
Geef me een reden.quote:
Ben niet zo sociaalquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was je nog nooit in Utrecht geweest?![]()
Ik bedoel welk cafeetje
ik ben heppie's legal guardian.quote:
Aan de Oudegracht?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben niet zo sociaal
Veel verschillende
Dit is waar, maandag laat hij mij uitquote:
Wat heb ik daaraan?quote:
Ik wil niet dat hij thuiskomt met onkuise meisjes.quote:
Ik ben heel braaf gebleven hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:40 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij thuiskomt met onkuise meisjes.
Moet je eens doen in de zomer. En dan aan het water uit eten.quote:
Moet je doen!quote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens doen in de zomer. En dan aan het water uit eten.Niks mis mee.
Doe ik al vaak genoeg in Enkyquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens doen in de zomer. En dan aan het water uit eten.Niks mis mee.
Zit lekker Indiaas restaurant aan het waterquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Ben er al een paar keer geweest, maar blijft chill.
Wat Fokkie zei.quote:
Huil je altijd zo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef leeell het volgende:
En er is imo niks wat er in Amsterdam of Leiden ook niet is en nog minder authentiek ook.
is gewoon een onderbouwd argument.quote:
Jij durft gewoon niet verder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef leeell het volgende:
En er is imo niks wat er in Amsterdam of Leiden ook niet is en nog minder authentiek ook.
ik kom overal in het land dus dat is niet waar. slechts een eerlijke mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:
Heeft niks met op de man spelen te maken, maar kan niet zo tegen mensen die alleen maar alles met een negatieve ondertoon zeggen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:46 schreef leeell het volgende:
[..]
is gewoon een onderbouwd argument.
beetje zwak op de man spelen.
Leidenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met op de man spelen te maken, maar kan niet zo tegen mensen die alleen maar alles met een negatieve ondertoon zeggen.
Ik vind Amsterdam ook wel tof ja. Leiden wat minder qua stad dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:48 schreef leeell het volgende:
[..]
Leiden![]()
Amsterdam alles behalve centrum![]()
Den Haag en Amsterdam volgens mij wel, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Heppie ben je ook nog nooit in Amsterdam, Rotterdam of den haag geweest?
Gelukkig. Was al bang dat hij helemaal wereldvreemd zou zijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Den Haag en Amsterdam volgens mij wel, als ik het me goed herinner.
Almere en Lelystad, zonder enige twijfelquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
De grootste aids van de randstad vind je nog wel in AlmereWat een uitschot is dat zeg
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig. Was al bang dat hij helemaal wereldvreemd zou zijn
M`n ex woont in Gouda dus dat weet ik wel jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef leeell het volgende:
[..]
Almere en Lelystad, zonder enige twijfel
en Gouda
Whehehe.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
Mijn 'hahahahahahahahahahahaha' werd verwijderd in het PSV topic
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
Mijn 'hahahahahahahahahahahaha' werd verwijderd in het PSV topic
Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Het is weer gristus saai hier, niet te zuinig
Als de sportschool open was savonds laat had ik daar nog wel even heen gegaan maar helaas.quote:
O, dat doe ik liever in de ochtend. 's Avonds wil ik chillen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als de sportschool open was savonds laat had ik daar nog wel even heen gegaan maar helaas.
Ja maar als ik me verveel kan ik beter sporten of iets dergelijks. anders ga ik vretenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat ik liever in de ochtend. 's Avonds wil ik chillen.
Je zult hem wel verdiend hebbenquote:
Herkenbaar wel. Al snaai ik tegenwoordig niks meer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als ik me verveel kan ik beter sporten of iets dergelijks. anders ga ik vreten
Da`s ook niet de bedoeling he. Hoeveel eet je nu gemiddeld dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
.
Herkenbaar wel. Al snaai ik tegenwoordig niks meer.Geen zin meer in. Eet misschien zelfs te weinig.
Soms geen lunch, alleen ontbijt en avondeten. En dan hoef ik in de avond gek genoeg ook niks. Weinig eetlust.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da`s ook niet de bedoeling he. Hoeveel eet je nu gemiddeld dan?
rekje?quote:
Je denkt zoveel over mij hequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms geen lunch, alleen ontbijt en avondeten. En dan hoef ik in de avond gek genoeg ook niks. Weinig eetlust.
Als je maar boven de 1000 kcal komt. Daar onder wordt het ongezond geloof ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms geen lunch, alleen ontbijt en avondeten. En dan hoef ik in de avond gek genoeg ook niks. Weinig eetlust.
Oh zo. Werk je daar?quote:
Ja, de hele dag. Ben stapelgek op je. Wanneer kom je me nou eens uitwonen?quote:
Denk dat ik dat wel red.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar boven de 1000 kcal komt. Daar onder wordt het ongezond geloof ik.
Uhm, is je gaatje morgen vrij? Dan kom ik 'm volblaffen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, de hele dag. Ben stapelgek op je. Wanneer kom je me nou eens uitwonen?
Heppie does`nt approve this.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uhm, is je gaatje morgen vrij? Dan kom ik 'm volblaffen.
Nee, morgen is zondag. Rustdag dus.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:31 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Uhm, is je gaatje morgen vrij? Dan kom ik 'm volblaffen.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:29 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je eierstokken smeken anders om sperma.
Principes in DM gaarne.quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt.Maar ik heb zo mijn principes.
Je kwam toch hier?quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat klopt.Maar ik heb zo mijn principes.
Komen zal ik sowieso.quote:
Kun je dat garanderen ja?quote:
Vertel dan eens iets leuks in DM.quote:
quote:
quote:
Jij hebt een hele verzameling met viespeuksmilies.quote:
Daar is zo'n site voorquote:Op zaterdag 5 april 2014 23:51 schreef Fera het volgende:
[..]
Jij hebt een hele verzameling met viespeuksmilies.
Hoi ins, hoe was het met je bro vandaag?quote:
Prima dagje, niets mis mee. Jammer van de resultaat. Maar uitstekend dagje.quote:Op zondag 6 april 2014 00:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoi ins, hoe was het met je bro vandaag?
Nice manquote:Op zondag 6 april 2014 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Prima dagje, niets mis mee. Jammer van de resultaat. Maar uitstekend dagje.
Net nog even de waterpijp ontstoken.
Nu FOK!ken
komt toch nergens inquote:Op zondag 6 april 2014 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nice manjammer dat je hem niet kan meenemen uit
samen zuipen dit dat
Ohnee is waar ookquote:
nee iedereen slaapt hier dus ik kan nog even rustig solo chilling zetten niet danquote:Op zondag 6 april 2014 00:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ohnee is waar ookissue nu al pitten dan of mag hij een kijkje nemen op den foks?
Ja toch. Feyenoord volgende week CL veilig stellen in eindjequote:Op zondag 6 april 2014 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee iedereen slaapt hier dus ik kan nog even rustig solo chilling zetten niet dan
kan het dan alquote:Op zondag 6 april 2014 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja toch. Feyenoord volgende week CL veilig stellen in eindje
Geen idee PSV wel op 10 puntenquote:
Zijn ze nog niet gezondquote:Op zondag 6 april 2014 00:43 schreef Insomnia_ het volgende:
beter halen ze groepsfase ene keer voor de $$
Kunnen we Havenaar kopen xdxdquote:
Immers is onderschat manquote:
Kan niet voetballen.quote:Op zondag 6 april 2014 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Immers is onderschat man
Let maar weer op morgen
In Februari 17 geworden.quote:
Zit goeie generatie aan te komen ofniet?quote:Op zondag 6 april 2014 00:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Februari 17 geworden.
Zou me niets verbazen als ie volgend seizoen debuteerd.
Ja.quote:Op zondag 6 april 2014 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit goeie generatie aan te komen ofniet?
Gingen al 2 mee naar Marbella dit jaar. Die middenvelder kan ook wel aardig ballen, Dekker heet hij geloof ik?quote:
Spitsentalentjequote:
Rick Dekkerquote:Op zondag 6 april 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gingen al 2 mee naar Marbella dit jaar. Die middenvelder kan ook wel aardig ballen, Dekker heet hij geloof ik?
Buitenland weer?quote:
Echt? Ik dacht dat hij aanvaller wasquote:Op zondag 6 april 2014 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
middenvelder met neusje voor de goal.
Toen ik een jaar of 15 was, ja.quote:Op zondag 6 april 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
)ebben jullie wel eens stef stuntpiloot gespeeld?
ik net nogquote:
Wat is dat?quote:Op zondag 6 april 2014 00:54 schreef essnhills het volgende:
)ebben jullie wel eens stef stuntpiloot gespeeld?
Ah. I never is dan leukerquote:
Een zeer onschuldig kinderspelletje dat onlangs uit de handel is genomen nadat bij hen eindelijk bekend is geworden dat het in studentenkringen al jaren een drankspelletje isquote:
maar dat is niet met elk gezelschap even leuk. Al vind ik.dat idd wel leukerquote:
Ik google het en het is een kinderspel inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zeer onschuldig kinderspelletje dat onlangs uit de handel is genomen nadat bij hen eindelijk bekend is geworden dat het in studentenkringen al jaren een drankspelletje is
Whut?quote:Op zondag 6 april 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige leuke is zap de neger.
Altijd hopen op eurosport.
ja dan ga je dobbelen en het aantal ogen moet je zo op de tv zappenquote:
als alledrie jouw muntjes weg zijngeslagen door stef stuntpiloot moet jeeen shotje doenquote:Op zondag 6 april 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik google het en het is een kinderspel inderdaad
Hoe gaat het drankspel dan?
quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan ga je dobbelen en het aantal ogen moet je zo op de tv zappen
en dan moet je net zoveel shotjes nemen als er negers op tv zijn
Haha gvdquote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan ga je dobbelen en het aantal ogen moet je zo op de tv zappen
en dan moet je net zoveel shotjes nemen als er negers op tv zijn
Dat heb ik in Duitsland veel gespeeld. Ik kwam er pas later achter dat een Australische 'vriend' opzettelijk bleef verliezen en wij maar lachen om zijn 'falen'quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
als alledrie jouw muntjes weg zijngeslagen door stef stuntpiloot moet jeeen shotje doen
Dat zal best. En dan allemaal.blijven slapen en.de volgende dag brak voor de tv hangen en mtv of tellsell kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een topspel kan ik je vertellen.
Naarmate het spel vordert sneuvelen de.muntjes sowieso wat snellerquote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik in Duitsland veel gespeeld. Ik kwam er pas later achter dat een Australische 'vriend' opzettelijk bleef verliezen en wij maar lachen om zijn 'falen'
Viva La Bamquote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal best. En dan allemaal.blijven slapen en.de volgende dag brak voor de tv hangen en mtv of tellsell kijkenwant er komt daar zoveel hersenloze onzin voorbij dat je je nog enogszins goed voelt.over jezelf
Drankspelletjes zijn sowieso niet te spelen met mensen die graag veel drinken.quote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik in Duitsland veel gespeeld. Ik kwam er pas later achter dat een Australische 'vriend' opzettelijk bleef verliezen en wij maar lachen om zijn 'falen'
Nee, gewoon FOK!kenquote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal best. En dan allemaal.blijven slapen en.de volgende dag brak voor de tv hangen en mtv of tellsell kijkenwant er komt daar zoveel hersenloze onzin voorbij dat je je nog enogszins goed voelt.over jezelf
dag sofjequote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef supersof het volgende:
zap de neger lijkt me nog best leuk om te spelen
Naarmate het spel vordert komen er ook steeds meer trappen tegen de tafel, per ongeluk uiteraardquote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naarmate het spel vordert sneuvelen de.muntjes sowieso wat sneller
quote:
Geniaal was dat.quote:
nee dat doe je als je alleen wakker wordt, niet als.je met meerderen ergens bent blijven slapenquote:
Ik slaap nooit met meerderen eigenlijk, zeker als ik gedronken had. Dan wil ik de volgende dag echt geen mensen die praten.quote:Op zondag 6 april 2014 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee dat doe je als je alleen wakker wordt, niet als.je met meerderen ergens bent blijven slapen
hoiquote:
Dat ook natuurlijkquote:Op zondag 6 april 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naarmate het spel vordert komen er ook steeds meer trappen tegen de tafel, per ongeluk uiteraard
Oké. Ik heb weer zin in een festival nu.
ja net terugquote:
rembrandtquote:
Oh, ik ben zo vaak ergens blijven slapen.quote:Op zondag 6 april 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap nooit met meerderen eigenlijk, zeker als ik gedronken had. Dan wil ik de volgende dag echt geen mensen die praten.
De ochtend erna zijn bij mij geen momenten die erg aangenaam zijn om mee te maken.quote:Op zondag 6 april 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo vaak ergens blijven slapen.
Net zoals dat ik ook wel eens met een groepje om 9 uur 's ochtends in gala ben verschenen voor een belangrijk college.
was het leuk daar? Hier net een paar hele dronken mensen in de trein, ook wezen stappen in amsterdamquote:
Weer naar Divergion?quote:
Wij hadden toen ook maar besloten dat we de nacht na het gala beter konden doortrekken zodat we nog.enigszins.helder waren voor het college, zodat we na dat ene college gezamenlijk in konden stortenquote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De ochtend erna zijn bij mij geen momenten die erg aangenaam zijn om mee te maken.
ja was leukquote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
was het leuk daar? Hier net een paar hele dronken mensen in de trein, ook wezen stappen in amsterdam
divergent weerquote:
Wat is de volgende op de lijst?quote:
Dat zou bij mij totaal onmogelijk zijnquote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden toen ook maar besloten dat we de nacht na het gala beter konden doortrekken zodat we nog.enigszins.helder waren voor het college, zodat we na dat ene college gezamenlijk in konden storten
ehm dinsdag weer divergentquote:
quote:
waarom nog een keer dan?quote:Op zondag 6 april 2014 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm dinsdag weer divergent
wil graag naar lucia de b en hartenstraat
waarom nietquote:
nachtje doortrekken is niet aan jou besteed?quote:Op zondag 6 april 2014 01:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou bij mij totaal onmogelijk zijn
Als ik dronk was ik na 5 uur echt niet meer onder de levendenquote:Op zondag 6 april 2014 01:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
nachtje doortrekken is niet aan jou besteed?
Ja maar zelfs mijn favoriete film zou ik niet 3x in 1 week willen kijken.quote:
ja die is nog niet uitquote:Op zondag 6 april 2014 01:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar zelfs mijn favoriete film zou ik niet 3x in 1 week willen kijken.je moet ook naar Noah.
Weet alleen nniet of die al draait.
12 years a slave moet je ook zienquote:
Wij zijn de echte bikkels Ess. Kom je nog op mijn kinderfeestje binnenkort?quote:Op zondag 6 april 2014 01:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
nachtje doortrekken is niet aan jou besteed?
The Other Woman, Nicki Minajquote:
nee durf ik nietquote:
ja daar ga ik ook heen maar niet voor die hoerquote:Op zondag 6 april 2014 01:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wij zijn de echte bikkels Ess. Kom je nog op mijn kinderfeestje binnenkort?
[..]
The Other Woman, Nicki Minaj
Je bent nu officieel mijn vijandquote:Op zondag 6 april 2014 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ja daar ga ik ook heen maar niet voor die hoer
Is niet eng hoor. juist mooie filmquote:
okequote:
ik kan niet tegen die mishandelingquote:
Geeft je juist een goed beeld over de rassenscheidingquote:
Kan toch dat ik daar niet tegen kanquote:Op zondag 6 april 2014 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geeft je juist een goed beeld over de rassenscheidingMaar het is niet voor niets een drama natuurlijk
Tuurlijk kan datquote:
Vreselijk figuur, met die opgepompte reet van d`rquote:Op zondag 6 april 2014 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we ook leuke tijden gekend, maar dit was toch wel een zogenoemde druppel.
Van Nicki blijf je af
[ afbeelding ]
Moet er nog 1quote:
Trustenquote:
Fucking awesome. Toen we op het station stonden te wachten op haar trein pakte ze mijn pet af, zette hem achterstevoren op en ging de complete pokemon themesong zingen.quote:
Oh Em Geequote:Op zondag 6 april 2014 11:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Fucking awesome. Toen we op het station stonden te wachten op haar trein pakte ze mijn pet af, zette hem achterstevoren op en ging de complete pokemon themesong zingen.
I will never let her go.
ik weet het niet, ben nog niet binnen hoor. Denk ik.quote:Op zondag 6 april 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oh Em Gee
Dat is zeker een keeper, VA. Ben mad jelly.
Al een vervolgdate gepland?quote:Op zondag 6 april 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik weet het niet, ben nog niet binnen hoor. Denk ik.
Wilde ik vandaag doen. Date nummer 3, wat betekent datquote:
Ik weet niet man, zo ver kom ik nooit.quote:Op zondag 6 april 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wilde ik vandaag doen. Date nummer 3, wat betekent dat
Ze is wel heet jaquote:Op zondag 6 april 2014 11:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet man, zo ver kom ik nooit.
Maar je moet het ijzer smeden als het heet is, zegt men.
Seksquote:Op zondag 6 april 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wilde ik vandaag doen. Date nummer 3, wat betekent dat
Ik ben sowieso nog niet bij haar thuis geweest.quote:Op zondag 6 april 2014 11:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Patsertje
Blijven slapen dan op de derde date?
Rustig aan VA, rustig aanquote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nog niet bij haar thuis geweest.
Wel tof voor je hoorquote:
Woont ze een beetje in de buurt, of niet?quote:Op zondag 6 april 2014 11:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben sowieso nog niet bij haar thuis geweest.
Trein is 20 minuutjesquote:Op zondag 6 april 2014 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Woont ze een beetje in de buurt, of niet?
Moet je niet werken?quote:
Hepski, h0sselaarquote:
Fokkiequote:
Wel goed wel goed. Niet veel kunnen doen dit weekend je weetquote:Op zondag 6 april 2014 11:58 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Fokkiehoe is die leef? Nog wat gedaan van het weekend?
Awww jaquote:Op zondag 6 april 2014 11:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed wel goed. Niet veel kunnen doen dit weekend je weet![]()
Met jou gaat vast alles goed na gister?
Je wordt nog eens sociaalquote:
Hm nah, kom alleen nog maar buiten om de mensen te zien die ik wil zien.quote:
Beter wel. Als ik op de klik af moet gaan, ja. Maarja, ik ben het.quote:Op zondag 6 april 2014 11:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel tof voor je hoorhopelijk zit er wat in
Niet zo onzeker doen.quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beter wel. Als ik op de klik af moet gaan, ja. Maarja, ik ben het.
Gewoon erop afstappen, wees baldadig.quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga zo maar weer eens wat voorstellenquote:Op zondag 6 april 2014 12:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gewoon erop afstappen, wees baldadig.
:squote:
Doe niet zo koalagek.quote:Op zondag 6 april 2014 12:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ja bent zelf een koalaquote:
doet ut niequote:
ja geef tijd om te veranderen danquote:
gewoon gelijk goed doenquote:
Prima afstand. Niet te dichtbij, niet te ver weg.quote:
Snowie weet.quote:
ik ookquote:
Goedzo :$quote:
wie ben jij?quote:
KSquote:Op zondag 6 april 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net lekker 2 frikandelbroodjes gegeten
Ja nou ja.. Dqodquote:
Beter eten jijquote:
Waar post je normaal dan? Heb je nog nooit gezien hierquote:
Frikandelbroodjesquote:Op zondag 6 april 2014 13:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net lekker 2 frikandelbroodjes gegeten
Weet ik.quote:
Straks eet ik magere yoghurt met haver.quote:
Heel goed.quote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes
Al heel lang niet meer op
Gwn ff bakkie doen tog :$quote:
Ja jonguh, we hebben zellufs een Hoogvliet en Albert Heijn hieroquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heel goed.
Hebben ze die wel in Visstick City?
Spannend leven.quote:Op zondag 6 april 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn ff bakkie doen tog :$
Straks ff naar de plee en dan zien we wel
Jeetjequote:Op zondag 6 april 2014 13:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ja jonguh, we hebben zellufs een Hoogvliet en Albert Heijn hiero
sex, klb.. grtd idd allang niet meer geweestquote:Op zondag 6 april 2014 13:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Waar post je normaal dan? Heb je nog nooit gezien hier
blijf maar hoorquote:Op zondag 6 april 2014 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
sex, klb.. grtd idd allang niet meer geweest
Mag het wel dan? Anders kruip ik weer in mn hoekje
Wij gaan altijd met de benenwagenquote:
Jij mag alles bby, jwtquote:Op zondag 6 april 2014 13:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
sex, klb.. grtd idd allang niet meer geweest
Mag het wel dan? Anders kruip ik weer in mn hoekje
Met de benenwagen naar de neefjes en nichtjes. Maar niet op zondag.quote:Op zondag 6 april 2014 13:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wij gaan altijd met de benenwagensportieve mensen.
Uhuquote:Op zondag 6 april 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks eet ik magere yoghurt met haver.![]()
Dat beter?
[..]
Heel goed.
Hebben ze die wel in Visstick City?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |