Aan de Oudegracht?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:37 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ben niet zo sociaal
Veel verschillende
Dit is waar, maandag laat hij mij uitquote:
Wat heb ik daaraan?quote:
Ik wil niet dat hij thuiskomt met onkuise meisjes.quote:
Ik ben heel braaf gebleven hoor.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:40 schreef leeell het volgende:
[..]
Ik wil niet dat hij thuiskomt met onkuise meisjes.
Moet je eens doen in de zomer. En dan aan het water uit eten.quote:
Moet je doen!quote:
Dit.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens doen in de zomer. En dan aan het water uit eten.Niks mis mee.
Doe ik al vaak genoeg in Enkyquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je eens doen in de zomer. En dan aan het water uit eten.Niks mis mee.
Zit lekker Indiaas restaurant aan het waterquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Dit.
Ben er al een paar keer geweest, maar blijft chill.
Wat Fokkie zei.quote:
Huil je altijd zo?quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef leeell het volgende:
En er is imo niks wat er in Amsterdam of Leiden ook niet is en nog minder authentiek ook.
is gewoon een onderbouwd argument.quote:
Jij durft gewoon niet verder.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:44 schreef leeell het volgende:
En er is imo niks wat er in Amsterdam of Leiden ook niet is en nog minder authentiek ook.
ik kom overal in het land dus dat is niet waar. slechts een eerlijke mening, je hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:
Heeft niks met op de man spelen te maken, maar kan niet zo tegen mensen die alleen maar alles met een negatieve ondertoon zeggen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:46 schreef leeell het volgende:
[..]
is gewoon een onderbouwd argument.
beetje zwak op de man spelen.
Leidenquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niks met op de man spelen te maken, maar kan niet zo tegen mensen die alleen maar alles met een negatieve ondertoon zeggen.
Ik vind Amsterdam ook wel tof ja. Leiden wat minder qua stad dan.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:48 schreef leeell het volgende:
[..]
Leiden![]()
Amsterdam alles behalve centrum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |