Den Haag en Amsterdam volgens mij wel, als ik het me goed herinner.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:53 schreef Fok-it het volgende:
Heppie ben je ook nog nooit in Amsterdam, Rotterdam of den haag geweest?
Gelukkig. Was al bang dat hij helemaal wereldvreemd zou zijnquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Den Haag en Amsterdam volgens mij wel, als ik het me goed herinner.
Almere en Lelystad, zonder enige twijfelquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef Fok-it het volgende:
De grootste aids van de randstad vind je nog wel in AlmereWat een uitschot is dat zeg
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gelukkig. Was al bang dat hij helemaal wereldvreemd zou zijn
M`n ex woont in Gouda dus dat weet ik wel jaquote:Op zaterdag 5 april 2014 21:58 schreef leeell het volgende:
[..]
Almere en Lelystad, zonder enige twijfel
en Gouda
Whehehe.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
Mijn 'hahahahahahahahahahahaha' werd verwijderd in het PSV topic
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:59 schreef JanCees het volgende:
Mijn 'hahahahahahahahahahahaha' werd verwijderd in het PSV topic
Ja.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:06 schreef Fok-it het volgende:
Het is weer gristus saai hier, niet te zuinig
Als de sportschool open was savonds laat had ik daar nog wel even heen gegaan maar helaas.quote:
O, dat doe ik liever in de ochtend. 's Avonds wil ik chillen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als de sportschool open was savonds laat had ik daar nog wel even heen gegaan maar helaas.
Ja maar als ik me verveel kan ik beter sporten of iets dergelijks. anders ga ik vretenquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:19 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat ik liever in de ochtend. 's Avonds wil ik chillen.
Je zult hem wel verdiend hebbenquote:
Herkenbaar wel. Al snaai ik tegenwoordig niks meer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als ik me verveel kan ik beter sporten of iets dergelijks. anders ga ik vreten
Da`s ook niet de bedoeling he. Hoeveel eet je nu gemiddeld dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:20 schreef Fera het volgende:
[..]
.
Herkenbaar wel. Al snaai ik tegenwoordig niks meer.Geen zin meer in. Eet misschien zelfs te weinig.
Soms geen lunch, alleen ontbijt en avondeten. En dan hoef ik in de avond gek genoeg ook niks. Weinig eetlust.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Da`s ook niet de bedoeling he. Hoeveel eet je nu gemiddeld dan?
rekje?quote:
Je denkt zoveel over mij hequote:Op zaterdag 5 april 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms geen lunch, alleen ontbijt en avondeten. En dan hoef ik in de avond gek genoeg ook niks. Weinig eetlust.
Als je maar boven de 1000 kcal komt. Daar onder wordt het ongezond geloof ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Soms geen lunch, alleen ontbijt en avondeten. En dan hoef ik in de avond gek genoeg ook niks. Weinig eetlust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |