Ah. I never is dan leukerquote:
Een zeer onschuldig kinderspelletje dat onlangs uit de handel is genomen nadat bij hen eindelijk bekend is geworden dat het in studentenkringen al jaren een drankspelletje isquote:
maar dat is niet met elk gezelschap even leuk. Al vind ik.dat idd wel leukerquote:
Ik google het en het is een kinderspel inderdaadquote:Op zondag 6 april 2014 00:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een zeer onschuldig kinderspelletje dat onlangs uit de handel is genomen nadat bij hen eindelijk bekend is geworden dat het in studentenkringen al jaren een drankspelletje is
Whut?quote:Op zondag 6 april 2014 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Het enige leuke is zap de neger.
Altijd hopen op eurosport.
ja dan ga je dobbelen en het aantal ogen moet je zo op de tv zappenquote:
als alledrie jouw muntjes weg zijngeslagen door stef stuntpiloot moet jeeen shotje doenquote:Op zondag 6 april 2014 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik google het en het is een kinderspel inderdaad
Hoe gaat het drankspel dan?
quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan ga je dobbelen en het aantal ogen moet je zo op de tv zappen
en dan moet je net zoveel shotjes nemen als er negers op tv zijn
Haha gvdquote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan ga je dobbelen en het aantal ogen moet je zo op de tv zappen
en dan moet je net zoveel shotjes nemen als er negers op tv zijn
Dat heb ik in Duitsland veel gespeeld. Ik kwam er pas later achter dat een Australische 'vriend' opzettelijk bleef verliezen en wij maar lachen om zijn 'falen'quote:Op zondag 6 april 2014 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
als alledrie jouw muntjes weg zijngeslagen door stef stuntpiloot moet jeeen shotje doen
Dat zal best. En dan allemaal.blijven slapen en.de volgende dag brak voor de tv hangen en mtv of tellsell kijkenquote:Op zondag 6 april 2014 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een topspel kan ik je vertellen.
Naarmate het spel vordert sneuvelen de.muntjes sowieso wat snellerquote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik in Duitsland veel gespeeld. Ik kwam er pas later achter dat een Australische 'vriend' opzettelijk bleef verliezen en wij maar lachen om zijn 'falen'
Viva La Bamquote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal best. En dan allemaal.blijven slapen en.de volgende dag brak voor de tv hangen en mtv of tellsell kijkenwant er komt daar zoveel hersenloze onzin voorbij dat je je nog enogszins goed voelt.over jezelf
Drankspelletjes zijn sowieso niet te spelen met mensen die graag veel drinken.quote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik in Duitsland veel gespeeld. Ik kwam er pas later achter dat een Australische 'vriend' opzettelijk bleef verliezen en wij maar lachen om zijn 'falen'
Nee, gewoon FOK!kenquote:Op zondag 6 april 2014 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat zal best. En dan allemaal.blijven slapen en.de volgende dag brak voor de tv hangen en mtv of tellsell kijkenwant er komt daar zoveel hersenloze onzin voorbij dat je je nog enogszins goed voelt.over jezelf
dag sofjequote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef supersof het volgende:
zap de neger lijkt me nog best leuk om te spelen
Naarmate het spel vordert komen er ook steeds meer trappen tegen de tafel, per ongeluk uiteraardquote:Op zondag 6 april 2014 01:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naarmate het spel vordert sneuvelen de.muntjes sowieso wat sneller
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |