nee dat doe je als je alleen wakker wordt, niet als.je met meerderen ergens bent blijven slapenquote:
Ik slaap nooit met meerderen eigenlijk, zeker als ik gedronken had. Dan wil ik de volgende dag echt geen mensen die praten.quote:Op zondag 6 april 2014 01:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee dat doe je als je alleen wakker wordt, niet als.je met meerderen ergens bent blijven slapen
hoiquote:
Dat ook natuurlijkquote:Op zondag 6 april 2014 01:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Naarmate het spel vordert komen er ook steeds meer trappen tegen de tafel, per ongeluk uiteraard
Oké. Ik heb weer zin in een festival nu.
ja net terugquote:
rembrandtquote:
Oh, ik ben zo vaak ergens blijven slapen.quote:Op zondag 6 april 2014 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik slaap nooit met meerderen eigenlijk, zeker als ik gedronken had. Dan wil ik de volgende dag echt geen mensen die praten.
De ochtend erna zijn bij mij geen momenten die erg aangenaam zijn om mee te maken.quote:Op zondag 6 april 2014 01:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, ik ben zo vaak ergens blijven slapen.
Net zoals dat ik ook wel eens met een groepje om 9 uur 's ochtends in gala ben verschenen voor een belangrijk college.
was het leuk daar? Hier net een paar hele dronken mensen in de trein, ook wezen stappen in amsterdamquote:
Weer naar Divergion?quote:
Wij hadden toen ook maar besloten dat we de nacht na het gala beter konden doortrekken zodat we nog.enigszins.helder waren voor het college, zodat we na dat ene college gezamenlijk in konden stortenquote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De ochtend erna zijn bij mij geen momenten die erg aangenaam zijn om mee te maken.
ja was leukquote:Op zondag 6 april 2014 01:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
was het leuk daar? Hier net een paar hele dronken mensen in de trein, ook wezen stappen in amsterdam
divergent weerquote:
Wat is de volgende op de lijst?quote:
Dat zou bij mij totaal onmogelijk zijnquote:Op zondag 6 april 2014 01:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wij hadden toen ook maar besloten dat we de nacht na het gala beter konden doortrekken zodat we nog.enigszins.helder waren voor het college, zodat we na dat ene college gezamenlijk in konden storten
ehm dinsdag weer divergentquote:
quote:
waarom nog een keer dan?quote:Op zondag 6 april 2014 01:13 schreef supersof het volgende:
[..]
ehm dinsdag weer divergent
wil graag naar lucia de b en hartenstraat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |