Bellen is 1 van mn absoluut niet favoriete bezigheden, om het maar even zo uit te drukkenquote:
quote:Op woensdag 9 april 2014 08:56 schreef kuolema het volgende:
[..]
Slecht slapen, hartkloppingen, onrustig en ik voel me zo kut. Sinds de deeltijd is begonnen vorige week. Het wordt erger en ik weet niet wat ik moet doen.
Wat de anderen zeggen, meer dan je best kun je niet doen dus niet jezelf straffen voor de belemmeringen die door jouw omgeving veroorzaakt wordenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:08 schreef Elvi het volgende:
Ik ben op zoek naar vrijwilligerswerk maar op het laatste moment durf ik niet te bellen en heb ik toch maar een mailtje gestuurdEn ik voel me zo stom daarover... alsof ik valsspeel ofzo en de enige kans op vrijwilligerswerk is om te bellen
![]()
Naja ik geloof dat 1 organisatie mij gaat bellen omdat ze vroegen om mn telefoonnummer. maar dat telt dan ook weer niet voor mezelf want dat is iets wat ik maar 2 keer per jaar hoef te doen: een huisblad van een tehuis inspreken voor op een cd voor visueel beperkte ouderen.
En maandag had ik een keuring bij de bloedbank maar dat vind ik dan ook weer geen vrijwilligerswerk want dat is maar eens in de 3 maanden (mits je ijzerwaarde goed is).
Ik vind het allemaal niet genoeg of net niet goed wat ik doe. Gaat het ooit nog wat worden?
Ik weet het eigenlijk niet. Bellen maakt me nogal nerveus en ik vermeid het als ik bijvoorbeeld moet bellen om een herhaalrecept en stel het uit totdat ik bijna niks meer heb.quote:Op woensdag 9 april 2014 12:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Uhh, wat is er mis met bellen?![]()
Een beller is sneller. Waar je ook zit, werk, school, thuis, je hebt met allerlei instanties te maken waar een telefoon tig maal sneller werkt ivg met een mail. Dan heb je juist eerder je shit achter de rug en kun je minder stressen, is dat zo erg?
Ja dat is ook wel zo. Bij sommige dingen, zoals belastingdienst en alles, dan bel ik liever wel omdat ik dan meteen geholpen word. Ik begin ook steeds meer over m'n telefoonangst heen te komen. Nou ja, 'angst', ik deed het liever niet, als het even konquote:Op woensdag 9 april 2014 12:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Uhh, wat is er mis met bellen?![]()
Een beller is sneller. Waar je ook zit, werk, school, thuis, je hebt met allerlei instanties te maken waar een telefoon tig maal sneller werkt ivg met een mail. Dan heb je juist eerder je shit achter de rug en kun je minder stressen, is dat zo erg?
Ik kom uit de telecomsector en ik vermijd zelf ook zo veel mogelijk de telefoon.quote:
Ik ga ook altijd heen en weer lopenquote:Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom uit de telecomsector en ik vermijd zelf ook zo veel mogelijk de telefoon.
Sowieso bel ik niet in gezelschap.
quote:Op woensdag 9 april 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom uit de telecomsector en ik vermijd zelf ook zo veel mogelijk de telefoon.
Sowieso bel ik niet in gezelschap.
Bellen maakt je nerveus, je stelt het uit tot je niks meer hebt en dan geef je de reden dat f2f makkelijker zou zijn? Dat is toch een beetje gek?quote:Op woensdag 9 april 2014 12:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet het eigenlijk niet. Bellen maakt me nogal nerveus en ik vermeid het als ik bijvoorbeeld moet bellen om een herhaalrecept en stel het uit totdat ik bijna niks meer heb.
Dan vind ik face2face een stuk makkelijker.
Oh ik doe het wel hoor, maar als ik de keus heb, liever mailquote:Op woensdag 9 april 2014 13:02 schreef sitting_elfling het volgende:
Ben ik de enige die wel gewoon direct de telefoon pakt? Mailen duurt forever en je krijgt nooit snel antwoord.
Ja, dat is inderdaad een beetje gek en dat komt omdat je het verkeerd gelezen hebtquote:Op woensdag 9 april 2014 13:01 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Bellen maakt je nerveus, je stelt het uit tot je niks meer hebt en dan geef je de reden dat f2f makkelijker zou zijn? Dat is toch een beetje gek?
Dat is niet gek. Omdat skypen, fokken, mailen vaak vanuit je luie stoel in je eigen huissie en plekkie is.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het gekke is dat ik iemand skypen dan weer ook makkelijker vind.
Ehm...en telefoneren niet dan?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat is niet gek. Omdat skypen, fokken, mailen vaak vanuit je luie stoel in je eigen huissie en plekkie is.
Comfort zone ftw jeweetzz
Neequote:Op woensdag 9 april 2014 13:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...en telefoneren niet dan?
Wat goed dat je dat hebt gedaan. Lijkt me nog een leuk baantje ook.quote:
Cool, hoop dat het lukt!quote:
Maar ik doe beide toch vanuit m'n luie stoel in de comfortzone? Als het ene wel lukt vanuit mn luie stoel in de comfortzone en het andere niet vanuit mn luie stoel in de comfortzone, dan speelt mn luie stoel in de comfortzone toch geen beslissende rol hier? Of ben ik nou gek?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:21 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
NeeWant ben jij relaxed wanneer je moet telefoneren?
Ben jij relaxed wanneer je skyped, fokt, etc?
Heeft het te maken met anonimiteit (fok bv) en het feit dat je bij Skype een reactie kan zien?quote:Op woensdag 9 april 2014 13:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik doe beide toch vanuit m'n luie stoel in de comfortzone? Als het ene wel lukt vanuit mn luie stoel in de comfortzone en het andere niet vanuit mn luie stoel in de comfortzone, dan speelt mn luie stoel in de comfortzone toch geen beslissende rol hier? Of ben ik nou gek?
En dat je over het algemeen met mensen skyped die je kent en dus is die drempel lager.quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Heeft het te maken met anonimiteit (fok bv) en het feit dat je bij Skype een reactie kan zien?
Pfoeh, goeie vraag wel. Ik heb er wel vaker over nagedacht en mn hulpverleners scheepten me af met "komt wel vaker voor bij autisme"quote:Op woensdag 9 april 2014 13:30 schreef kvd het volgende:
[..]
Heeft het te maken met anonimiteit (fok bv) en het feit dat je bij Skype een reactie kan zien?
Kijk, dit komt denk ik al beter in de buurtquote:Op woensdag 9 april 2014 13:33 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
En dat je over het algemeen met mensen skyped die je kent en dus is die drempel lager.
Ik gebruik zelden mn webcam als ik skype, meestal chat ik en vaak doe ik alsof het een telefoon is (zonder beeld dus)quote:Op woensdag 9 april 2014 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Ik bel liever dan dat ik Skype. Dan kan ik niet meer in m'n neus peuteren of ondertussen aan m'n nagels frunniken ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |