abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:29:09 #151
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_139039309
Maar het mag duidelijk zijn, in de UK is blinde paniek dat UKIP de EU verkiezingen lijkt te gaan winnen en er wordt alles aan gedaan een karaktermoord te plegen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:30:29 #152
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139039331
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:23 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En tot die tijd moet alles wat hij uitvreet goedgepraat worden? Dat is mij. Voornaamste punt, het met twee maten meten van zijn fans.
Tot die tijd die nooit gaat komen? Als ie zich voorbeeldig zou gedragen zou ie dan niet gewoon worden doodgezwegen?

Als ie zich helemaal aan de regels zou houden zou ie dan wel echt dingen mogen doen?

Met het democratische gehalte van de EU had ik al lang de handdoek in de ring hebben gegooid, dus ben blij dat er iemand op vastbijt. Als het democratisch was geweest had de EU niet meer in de huidige vorm bestaan.
reset
pi_139039463
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:29 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar het mag duidelijk zijn, in de UK is blinde paniek dat UKIP de EU verkiezingen lijkt te gaan winnen en er wordt alles aan gedaan een karaktermoord te plegen.
Het grote complot, helemaal duidelijk inderdaad :). Prima excuus om misbruik van middelen goed te praten inderdaad.
pi_139039478
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:30 schreef Individual het volgende:

[..]

Tot die tijd die nooit gaat komen? Als ie zich voorbeeldig zou gedragen zou ie dan niet gewoon worden doodgezwegen?

Als ie zich helemaal aan de regels zou houden zou ie dan wel echt dingen mogen doen?

Met het democratische gehalte van de EU had ik al lang de handdoek in de ring hebben gegooid, dus ben blij dat er iemand op vastbijt. Als het democratisch was geweest had de EU niet meer in de huidige vorm bestaan.
Het is toch niet nodig om meer te declareren dan wat je uitgeeft om je werk te kunnen doen?
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:44:54 #155
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139039594
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Het is toch niet nodig om meer te declareren dan wat je uitgeeft om je werk te kunnen doen?
In het Engels heet dit nitpicking.

Laten we ons eerder bezighouden met miljarden. Ik zou er voor tekenen om iedereen in de EU organisatie levenslang door te betalen als ze ophouden dingen te doen en terug te gaan naar de EEG.

Laten we de balans behouden in discussies.
reset
pi_139039644
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:44 schreef Individual het volgende:

[..]

In het Engels heet dit nitpicking.

Laten we ons eerder bezighouden met miljarden. Ik zou er voor tekenen om iedereen in de EU organisatie levenslang door te betalen als ze ophouden dingen te doen en terug te gaan naar de EEG.

Laten we de balans behouden in discussies.
Uiteraard moet het gaan om de miljarden maar als iemand aan met de ene hand zegt te strijden voor iets en met de andere hand daar volop,van profiteert doet dat wel wat af aan zijn woorden.

De discussie over doel en doelmatigheid van de EU staat wat mij betreft volledig los van zo'n Farage.
  zaterdag 19 april 2014 @ 11:54:48 #157
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139039780
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Uiteraard moet het gaan om de miljarden maar als iemand aan met de ene hand zegt te strijden voor iets en met de andere hand daar volop,van profiteert doet dat wel wat af aan zijn woorden.

Wel wat en daar heb je gelijk in. Hij laat wel zien dat het makkelijk mogelijk is en hij zal vast niet de enige zijn.
quote:
De discussie over doel en doelmatigheid van de EU staat wat mij betreft volledig los van zo'n Farage.
Farage is wel degene die het doel en de doelmatigheid aan de orde stelt. (met veel bombarie dat jammergenoeg moet om gehoord te worden) Discussie over zijn declareergedrag staat idd los van die twee dingen.
reset
pi_139039843
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:54 schreef Individual het volgende:

[..]

Wel wat en daar heb je gelijk in. Hij laat wel zien dat het makkelijk mogelijk is en hij zal vast niet de enige zijn.

[..]
Dan had hij dat met een mooie rapportage aan moeten tonen en met veel bombarie in de publiciteit moeten brengen. Dan zou ik de man groot gelijk geven. Maar als je betrapt wordt en het daarna goed probeert te praten en uit gaat halen naar de media dan komt het een stuk zwakker op me over.
quote:
Farage is wel degene die het doel en de doelmatigheid aan de orde stelt. (met veel bombarie dat jammergenoeg moet om gehoord te worden) Discussie over zijn declareergedrag staat idd los van die twee dingen.
Er zijn ook serieuze partijen met opbouwende kritiek op de EU (want dat het beter kan en moet is duidelijk), daar heb ik dan toch meer mee dan met alle bombarie...
  zaterdag 19 april 2014 @ 12:10:24 #159
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139040099
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:58 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Dan had hij dat met een mooie rapportage aan moeten tonen en met veel bombarie in de publiciteit moeten brengen. Dan zou ik de man groot gelijk geven. Maar als je betrapt wordt en het daarna goed probeert te praten en uit gaat halen naar de media dan komt het een stuk zwakker op me over.

[..]

Er zijn ook serieuze partijen met opbouwende kritiek op de EU (want dat het beter kan en moet is duidelijk), daar heb ik dan toch meer mee dan met alle bombarie...
Een mooie reportage over iets dat confidentieel is wordt natuurlijk snel in twijfel getrokken en eerlijke gegevens worden natuurlijk niet verstrekt.

Als je meegaat in het systeem krijg je weinig aandacht voor je zaak, helemaal als je kritiek hebt op het systeem. Als je tegen het systeem schopt krijg je wel aandacht. Het is erg jammer dat het zo moet.

Als de EU zo zeker is van z'n zaak schrijven ze toch een nieuw referendum uit? Dat is het probleem want ze weten de uitkomst al.
reset
pi_139040167
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:10 schreef Individual het volgende:

[..]

Een mooie reportage over iets dat confidentieel is wordt natuurlijk snel in twijfel getrokken en eerlijke gegevens worden natuurlijk niet verstrekt.

Als je meegaat in het systeem krijg je weinig aandacht voor je zaak, helemaal als je kritiek hebt op het systeem. Als je tegen het systeem schopt krijg je wel aandacht. Het is erg jammer dat het zo moet.
Hij heeft een fout gemaakt en is betrapt. Nu probeert hij het goed te lullen en krijgt daarvoor alle steun van zijn fans. Dat is nu juist wat ik zo sneu vind...
quote:
Als de EU zo zeker is van z'n zaak schrijven ze toch een nieuw referendum uit? Dat is het probleem want ze weten de uitkomst al.
Wat voor simpele met JA of NEE te beantwoorden vraag zie je dan voor je? En hoe denk je voor de gemiddelde kiezer de consequenties daarvan uit te leggen?
  zaterdag 19 april 2014 @ 12:21:35 #161
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139040336
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:13 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Hij heeft een fout gemaakt en is betrapt. Nu probeert hij het goed te lullen en krijgt daarvoor alle steun van zijn fans. Dat is nu juist wat ik zo sneu vind...

[..]

Wat voor simpele met JA of NEE te beantwoorden vraag zie je dan voor je? En hoe denk je voor de gemiddelde kiezer de consequenties daarvan uit te leggen?
Wil je onderdeel zijn van de EU? ja/nee

De politici mogen ons dan de voors en tegens verkopen met de mogelijke gevolgen. Dat is het eerlijkst toch?

Je electoraat voorhand als idioten neerzetten is geen democratie.
reset
pi_139040452
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:21 schreef Individual het volgende:

[..]

Wil je onderdeel zijn van de EU? ja/nee

De politici mogen ons dan de voors en tegens verkopen met de mogelijke gevolgen. Dat is het eerlijkst toch?

Je electoraat voorhand als idioten neerzetten is geen democratie.
Tja, ik heb er niet zoveel mee. Het sluit alle tussenvormen op voorhand uit en dat lijkt me de manier om uiteindelijk tot veel ellende te komen.
Heb dan toch liever een volksvertegenwoordiging die daar met goede advisering over kan discussiëren en ook de benodigde nuances aan kan brengen.
  zaterdag 19 april 2014 @ 12:44:42 #163
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_139040756
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:26 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Tja, ik heb er niet zoveel mee. Het sluit alle tussenvormen op voorhand uit en dat lijkt me de manier om uiteindelijk tot veel ellende te komen.
Heb dan toch liever een volksvertegenwoordiging die daar met goede advisering over kan discussiëren en ook de benodigde nuances aan kan brengen.
Laat de mensen kiezen en laat de tegenstanders komen met tussenvormen als alternatief voor een opvolgend referendum. Als mensen het niet boeit stemmen ze toch niet?

Het huidige systeem heeft zoveel weerstand dat het niet genegeerd kan worden behalve door een dictatoriaal regime.
reset
pi_139040807
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 12:44 schreef Individual het volgende:

[..]

Laat de mensen kiezen en laat de tegenstanders komen met tussenvormen als alternatief voor een opvolgend referendum. Als mensen het niet boeit stemmen ze toch niet?

Het huidige systeem heeft zoveel weerstand dat het niet genegeerd kan worden behalve door een dictatoriaal regime.
Je moet het ook weer niet overdrijven hoor :). In Nederland stemt men landelijk gewoon weer massaal op partijen met een realistische kijk op de Europese samenwerking. Het is allemaal niet zwart of wit. Daarom is een referendum ook zo'n dwaas middel.
Zodra het onderwerp veel complexer wordt dan wel of geen Wipkip in het plantsoen om de hoek is het geen handig middel wat mij betreft.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:09:03 #165
45206 Pietverdriet
pi_139041174
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 11:38 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er wordt niet gedeclareerd, je hebt echt niet door wat het verschil is, niet?
pi_139041283
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:09 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Er wordt niet gedeclareerd, je hebt echt niet door wat het verschil is, niet?
Goed, hij krijgt meer dan waar hij recht op heeft en stort het overschot niet terug terwijl dit wel zou moeten. Blijft gewoon fraude.

Onder de streep krijgt hij teveel geld en zoekt hij nu uitvluchten en geeft bv de media de schuld en jij steunt hem daarin blind.
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:18:55 #167
45206 Pietverdriet
pi_139041368
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:14 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Goed, hij krijgt meer dan waar hij recht op heeft en stort het overschot niet terug terwijl dit wel zou moeten. Blijft gewoon fraude.

Onder de streep krijgt hij teveel geld en zoekt hij nu uitvluchten en geeft bv de media de schuld en jij steunt hem daarin blind.
Dus je geeft toe dat je niet wist waar je het over had met je gechargeerde postings.
En wie zegt dat je dat bedrag wat je niet uitgeeft aan huisvestingsvergoeding moet terugstorten?
Waar staat dat?
En kap eens met dat op de man spelen
pi_139041418
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dus je geeft toe dat je niet wist waar je het over had met je gechargeerde postings.
En wie zegt dat je dat bedrag wat je niet uitgeeft aan huisvestingsvergoeding moet terugstorten?
Waar staat dat?

Ik neem aan dat reya prima geïnformeerd is. Zie o.a. Hier POL / Nigel Farage laat weer eens van zich horen! #2
Prima hoor dat je het goed probeert te praten maar hij heeft gewoon weer een scheve schaats gereden...
quote:
En kap eens met dat op de man spelen
Toch wat sneu dat iedere post van je op de man gaat en je dan miept dat jij aangevallen zou worden...

Maar je steunt Farage dus niet in deze? Waarom maak je je dan zo druk?
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:27:59 #169
45206 Pietverdriet
pi_139041549
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:21 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat reya prima geïnformeerd is. Zie o.a. Hier POL / Nigel Farage laat weer eens van zich horen! #2
Prima hoor dat je het goed probeert te praten maar hij heeft gewoon weer een scheve schaats gereden...

[..]

Toch wat sneu dat iedere post van je op de man gaat en je dan miept dat jij aangevallen zou worden...

Maar je steunt Farage dus niet in deze? Waarom maak je je dan zo druk?
Ah, iemand roept wat en jij neemt dat voor waar aan zonder de feiten te kennen, je hebt dus geen idee, je huilt mee met de meute. Net zoals dat je het de hele tijd over declaraties had maar geen idee hebt.
pi_139041645
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ah, iemand roept wat en jij neemt dat voor waar aan zonder de feiten te kennen, je hebt dus geen idee, je huilt mee met de meute. Net zoals dat je het de hele tijd over declaraties had maar geen idee hebt.
En dan Miep jij over op de man spelen :')?

Maar goed, wat is nu jouw mening over Farage en het teveel ontvangen of te weinig teruggegeven geld? Keur je die fraude nu wel of niet af?
pi_139041658
Overigens ga ik hier juist in tegen de meute van kritiekloze faragefans...
  zaterdag 19 april 2014 @ 13:35:19 #172
45206 Pietverdriet
pi_139041694
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

En dan Miep jij over op de man spelen :')?

Maar goed, wat is nu jouw mening over Farage en het teveel ontvangen of te weinig teruggegeven geld? Keur je die fraude nu wel of niet af?
Dit zijn gewoon feiten. Als ik een opsom waar jij planken misslaat is dat niet op de man spelen, maar gewoon inhoudelijk aantonen waar jij uit je nek kletst
pi_139041708
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon feiten. Als ik een opsom waar jij planken misslaat is dat niet op de man spelen, maar gewoon inhoudelijk aantonen waar jij uit je nek kletst
  zaterdag 19 april 2014 @ 16:24:01 #174
379943 Paper_Tiger
Neem verantwoordelijkheid
pi_139044960
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 april 2014 13:35 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Er is geen fraude. Wat valt er goed of af te keuren? Dat er van de 15000 jaarlijks er 1000 niet zijn uitgegeven? Jouw afdeling op het gemeentehuis verkwanselt dat al aan nietjes.
a man convinced against his will is of the same opinion still
pi_139045863
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Kun je aangeven hoe veel de profiteurs die intekenen en vertrekken opstrijken, en hoe veel Farage krijgt voor zijn kantoor?

Ik geef trouwens op mijn belastingpapieren ook aan dat ik een kantoor in huis heb, terwijl me dat niets extra's kost. Kan er ook niets aan doen dat de overheid meent dit soort zaken te moeten micromanagen. Als je er niet aan meedoet, ben je een dief van je eigen portomonee.
Probeer je nu de fouten van Farage te vergoeilijken door de fouten van anderen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')