Vind je schijt hebben aan de regels ook zo tof bij Marokkaanse jochies die hun buurt onleefbaar maken?quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat break the rules bewonder ik juist in Farage. Wat moet ie dan doen? Alles braaf volgens de boekjes van lui die geen reet geven om regels van "zoiets onzinnigs als natiestaten" noch hun belang? Lui die voor het ontbijt al 200 keer een gemiddeld Bulgaars salaris aan kaviaar en drank ophebben, terwijl ze in de meest luxe wagens worden rondgereden, veel van dat "verderfelijke gif"![]()
CO2 uitstotend. Practice what you preach, uh-huh.
Idd, de pers is volslagen amateuristisch. Opvallend vond ik de frisse columnist en long-term friend van Farage schrijvend voor het voddenblaadje Daily Mail.
Zolang ze anderen daar niet mee lastig vallen, wel inderdaad. Die onleefbaarheid uiteraard niet, de vraag is te idioot voor woorden.quote:Op dinsdag 15 april 2014 19:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Vind je schijt hebben aan de regels ook zo tof bij Marokkaanse jochies die hun buurt onleefbaar maken?
Hij verdient goed als EP'er, maar zal ook heul veel kosten maken en strijkt niet zoveel gratiesj inklokgeld op als anderen.quote:En kun je me even uitleggen ook waarom Farage zijn anti-elitarisme per sé moet uitleven als lid van de elite met een navenante vergoeding?
Punt is dat wanneer het in jouw straatje past regels overtreden heel mooi en leuk is maar past het niet dan wordt er gelijk weer een hysterisch drama van gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2014 02:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zolang ze anderen daar niet mee lastig vallen, wel inderdaad. Die onleefbaarheid uiteraard niet, de vraag is te idioot voor woorden.
[..]
Wat allemaal uiteraard de schuld is van de bevooroordeelde media (de conservatieve media in dit geval in plaats van de linksequote:Op woensdag 16 april 2014 08:40 schreef HiZ het volgende:
En Farage incasseert geen vergoeding voor zijn gratis kantoorruimte
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 16 april 2014 08:40 schreef HiZ het volgende:
En Farage incasseert geen vergoeding voor zijn gratis kantoorruimte
Als dat zo is, dan is dat slordig.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:01 schreef HiZ het volgende:
Ik bedoel precies wat ik zeg; hij incasseert een vergoeding voor kantoorkosten voor een kantoor dat hem niks kost. Hij is dus gewoon geen haar beter dat andere profiteurs.
Dat is niet slordig, dat is het gedrag vertonen waartegen je beweert te strijden. De man is gewoon een ordinaire hypocriet.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als dat zo is, dan is dat slordig.
De laatste conclusie is voor jouw rekening. Hij is geen profiteur.
Prima dat jij dat vindt en iemand daarop afrekent.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:03 schreef HiZ het volgende:
[..]
Dat is niet slordig, dat is het gedrag vertonen waartegen je beweert te strijden. De man is gewoon een ordinaire hypocriet.
Jij bent hier degene die loopt te roepen dat Farage zo een toffe peer is. Hij is gewoon een hypocriete oplichter. Het functioneren van de EU verbetert niet door achter hypocriete oplichters aan te lopen.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Prima dat jij dat vindt en iemand daarop afrekent.
De corruptie en hypocrisie van Benito Barroso en zijn Keizerlijk Gevolg gaan hier ver ver overheen.
Nee.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:07 schreef HiZ het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die loopt te roepen dat Farage zo een toffe peer is.
quote:Hij is gewoon een hypocriete oplichter.
De EU moet weg, of in ieder geval "wij" weg uit de EU. Iedereen die daarvoor pleit, steun ik in die oproep. Wat ze verder ook voor denkbeelden hebben, dat is namelijk niet relevant.quote:Het functioneren van de EU verbetert niet door achter hypocriete oplichters aan te lopen.
Nee, maar je scheldwoordjes zullen vast goed vallen in de salons.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:12 schreef HiZ het volgende:
We hebben het hier over Farage, een ordinaire hypocriete oplichter.
Ah, "dom". Het is in mijn ogen veel dommer om juist jezelf op te offeren en je de decreten van ongekozen bureaucraten te laten welgevallen.quote:En die linkse anti-EU partijen zijn vooral dom bezig; in plaats van de politieke richting van de EU te veranderen steeds het debat te richten op of de EU wel of niet moet bestaan veroorzaakt alleen dat ze geen enkele invloed meer kunnen nemen op relevante kwesties.
De bureaucraten zijn democratisch gekozen?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:17 schreef HiZ het volgende:
Ja ja, de decreten van ongekozen bureaucraten, je hebt je de lingo goed eigen gemaakt. Have fun met je circle jerk, ik ga wat nuttigers doen.
Nee, bureaucraten niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:04 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De bureaucraten zijn democratisch gekozen?
Wil jij anderen belachelijk maken of gewoon op argumenten ingaan?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:16 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, bureaucraten niet.
Verbaast het je dat bureaucraten niet gekozen worden? Wil jij voor elke vacature bij de overheid een verkiezing houden? Verkiezingen voor de DG Financiën en de straatveger in Amsterdam Osdorp?
Ik geef gewoon antwoord op een vraag. En de vraag was of bureaucraten gekozen waren. Ik kan niets doen aan de kwaliteit van de vragen die me gesteld worden.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wil jij anderen belachelijk maken of gewoon op argumenten ingaan?
Jij vindt het geen probleem dat de "democratische controle" op Benito Barroso en Markus Schulz nagenoeg 0 is?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik geef gewoon antwoord op een vraag. En de vraag was of bureaucraten gekozen waren. Ik kan niets doen aan de kwaliteit van de vragen die me gesteld worden.
Ik snap je vraag niet.quote:Op woensdag 16 april 2014 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij vindt het geen probleem dat de "democratische controle" op Benito Barroso en Markus Schulz nagenoeg 0 is?
Dat treft; ik je gebrek aan antwoord niet.quote:
Je weet dat Schultz gewoon een gekozen parlementariër is? Wat voor democratische controle wil je nog meer dan de stembus? Waarom schrijf je democratische controle tussen aanhalingstekens? En waarom wil je dat een man met een bureaucratische functie als Barosso gekozen wordt? Moeten de beleidsmedewerkers van SoZaWe ook in een verkiezing aangewezen worden?quote:Op woensdag 16 april 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat treft; ik je gebrek aan antwoord niet.
Schulz is zonder t, maar goed:quote:Op woensdag 16 april 2014 20:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
Je weet dat Schultz gewoon een gekozen parlementariër is? Wat voor democratische controle wil je nog meer dan de stembus? Waarom schrijf je democratische controle tussen aanhalingstekens? En waarom wil je dat een man met een bureaucratische functie als Barosso gekozen wordt? Moeten de beleidsmedewerkers van SoZaWe ook in een verkiezing aangewezen worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Waarom bejubel je die man dan zo hysterisch en loop je er compleet blind achteraan?quote:
Je beeld van mij blijft verkeerd, daar kan ik niets aan doen. Alleen jij kan dat. Succes ermee.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:39 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom bejubel je die man dan zo hysterisch en loop je er compleet blind achteraan?
Waar je compleet doordraait waar de ene parlementariër het doet praat je het goed wanneer Farage het doet, waarom is dat?
Tja, jouw gedrag kan ik niet zoveel aan doen. Behalve constateren dat jij overkomt als een blinde gelovige. Van je helden praat je alles goed en bij anderen draai je compleet hysterisch door bij een minimaal foutje. Prima hoor maar kijk niet vreemd op wanneer je daar op aangesproken wordt.quote:Op woensdag 16 april 2014 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je beeld van mij blijft verkeerd, daar kan ik niets aan doen. Alleen jij kan dat. Succes ermee.
Gelul en wederom oninhoudelijk. Ga toch es wat anders doen dan in een serieus topic rondhangen.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:05 schreef 99.999 het volgende:
Behalve constateren dat jij overkomt als een blinde gelovige. Van je helden praat je alles goed en bij anderen draai je compleet hysterisch door bij een minimaal foutje. Prima hoor maar kijk niet vreemd op wanneer je daar op aangesproken wordt.
Waarom draai je bij de een wel hysterisch door en doe je dat niet wanneer je idool een ordinaire fraudeur blijkt? Kan je dat gewoon verklaren in plaats van altijd dat domme ontwijkende gedrag wanneer het lastig wordt?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelul en wederom oninhoudelijk. Ga toch es wat anders doen dan in een serieus topic rondhangen.
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelul en wederom oninhoudelijk. Ga toch es wat anders doen dan in een serieus topic rondhangen.
Ga je nog een antwoord geven op mijn vragen?quote:Op woensdag 16 april 2014 23:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jep.quote:Op woensdag 16 april 2014 23:27 schreef HiZ het volgende:
[..]
[..]
Ga je nog een antwoord geven op mijn vragen?
Kun je aangeven hoe veel de profiteurs die intekenen en vertrekken opstrijken, en hoe veel Farage krijgt voor zijn kantoor?quote:Op woensdag 16 april 2014 18:01 schreef HiZ het volgende:
Ik bedoel precies wat ik zeg; hij incasseert een vergoeding voor kantoorkosten voor een kantoor dat hem niks kost. Hij is dus gewoon geen haar beter dat andere profiteurs. Hij vult zijn zakken dus net zo oneerlijk als leden die intekenen en dan weer vertrekken.
Waarom die behoefte om Farage's fraude goed te praten?quote:Op zaterdag 19 april 2014 09:47 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Kun je aangeven hoe veel de profiteurs die intekenen en vertrekken opstrijken, en hoe veel Farage krijgt voor zijn kantoor?
Ik geef trouwens op mijn belastingpapieren ook aan dat ik een kantoor in huis heb, terwijl me dat niets extra's kost. Kan er ook niets aan doen dat de overheid meent dit soort zaken te moeten micromanagen. Als je er niet aan meedoet, ben je een dief van je eigen portomonee.
Wat voor een invloed hebben ze dan? Ik bedoel, we hebben het hier over de EU, een orgaan dat de Griekse economie volledig de grond in heeft geboord, en de economieen van verschillende andere landen aan het infuus heeft gelegd.quote:Op woensdag 16 april 2014 18:12 schreef HiZ het volgende:
We hebben het hier over Farage, een ordinaire hypocriete oplichter.
En die linkse anti-EU partijen zijn vooral dom bezig; in plaats van de politieke richting van de EU te veranderen steeds het debat te richten op of de EU wel of niet moet bestaan veroorzaakt alleen dat ze geen enkele invloed meer kunnen nemen op relevante kwesties.
Aha, is Europa er voor verantwoordelijk dat landen afspraken maken over begrotingsbeleid en er vervolgens intern een zooitje van maken? Bijzondere redenatie hoorquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:04 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Wat voor een invloed hebben ze dan? Ik bedoel, we hebben het hier over de EU, een orgaan dat de Griekse economie volledig de grond in heeft geboord, en de economieen van verschillende andere landen aan het infuus heeft gelegd.
Als ik Europarlementarier zou zijn, dan zou ik mij diep schamen voor de wetgeving die tot dit soort ellende heeft geleid. Andersom zou ik ook snappen dat je er als Europarlementarier ook niet veel aan kunt doen. Die Euro moest en zou er komen, en om de feestvreugde te verhogen, werden zo veel mogelijk onmogelijke landen toegelaten. Was dat ook gebeurd met degelijke democratische controle?
Het zou het gemakkelijkste zijn voor jou als je Farage weg kon zetten als een pedo. Dan hoef je namelijk niet te discussieren over de problemen die hij aan de kaak stelt, en waarop jij geen antwoord hebt. Lukt dat niet, dan probeer je hem weg te zetten als een Nazi. Je ziet in de carriere van Farage dat dit de meest gebruikte taktiek is. Ukip = fascisme, laat die man vooral niet op de TV verschijnen, maak hem monddood.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom die behoefte om Farage's fraude goed te praten?
Jaja, het is een samenzwering.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:09 schreef Lyrebird het volgende:
Als je een beetje door de regels heen kunt lezen, dan snap je dat men er alles aan doet om de man zwart te maken, zo dat we niet over zijn ideeen hoeven te praten.
Het grote complot van de mediaquote:Op zaterdag 19 april 2014 10:09 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het zou het gemakkelijkste zijn voor jou als je Farage weg kon zetten als een pedo. Dan hoef je namelijk niet te discussieren over de problemen die hij aan de kaak stelt, en waarop jij geen antwoord hebt. Lukt dat niet, dan probeer je hem weg te zetten als een Nazi. Je ziet in de carriere van Farage dat dit de meest gebruikte taktiek is. Ukip = fascisme, laat die man vooral niet op de TV verschijnen, maak hem monddood.
Toen bleek dat het een hele symphatieke kerel was met hele gezonde ideeen, die niets tegen buitenlanders had, ging men op zoek naar ander zaken om hem zwart te maken. Zo werd hij op de vingers getikt, omdat hij zijn echtgenote inhuurde als secretaresse. Nu wordt hij verweten kantoorkosten te declareren.
Als je een beetje door de regels heen kunt lezen, dan snap je dat men er alles aan doet om de man zwart te maken, zo dat we niet over zijn ideeen hoeven te praten.
Want je zult het met me eens zijn dat hij er prima in slaagt om de gekkigheid van de EU voor het voetlicht te krijgen, en dat er niemand is die hem de mond kan snoeren.
Heeft hij Fraude gepleegd dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom die behoefte om Farage's fraude goed te praten?
De EU geeft 6.3% van haar budget uit aan administratie (2006). Daar zou je het over moeten hebben, het heeft geen zin om te zeuren over het gedrag van een enkele parlementarier.quote:
Waarom zijn de aanhangers van die zogenaamd 'kritische' figuren zo vaak gegrepen door complotdenken?quote:
Mensen wegzetten als alu-hoedjes is ook een gemakkelijke manier om de discussie uit de weg te gaan.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zijn de aanhangers van die zogenaamd 'kritische' figuren zo vaak gegrepen door complotdenken?
Of hij heeft de regels wel heel creatief geïnterpreteerd om er zelf beter van te worden. Jij zou een ander er maar wat graag voor opknopen maar betreft het een idool dan staat je bewondering kritisch denken in de weg?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heeft hij Fraude gepleegd dan?
Veel verschillende talen he, vergt redelijk wat inspanning.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:16 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
De EU geeft 6.3% van haar budget uit aan administratie (2006). Daar zou je het over moeten hebben, het heeft geen zin om te zeuren over het gedrag van een enkele parlementarier.
Je komt zelf met allerlei samenzweringspraat aanzetten...quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:17 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Mensen wegzetten als alu-hoedjes is ook een gemakkelijke manier om de discussie uit de weg te gaan.
Het zal vast verschrikkelijk moeilijk zijn om zoiets te regelen. Maar de bedragen zijn absurd hoog. Dat krijg je er van als je parlementsleden gaat vergoeden voor de kosten van een kantoor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:19 schreef waht het volgende:
[..]
Veel verschillende talen he, vergt redelijk wat inspanning.
Heeft hij gefraudeerd dan?quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:20 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je komt zelf met allerlei samenzweringspraat aanzetten...
Maar goed, hoe betrouwbaar is een parlementariër die tegen verspilling zegt te strijden maar die ondertussen zelf vrolijk fraudeert?
En weer speel je op de man ipv de discussie aan te gaan...quote:Op zaterdag 19 april 2014 10:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of hij heeft de regels wel heel creatief geïnterpreteerd om er zelf beter van te worden. Jij zou een ander er maar wat graag voor opknopen maar betreft het een idool dan staat je bewondering kritisch denken in de weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |