Standaard maat. Er is maar 1 maat van volgens mij. Maar ik loop zo even naar boven om te kijken voor je.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fr, wat is de maat van dat wiegmatras?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
81/41/7quote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fr, wat is de maat van dat wiegmatras?
Thanks!quote:
Is prima ik lees het wel via dm/pmquote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga even de lelijke familiewiegen opmeten dit weekend. Tenzij iemand eerder is hoor, dan heb ik gewoon pech
Ik heb aan het begin van dit topic of in het vorige topic wat gepost. Kan straks wel opnieuw neerzetten wat ik nog heb.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:02 schreef Twinkly het volgende:
Heeft iemand nog zomerkleding voor een jongetje in maat 74/80?
Ik zal wel scheel kijken, maar ik zag alleen kleinere maatjes?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:51 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van dit topic of in het vorige topic wat gepost. Kan straks wel opnieuw neerzetten wat ik nog heb.
De Olvarit heeft nieuwe vorm van verpakkingen. Tegenwoordig geen potjes meer maar zakjes (net als bij kattenvoer zeg maar). Bij 4 verpakkingen krijg je er een oranje shirtje bij met prins er opquote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
Bij de Hema liggen hier dezelfde als vorig jaar voor de prijs van dit jaar. En aangezien oranje niet onze kleur is, vind ik dat te duur. En pampers gebruiken we ook al niet
Je woont niet in de buurt van primark he? Daar zag ik vandaag voor 1.50 oranje t-shirtsquote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
Bij de Hema liggen hier dezelfde als vorig jaar voor de prijs van dit jaar. En aangezien oranje niet onze kleur is, vind ik dat te duur. En pampers gebruiken we ook al niet
Kruidvat! Zag ik vanmiddag ook oranje kleding hangen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef Kyara het volgende:
Olvarit hoeven ze hier ook al niet
Ik kijk wel even bij de zeeman/wibra/ter stal/primary/...
12 cm!quote:Op donderdag 17 april 2014 06:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeveel cm waren ze ook alweer? Zal de pootjes van Noor eens even opmeten! Ik vind ze echt te leuk gewoon.
Action! Vanaf 86/92 maar valt erg klein.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
quote:
Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat hema jasje is dat een winterjasje?
Ja een met lange mouw kleur zwartquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Is er toevallig iemand in de zaal die een feestwaardig positiejurkje in de verkoop heeft? Van mezelf heb ik maat 36/38.
Twinkly ik had tot nu toe het volgende gepost. Behalve rompers zijn deze niet met korte mouw/ pijpen. Ik kan wel kijken wat ik nog meer heb met korte mouw/ pijpen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel kijken, maar ik zag alleen kleinere maatjes?
Sinds een week of wat welquote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je woont niet in de buurt van primark he? Daar zag ik vandaag voor 1.50 oranje t-shirts
Ferrari zou je me fotos kunnen pmen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 06:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja een met lange mouw kleur zwart
Of mouwloos zalmkleur
Ik heb een zwarte maat 36/38 met driekwartmouw en overslag van queen mum. Hij is aansluitend, en viel bij mij tot op de knie. Echt nog zo goed als nieuw.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Is er toevallig iemand in de zaal die een feestwaardig positiejurkje in de verkoop heeft? Van mezelf heb ik maat 36/38.
Vd, 2 shirts voor 10 euro.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef Kyara het volgende:
Olvarit hoeven ze hier ook al niet
Ik kijk wel even bij de zeeman/wibra/ter stal/primary/...
Is die al open????quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sinds een week of wat wel
En 3x raden waar ik straks heen ga!
My first primark visit!
http://www.c-and-a.com/nl(...)er%3A%28%22116%22%29quote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Kyara het volgende:
Iemand toevallig nog een leuk oranje (jongens)shirtje voor Koningsdag en WK in de aanbieding? Maat 98.
Ik heb nog een pakketje met dunne broeken en een zomer setje. Liefst als pakket.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:02 schreef Twinkly het volgende:
Heeft iemand nog zomerkleding voor een jongetje in maat 74/80?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 19-04-2014 10:52:18 ]S. 2014
J. 2016
Voetjes zijn 10cm, dus ik zeg, kom maar doorquote:
geen stretch.. uhm 7.50?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bootcut jeans! Wat wil je daar voor? (Is ie stretch?)
ik zit net nog een keer te kijken, en zou de pijp ook meer als recht omschrijvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, geen stretch durf ik niet aan met mijn jojo effecttnx!
Mijn Rodrigo is er ondertussen wat te oud voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit is ws een trol maar ik moet t vragen...
Je gaat een aangebroken potje verkopen??![]()
Hoezo vakantie Momo?
Ik misschien wel FR!quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een oranje/rode doomoo met doomoonestje te koop. Is daar interesse in? Dan maak ik er een foto van.
Super! Vestje is trouwens gister al binnengekomenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
maak ik straks even een foto voor je.
Haha grappig ik dacht leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:31 schreef mousemicky het volgende:
Hoi! Iemand interesse in deze Moonkids longsleeve maat 86. Hij valt smal, en is erg stretchy. Nieuw en ongedragen, ik vind 'm bij nader inzien toch echt voor een meisje.
[ link | afbeelding ]
Verder staan mijn andere dingetjes hier:
OUD / Vraag en aanbod deel 139
De kleurencombi staat J. niet, hij wordt er heel bleek van.. Misschien staat ie een ander jongetje wel heel stoerquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha grappig ik dacht leuk,maar nadat ik las dat je het meer voor een meisje vond twijfel ik ook gelijk
J is hier ook een bleekscheet, en zal dat vast blijven gezien mijn vriend en ikzelfquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De kleurencombi staat J. niet, hij wordt er heel bleek van.. Misschien staat ie een ander jongetje wel heel stoer
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie heeft er nog schoentjes over? Voor een jongetje, maat 20 (12.5cm). Liefst met zachte zool, geen slofjes/sokslofjes.
Beetje dit idee;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J. moest bij zijn echo's altijd alles uit, want electroden/plakkers op armen en benen en borstkas, en van die plakkende echogel overal. Ik weet niet of een overslagromper dus mag/kan? Hij had het trouwens nooit koud in de echokamer, wij daarentegen zaten te zweten... Ik had wel altijd een fleecedekentje bij om over m heen te leggen voor het begin.quote:Op maandag 21 april 2014 09:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand die een overslagromper in maat 62/68 heeft?
Sac krijgt donderdag een hartecho en dat lijkt mij makkelijker dan kan ze nog wat aanhouden. Ik heb 1000 rompers maar geen overslag in die maat. Een beetje haast is er dus wel bij.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 21-04-2014 16:34:38 ]
Heb je toevallig ook lichte spijkerbroeken (qua kleur dusquote:Op dinsdag 22 april 2014 00:21 schreef Bolletje... het volgende:
Ik heb een enorme lading positie kleding, maat 42/44 of XL.
Oa een winterjas, spijkerbroeken, dunne longsleeves, zwarte nette broeken en een 1 maal gedragen badpak. Vrijwel alles is van Mamalicious en de Hennes. Iemand interesse?
(Twee mooie zgan spijkerbroeken van Noppies vallen eerder als maat 46 een waren mij dus echt te groot. )
Alles is overigens rook vrij en gewassen en 1 zwangerschap gedragen.
Heuj, dan zag ik jou in de draagdoekgroep voorbij komenquote:Op maandag 21 april 2014 13:46 schreef milka82 het volgende:
Ik heb een little frog grey topaz , maat 6, drie keer mee gedragen maar pak toch vaker de wompat.
[ afbeelding ]
50 euro.
En nog een rekbare tricot slen, denimblauw.
25 euro
ik heb er eentje nog helemaal nieuw, zal ff foto van het stofje maken!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Heeft er iemand kwijlsjaaltjes/kwaalbandana's/dribble ons/of hoe je ze verder wilt noemen?
Ik zoek effen kleuren, maar ook met leuke meidenprintjes. Kom maar door!
huh waar?quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:49 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Heuj, dan zag ik jou in de draagdoekgroep voorbij komen.
Facebook!quote:
Ik heb er wel wat effen en met sterren etc. Kan evt. morgen een foto maken.quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:51 schreef ProjSkippy het volgende:
Heeft er iemand kwijlsjaaltjes/kwaalbandana's/dribble ons/of hoe je ze verder wilt noemen?
Ik zoek effen kleuren, maar ook met leuke meidenprintjes. Kom maar door!
Dank je.quote:Op maandag 21 april 2014 09:52 schreef mousemicky het volgende:
[..]
J. moest bij zijn echo's altijd alles uit, want electroden/plakkers op armen en benen en borstkas, en van die plakkende echogel overal. Ik weet niet of een overslagromper dus mag/kan? Hij had het trouwens nooit koud in de echokamer, wij daarentegen zaten te zweten... Ik had wel altijd een fleecedekentje bij om over m heen te leggen voor het begin.
Een flesje drinken daarentegen was wel bittere noodzaak om m stil te laten liggen
Joh, anders gewoon een extra voeding/ verdunde melk. Je wil je kind echt iets aan kunnen bieden, ze moeten best lang stilliggen (bij ons toch wel 15-20 minuten).quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dank je.
Ik ga proberen donderdag haar ritme zo te krijgen dat ze rond dat tijdstip een voeding mag. Wordt nog lastig.
Normaal krijgt ze om 13:00 een voeding en ze heeft om 14:00 de echo. Een uur naar een hele voeding hoeft ze niks meer. Is ook lekker tijdens slaaptijd.quote:Op dinsdag 22 april 2014 17:57 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Joh, anders gewoon een extra voeding/ verdunde melk. Je wil je kind echt iets aan kunnen bieden, ze moeten best lang stilliggen (bij ons toch wel 15-20 minuten).
Mocht Skips niet willen heb ik denk ik wel interesse!quote:Op dinsdag 22 april 2014 15:33 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb er wel wat effen en met sterren etc. Kan evt. morgen een foto maken.
Jammer! Misschien dat ik iemand anders er blij mee kan maken!quote:Op dinsdag 22 april 2014 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik twijfel qua broeken een beetje, ik heb er 1 van c&a en daar heb ik de 46 wel echt van nodig. Dus ik denk dat die toch net te klein gaan zijn.
hoort natuurlijk niet in dit topic, maar gelukkig mag ze nog een voeding! Anouk mocht 6 uur van tevoren niets meer. Dat was met 15 maanden toen (gelukkig wel half 9 de afspraken voor de echo's en om 7 uur al in de autoquote:Op dinsdag 22 april 2014 19:47 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Normaal krijgt ze om 13:00 een voeding en ze heeft om 14:00 de echo. Een uur naar een hele voeding hoeft ze niks meer. Is ook lekker tijdens slaaptijd.
Nou ja adem in en adem uit het gaat vanzelf voorbij.
Oops daar ging iets fout. Ik heb per ongeluk jouw bericht gerapporteerd. Pas op voor de kloppen aan de deurquote:Op dinsdag 22 april 2014 21:23 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Jammer! Misschien dat ik iemand anders er blij mee kan maken!
quote:Op woensdag 23 april 2014 09:28 schreef TikTakTok het volgende:
[..]
Oops daar ging iets fout. Ik heb per ongeluk jouw bericht gerapporteerd. Pas op voor de kloppen aan de deur![]()
Ik heb in ieder geval interesse, kan jij wat foto's pm-en of hier plaatsen? Ik had laatst ook wat gekocht hier maar het bleek allemaal te klein. Wishfull thinking van mijn kant denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |