Mag ik dibsen? Mocht je hem ooit wegdoen..quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb het hemdje even gepast omdat hij dat al bijna aan kan (beetje lang, maar in de zomer vast perfect)
En het staat echt!
[ afbeelding ]
Ja natuurlijk, maar zou je me daar tzt even aan kunnen helpen herinneren? Ik ben niet zo heel goed in het onthouden van zulke dingenquote:Op maandag 14 april 2014 12:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Mag ik dibsen? Mocht je hem ooit wegdoen..
En wat een lekkere bakkes heeft ie toch
Doe ikquote:Op maandag 14 april 2014 12:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar zou je me daar tzt even aan kunnen helpen herinneren? Ik ben niet zo heel goed in het onthouden van zulke dingen![]()
Oh en bedankt voor de complimentjes allemaal
Oooh, hij staat hem echt cute!quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb het hemdje even gepast omdat hij dat al bijna aan kan (beetje lang, maar in de zomer vast perfect)
En het staat echt!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 april 2014 13:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oooh, hij staat hem echt cute!![]()
MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en hier lijkt hij helemaal op jou kyara!
Grappig wel ik zou dit zelf in eerste instantie niet kopen, ik ben niet zo van de printjes maar als ik dit soort dingen zie vind ik het zo leuk staan! Ik moet echt leren dat printjes bij J juist heel schattig kunnen staan!
Jullie leren me nog wel wat
♥ J & S
Ja, ik! Heb 'm niet veel gebruikt omdat ze al zo snel zelf wilde zitten en op 'r buik wilde spelen. Hij is zwart en in goede staat. Je mag 'm voor ¤45 overnemen, geef maar een gil via PM!quote:Op maandag 14 april 2014 11:07 schreef Dot. het volgende:
Heeft iemand misschien een Baby Bjorn wipstoeltje in de aanbieding?
Ik heb er ook nog eentje in de aanbieding. Mocht er nog iemand interesse hebben....stuur maar een pm! Grijs/wit geruit.quote:Op maandag 14 april 2014 11:07 schreef Dot. het volgende:
Heeft iemand misschien een Baby Bjorn wipstoeltje in de aanbieding?
Ah joh, het past uiteindelijk vanzelfquote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Hij was bij M ook geweldig kyara!
Mooie dingetjes zitten erbij Lazimaar gezien de maat waar S nu in zit zal ik het maar niet doen
Sorry, ik zit nu ook op mijn handenquote:Op maandag 14 april 2014 15:33 schreef Spees_Eend het volgende:
Hij was bij M ook geweldig kyara!
Mooie dingetjes zitten erbij Lazimaar gezien de maat waar S nu in zit zal ik het maar niet doen
Ik heb genoegquote:Op maandag 14 april 2014 13:42 schreef ymme het volgende:
Maat 80 shirts/vesten etc voor een jongen.
Iemand??
(ik ben op zoek dus)
http://www.mijnalbum.nl/Album=V7JBUHNF Alstuquote:Op maandag 14 april 2014 13:42 schreef ymme het volgende:
Maat 80 shirts/vesten etc voor een jongen.
Iemand??
(ik ben op zoek dus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 68, van alles wat...
Lily Balou jumpsuit, met wolven. Hier overgenomen, maar helaas te klein. Ik gok op maat 68/74, het staat er niet in.
En nog meer 68 in deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 74 of vallend als...
Kik kid vest maat 74/80. Gebreid, ideaal als buitenvest nu.
[verkocht aan GotC]
2 rompers met lange mouwen van Lindex.
Kik Kid winterjas, staat 80 in, maar valt echt als 74, mooi voor slanke kindjes. Kleur is paarsig grijs, met heldere turquoise fleecevoering. Mag weg voor 12,50 incl verzenden via DHL.
En nog wat meer 74...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat 80 of vallend als…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door mousemicky op 15-04-2014 17:14:05 ]![]()
Neeeee MM had nog een weekje gewacht, dan weet ik of ik een jongen krijg!Vind er leuke dingen bij zitten!
![]()
Maar volgende week reageren mag ook hoorquote:Op dinsdag 15 april 2014 16:39 schreef Spees_Eend het volgende:
Neeeee MM had nog een weekje gewacht, dan weet ik of ik een jongen krijg!Vind er leuke dingen bij zitten!
. Of reserveren onder voorbehoud van jongen
![]()
![]()
niemand interesse??quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:29 schreef becky27 het volgende:
Kleine meisjes kleding
Vier broekjes: H&M, Z8, Boontje en Hema
Maat 50 of 56
[ link | afbeelding ]
Vier shirtjes
Esprit, Hema, Prenatal 50 (links) of 56 (rechts)
[ link | afbeelding ]
Jumpsuits:
Links 62, midden 56, rechter 3 50
[ link | afbeelding ]
Drie omslagdoeken, niet helemaal heel meer maar prima te gebruiken voor erbij
[ link | afbeelding ]
PM bij interesse![]()
Oké! Komt iequote:Op dinsdag 15 april 2014 16:42 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Maar volgende week reageren mag ook hoor. Of reserveren onder voorbehoud van jongen
- de lindex rompers
- die lichtgrijze trui met bruine stukken op de schouders (74)
- het spijkerbloesje in 68
Heb je die nog? En wat zou je er voor willen hebben?![]()
Je hebt DMquote:Op dinsdag 15 april 2014 17:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Oké! Komt ie
- de lindex rompers
- die lichtgrijze trui met bruine stukken op de schouders (74)
- het spijkerbloesje in 68
Heb je die nog? En wat zou je er voor willen hebben?![]()
![]()
Wie moest er laatst nog hema stretch rompers hebben in maat 74-80? Met korte mouw.... Heb er 6 ( 3 petrolblauwe, twee donkergrijze en een lichtgrijze)![]()
Was dat niet Suiker?quote:Op dinsdag 15 april 2014 18:56 schreef milka82 het volgende:
Wie moest er laatst nog hema stretch rompers hebben in maat 74-80? Met korte mouw.... Heb er 6 ( 3 petrolblauwe, twee donkergrijze en een lichtgrijze)![]()
![]()
Ik ga echt echt echt niet meer zwanger worden helaas, dus mijn positiekleding mag voor kleine prijsjes weg. Liefst in een pakket, maar apart mag natuurlijk ook.Ik gooi ze even in spoiler want veel foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jongen 80/86
http://www.mijnalbum.nl/Album=V7JBUHNF
Broekjes, shirts lange mouw, rompers kort/lang, vestjes.
Kleine prijsjes![]()
![]()
Ik heb nog 3 meisjeslaapzakken over.
2 dezelfde zomerslaapzakken zonder mouwen in maat 68/80:
Lichtroze winterslaapzak met afritsbare mouwen, maat 90:
2 euro p/st excl verzendkosten.![]()
Waren er nog mensen met stevige jeans of pantalons (van die zwarte voor op kantoor) in ongeveer de volgende maten:
Miss etam: 44
Noppies: 33
H&m: 46
In de aanbieding? Ik hou van bootcut of straight.disclaimer![]()
Ik heb nog veel kleding in maat 56/62/68.
Sommige dingen gaan niet weg en voor de rest heb ik geen zin om het te fotograferen etc.
Voor een jongen en alles ziet er goed uit. (weinig gedragen zelfs, snel groeiende baby hihi).
Iemand hier interesse?
(Kleine vergoeding en verzendkosten).
O.a veel witte mouwloze rompers.
En het is veel. 2 grote dozen denk ik.
(3 grote dozen dus).
Voor een 25 mag het weg!
[ Bericht 5% gewijzigd door ymme op 16-04-2014 13:51:42 ]![]()
Heeft iemand nog zomerkleding voor een jongetje in maat 74/80?<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>![]()
Helaas, allemaal verkocht aan Limoentjequote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mij ook!
Maar heey, het zijn er drie, dus allemaal één vind ik wel een goed idee!![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef L0t.. het volgende:
Deze heb ik btw nog steeds te koop. Aapies maat M, gloednieuw, nooit gedragen.
[ afbeelding ], bij een jongetje aan doen is gek hè?!
♥ J & S![]()
Hoeveel cm waren ze ook alweer? Zal de pootjes van Noor eens even opmeten! Ik vind ze echt te leuk gewoonquote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ].
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Een paar jurkjes in maat 104
https://www.dropbox.com/sc/2ph4wpzsupqb9v5/tIMp2jo2eP
Een paar jongensbloezen en truien
varierend van maat 92 tot 104
https://www.dropbox.com/sc/hqcma3j3vgszykw/yriJ3T2QiE![]()
Mocht noor ze niet passen sta ik graag reserve!quote:Op donderdag 17 april 2014 06:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeveel cm waren ze ook alweer? Zal de pootjes van Noor eens even opmeten! Ik vind ze echt te leuk gewoon.
![]()
http://www.mijnalbum.nl/Album=M3UCMXZV
Deze schattige slofjes heb ik te koop. Voor babymeisjes van 0-6 maanden!![]()
Welke maat heeft die blauwe blouse met die kleine ruitjes (de 2e)?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:02 schreef amaranta het volgende:
Een paar jurkjes in maat 104
https://www.dropbox.com/sc/2ph4wpzsupqb9v5/tIMp2jo2eP
Een paar jongensbloezen en truien
varierend van maat 92 tot 104
https://www.dropbox.com/sc/hqcma3j3vgszykw/yriJ3T2QiE![]()
dat is een hemabloes maat 98-104quote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welke maat heeft die blauwe blouse met die kleine ruitjes (de 2e)?![]()
ik weet niet wat maat m is qua cm's, maar ik wil ook wel reserve staan als ze ze niet pas over een jaar aankanquote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ik heb ook weer wat op de foto gezet.
Ophalen kan omg. 040 verzenden kan via tnt of DHL
Vest van Dirkje maat 62
Jurkje van de prenatal maat 62
vestje maat 50 (hoogstens 1x aangehad)
Name-it vestje maat 56
Imps en elfs setje maat 50/56
prenatal maat 50
Jacky Baby maat 50. maar valt wel ruim. Ik gebruikte het als jasje.
Ducky beau maat 62
Wiegmatras nieuw in de verpakking. Gekocht bij de prenatal.
Overslagvestje van Kidscase maat 62
frendz maat 50
Nijntje maat 56
Dudu jurkje valt als 62. Volgens mij moet ik er ook nog een maillot bij hebben.
name-it maat 80
maat 50
Drijvend matrasje
Leuk badjasje maat 74/80
Voedingskussen met wasbare hoes
Kussen om je baby op de zij te laten slapen.![]()
5 inclusief verzendenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
FR, wat vraag je voor dat Kidscase vestje?![]()
primaquote:Op donderdag 17 april 2014 10:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Die wil ik wel graag. Ik PM je straks even (ben officieel aan 't werk
)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: