En je jongetje in meisjeskleding proppen is weer not done ofzo. Gezeik!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit dat...
En Joene kan waarschijnlijk alleen jongens maken dus overhalen heeft geen zin.
Hij heeft ook een echt jongetjes hoofd. Soms heb je nog die twijfel en dan kun je het nog wel maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:21 schreef L-E het volgende:
[..]
En je jongetje in meisjeskleding proppen is weer not done ofzo. Gezeik!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef Suikertante het volgende:
[..]
DIIIIBS!!! (of is het niet 80/86/92?)
De link naar de foto's werkt nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:37 schreef Logician2.0 het volgende:
Aangeboden:
[ afbeelding ]
Alles is altijd op max. 30graden met de fijnwas gewassen en nooit in de droger geweest.
Koeka setje poncho en mutsje
draagmaat (zgan moet alleen nog even in de was)
draagmaat 62 tot 80
2 moonkids rompers (1 drukknoopje bij het eerste aantrekken losgelaten, verder echt zgan) draagmaat 80/86
1moonkids romper gebruikt maar nog heel mooi.
draagmaat 74/80
1 moonkids jurkje (zgan)
draagmaat 74/86
1 moonkids rokje (zgan)
draagmaat 74/86
1 lily balou shirtje (zgan)
draagmaat 80/86
2 kidz art shirtjes (zgan)
draagmaat 80
3 lily balou rokjes (zgan)
draagmaat 74/86
1 maxomorra broekje (zgan)
draagmaat 74/80
Lily balou jurkjes (gebruikt: komt puur door het wassen waardoor de kleuren wat minder fel zijn maar dit was helaas na 1x wassen al).
draagmaat 74/80
1 zelfgemaakt jurkje (gebruikt)
draagmaat 80/86
1 albababy maillot (zgan)
draagmaat 74/80
1 lily balou maillot (zgan)
draagmaat 80/86
2 bruine maillots (zgan)
draagmaat 80/86
3 josjes closet longsleaves (zgan)
draagmaat 74/80
1 albababy bivak mutsje (zgan)
0-1jr
1 kidscase tussen jas (gebruikt: uitneembaar voor de lente, 2 drukknopen losgelaten).
draagmaat 74/80
Foto's: http://s225.photobucket.c(...)ary/Mobile%20Uploads
Ga ik vanavond ff neuzenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:23 schreef Logician2.0 het volgende:
Oh?
Zal vanavond even op de computer aanpassen
Ja te dragen van en tot
Sommige dingen staan als ze wat ruimer zitten al erg leuk maar iets strakker ook.
Ja de blauwe komt van jouquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb m in t zwart voor lex, heerlijk ding
en ooit in t blauw en grijs gehad
Ik bedoelde dus de blauwe van mineolaquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:48 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
De maat is 80, hij kan als lente jasje wel als 80/86 denk ik, maar met binnenjas valt hij als een 74/80.
De drukknoopjes die los zijn zitten aan de binnenjas van de capuchon, als lente jasje heb je daar dus helemaal geen last van.
Wist je dat onze teddy versie minder warm is?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Burdie het volgende:
Gezocht: koeka zomerslaapzak/maxicosizak. Anyone?
Die verkoop je vast niet?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Wist je dat onze teddy versie minder warm is?
Hihi nee, maar jij had er toch ook 1? En de mijne is heul roze!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die verkoop je vast niet?.
Ik zoek eigenlijk die met katoenen (?) binnenkant.
Ik zie er wel een paar leuke tussen staan (Dikkie Dik, Kikker, Elmo, Pim&Pom, Kleine Muis, Een kip telt). Ik PM je evenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:55 schreef amaranta het volgende:
Zo, de boekenkast van de kinderen eens uitgemest.
Niet alle boeken zijn in tiptop staat.
Zie je er een leuk boek tussen staan, laat dan even weten.
https://www.dropbox.com/sc/gzycd5s78eylvhr/5gvKmRjXN0
LEuk! (is overigens geen kikker, maar een krokodilquote:Op donderdag 10 april 2014 11:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zie er wel een paar leuke tussen staan (Dikkie Dik, Kikker, Elmo, Pim&Pom, Kleine Muis, Een kip telt). Ik PM je even
Oh, cool, een krokodil. Ik ken Max Velthuis vooral van de Kikker boeken, maar J. vindt een krokodil tzt vast ook erg stoer! Dealquote:Op donderdag 10 april 2014 11:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
LEuk! (is overigens geen kikker, maar een krokodilDe trouwe dienaar, heet het boek)
Anouk heeft shoesme gehad, extreme flex stond erop, prima schoentje voor beginnersquote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef mousemicky het volgende:
Kyara en Milka, 't is binnen. Smafolk longsleeve mag nog even in de kast tot J. wat groter is
En ik hoop dat de wolvensuit past, hij lijkt wat klein... En anders gaat ie weer hier in de verkoop, of op MP
Nog even een vraag van andere orde: heeft er iemand hier ervaring met Shoesme babyshoentjes (de babysmart). J. glijdt steeds weg op z'n A@pies, en blote voeten is echt te koud hier met de vloerkoeling... Of tips voor andere merken babyschoentjes, voor als ze net beginnen met staan en langs de tafel stappen? Antislipzool is een must, maar moet ook extreem flexibel zijn...
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Kyara, ik heb de spulletjes binnen! Snel en in goede staat, zoals altijd!
quote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef mousemicky het volgende:
Kyara en Milka, 't is binnen. Smafolk longsleeve mag nog even in de kast tot J. wat groter is
Bedoel je de binnenkant van flanel? Die heb ik en die is erg warm, niet geschikt voor de zomer. En zoals kimpossible zegt, die teddy is minder warm maar waarschijnlijk ook nog wel te voor de zomer.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die verkoop je vast niet?.
Ik zoek eigenlijk die met katoenen (?) binnenkant.
Ik dacht dat die katoen was en een stuk dunner, dus voor de zomer...quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef Lelie81 het volgende:
[..]
Bedoel je de binnenkant van flanel? Die heb ik en die is erg warm, niet geschikt voor de zomer. En zoals kimpossible zegt, die teddy is minder warm maar waarschijnlijk ook nog wel te voor de zomer.
Als je toch echt een katoenen bedoelt dan zou ik het heel graag willen weten want dan ga ik er ook eentje kopen
Ja, voor M wordt hij nu wat kort (hoewel hij een andere versie nog wel steeds draagt) en die is toch wel een stukje ouder, groter en zwaarder als Jquote:Op zondag 13 april 2014 11:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik over een jaar ofzo, nu kan ie m als jurkje of nachthemd aan![]()
Hij is trouwens wel tof en goedgekeurd door vriendlief!quote:Op zondag 13 april 2014 14:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, voor M wordt hij nu wat kort (hoewel hij een andere versie nog wel steeds draagt) en die is toch wel een stukje ouder, groter en zwaarder als J
Dat hoofd!quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb het hemdje even gepast omdat hij dat al bijna aan kan (beetje lang, maar in de zomer vast perfect)
En het staat echt!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |