Hoeveel voor de Mala jumpsuit?quote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef L-E het volgende:
Stapel aankleedkussenhoezen. 1,- per stuk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mala, maat 74
[ link | afbeelding ]
Sture & Lisa, maat 74
[ link | afbeelding ]
Zomershirtje rechtsboven maat 62, de rest maat 68. 2,- per stuk.
[ link | afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit heb ik aan broekjes/pakje..
Manlief vindt hem niet mooi. Sorry! Maar bedankt voor de moeite.quote:Op zondag 6 april 2014 19:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Maar voor 4 euro kan ik hem al via dhl of kiala naar je verzenden.
je moet hem dan wel bij een ophaalpunt ophalen.
Voor 5.50 brengt dhl het tot aan je deur.
Ik zat te denken aan een euro of 5 voor het jasje? Hij is amper gedragen nl.
Voor 10 euro incl (dhl tot aan je voordeur) vind ik ook prima.
12,50 inclusief verzendenquote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Hoeveel voor de Mala jumpsuit?
Hoe valt het? Mijn mini hangt zo rond de 80/86 en het klinkt wel alsof er wat bij zit.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe valt het? Mijn mini hangt zo rond de 80/86 en het klinkt wel alsof er wat bij zit.
Edit: goedemorgenje hebt erbij gezet hoe het valt
![]()
Wat zijn die jurkjes leuk! En (zo goed als) te klein.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:54 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]goedemorgen!
Deze merken vallen soms anders vandaar puur op draagmaat gezet
Ja die zijn echt zooooo schattig ❤️quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zijn die jurkjes leuk! En (zo goed als) te klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 14:28:10 ]
Ik promoot even dat jasje, die is echt heel fijn! Ik heb m in het blauwquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:37 schreef Logician2.0 het volgende:
Aangeboden:
[ afbeelding ]
1 kidscase tussen jas (gebruikt: uitneembaar voor de lente, 2 drukknopen losgelaten).
draagmaat 74/80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diverse maat 50/56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket meisjeskleding maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diverse maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogzomerpakje meisje maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket meisjeskleding maat 62, 62/68 en 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkjes maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dat...quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:55 schreef L-E het volgende:
Logi, ik vind alles leuk!
Maar ik heb geen meisje
En Joene kan waarschijnlijk alleen jongens maken dus overhalen heeft geen zin.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
DIIIIBS!!! (of is het niet 80/86/92?)quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:54 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik promoot even dat jasje, die is echt heel fijn! Ik heb m in het blauw![]()
En je jongetje in meisjeskleding proppen is weer not done ofzo. Gezeik!quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dit dat...
En Joene kan waarschijnlijk alleen jongens maken dus overhalen heeft geen zin.![]()
Hij heeft ook een echt jongetjes hoofd. Soms heb je nog die twijfel en dan kun je het nog wel maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:21 schreef L-E het volgende:
[..]
En je jongetje in meisjeskleding proppen is weer not done ofzo. Gezeik!I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:16 schreef Suikertante het volgende:
[..]
DIIIIBS!!! (of is het niet 80/86/92?)
De maat is 80, hij kan als lente jasje wel als 80/86 denk ik, maar met binnenjas valt hij als een 74/80.
De drukknoopjes die los zijn zitten aan de binnenjas van de capuchon, als lente jasje heb je daar dus helemaal geen last van.![]()
De link naar de foto's werkt nietquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:37 schreef Logician2.0 het volgende:
Aangeboden:
[ afbeelding ]
Alles is altijd op max. 30graden met de fijnwas gewassen en nooit in de droger geweest.
Koeka setje poncho en mutsje
draagmaat (zgan moet alleen nog even in de was)
draagmaat 62 tot 80
2 moonkids rompers (1 drukknoopje bij het eerste aantrekken losgelaten, verder echt zgan) draagmaat 80/86
1moonkids romper gebruikt maar nog heel mooi.
draagmaat 74/80
1 moonkids jurkje (zgan)
draagmaat 74/86
1 moonkids rokje (zgan)
draagmaat 74/86
1 lily balou shirtje (zgan)
draagmaat 80/86
2 kidz art shirtjes (zgan)
draagmaat 80
3 lily balou rokjes (zgan)
draagmaat 74/86
1 maxomorra broekje (zgan)
draagmaat 74/80
Lily balou jurkjes (gebruikt: komt puur door het wassen waardoor de kleuren wat minder fel zijn maar dit was helaas na 1x wassen al).
draagmaat 74/80
1 zelfgemaakt jurkje (gebruikt)
draagmaat 80/86
1 albababy maillot (zgan)
draagmaat 74/80
1 lily balou maillot (zgan)
draagmaat 80/86
2 bruine maillots (zgan)
draagmaat 80/86
3 josjes closet longsleaves (zgan)
draagmaat 74/80
1 albababy bivak mutsje (zgan)
0-1jr
1 kidscase tussen jas (gebruikt: uitneembaar voor de lente, 2 drukknopen losgelaten).
draagmaat 74/80
Foto's: http://s225.photobucket.c(...)ary/Mobile%20Uploads
En draagmaat 74/86? Das vanaf 74 tot 86?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Oh?
Zal vanavond even op de computer aanpassen
Ja te dragen van en tot
Sommige dingen staan als ze wat ruimer zitten al erg leuk maar iets strakker ook.![]()
Ga ik vanavond ff neuzenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:23 schreef Logician2.0 het volgende:
Oh?
Zal vanavond even op de computer aanpassen
Ja te dragen van en tot
Sommige dingen staan als ze wat ruimer zitten al erg leuk maar iets strakker ook.
Staan er ook prijsjes bij?Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.![]()
Ik zal overal een richtprijs bijzetten
Het wordt alleen morgen, mijn internet verbinding werkt niet mee (alleen via gsm en dat is geen doen).
![]()
Dames die iets van mij verwachten: het wordt een dagje later, want Nederland(lees: ik was tot op mijn ondergoed nat geregend, en vond dat ik de deur niet meer uit hoefde
)
![]()
Ja de blauwe komt van jouquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:00 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb m in t zwart voor lex, heerlijk ding
en ooit in t blauw en grijs gehad![]()
![]()
![]()
Ik bedoelde dus de blauwe van mineolaquote:Op dinsdag 8 april 2014 16:48 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]
De maat is 80, hij kan als lente jasje wel als 80/86 denk ik, maar met binnenjas valt hij als een 74/80.
De drukknoopjes die los zijn zitten aan de binnenjas van de capuchon, als lente jasje heb je daar dus helemaal geen last van.![]()
F's laatste jas van Mineola bevalt erg goed![]()
![]()
Wist je dat onze teddy versie minder warm is?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:27 schreef Burdie het volgende:
Gezocht: koeka zomerslaapzak/maxicosizak. Anyone?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Die verkoop je vast niet?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:38 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Wist je dat onze teddy versie minder warm is?.
Ik zoek eigenlijk die met katoenen (?) binnenkant.![]()
Hihi nee, maar jij had er toch ook 1? En de mijne is heul roze!quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die verkoop je vast niet?.
Ik zoek eigenlijk die met katoenen (?) binnenkant.
Ja, die katoenen, die is dus wel warmer volgens t koeka-warmte-eenheid-ding-boekje. Ze drukken dat uit in n bepaalde eenheid, maar ik weet niet hoe dat heet
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!![]()
Sibella, zou je deze j&j romper er misschien ook nog bij willen hebben voor dezelfde prijs als de andere romper? Dan kijk ik naar verzendkosten voor alle 3 stukken:
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet![]()
Zo, de boekenkast van de kinderen eens uitgemest.
Niet alle boeken zijn in tiptop staat.
Zie je er een leuk boek tussen staan, laat dan even weten.
https://www.dropbox.com/sc/gzycd5s78eylvhr/5gvKmRjXN0
[ Bericht 23% gewijzigd door amaranta op 10-04-2014 11:01:31 ]![]()
Ik zie er wel een paar leuke tussen staan (Dikkie Dik, Kikker, Elmo, Pim&Pom, Kleine Muis, Een kip telt). Ik PM je evenquote:Op donderdag 10 april 2014 09:55 schreef amaranta het volgende:
Zo, de boekenkast van de kinderen eens uitgemest.
Niet alle boeken zijn in tiptop staat.
Zie je er een leuk boek tussen staan, laat dan even weten.
https://www.dropbox.com/sc/gzycd5s78eylvhr/5gvKmRjXN0![]()
![]()
LEuk! (is overigens geen kikker, maar een krokodilquote:Op donderdag 10 april 2014 11:14 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik zie er wel een paar leuke tussen staan (Dikkie Dik, Kikker, Elmo, Pim&Pom, Kleine Muis, Een kip telt). Ik PM je evenDe trouwe dienaar, heet het boek)
![]()
Oh, cool, een krokodil. Ik ken Max Velthuis vooral van de Kikker boeken, maar J. vindt een krokodil tzt vast ook erg stoer! Dealquote:Op donderdag 10 april 2014 11:15 schreef amaranta het volgende:
[..]
LEuk! (is overigens geen kikker, maar een krokodilDe trouwe dienaar, heet het boek)
![]()
![]()
Leuk bloesjehet zou S niet staan met haar bolle buikje, denk ik, maar het is echt een schatje!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Hij is lief, hè? Zou ie ook niet staan met een langer (wit) hemdje eronder?
De kleertjes staan trouwens ook op Marktplaats, dus het kan zijn dat ze daar eerder verkocht worden.![]()
![]()
Kyara en Milka, 't is binnen. Smafolk longsleeve mag nog even in de kast tot J. wat groter is
En ik hoop dat de wolvensuit past, hij lijkt wat klein... En anders gaat ie weer hier in de verkoop, of op MP
Nog even een vraag van andere orde: heeft er iemand hier ervaring met Shoesme babyshoentjes (de babysmart). J. glijdt steeds weg op z'n A@pies, en blote voeten is echt te koud hier met de vloerkoeling... Of tips voor andere merken babyschoentjes, voor als ze net beginnen met staan en langs de tafel stappen? Antislipzool is een must, maar moet ook extreem flexibel zijn...![]()
Hier nog wat van J, allemaal weinig tot niet gedragen. PM voor prijzen, hoef er niet veel voor.
Merkloos 62 en Hema 56 (organic cotton). Die van hema alleen kaartje afgehaald en gewassen, nooit gedragen.
Prenatal en babyclub, allebei 56
uit Italie, 62 valt als 56. nooit gedragen wegens te klein
56
Hema 56 (valt klein) en Hema 62
Prenatal 56 en Name It 56 (zachte stof, valt groot)![]()
Iemand nog broekjes ( of jumpsuits) voor een jongetje met lange benen? Die joggingsbroekjes van de h&m in maatje 62 passen nu in de breedte bijna, maar komen tot onder zijn kniemet maatje 68 lijkt hij een american gangster. Geen spijkerbroeken btw
![]()
![]()
Twee setjes van Julinou, mt 104-110
deze is als nieuw:
Deze is nog nieuw,niet gewassen en niet gedragen.
Interesse? Pm graag![]()
Anouk heeft shoesme gehad, extreme flex stond erop, prima schoentje voor beginnersquote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef mousemicky het volgende:
Kyara en Milka, 't is binnen. Smafolk longsleeve mag nog even in de kast tot J. wat groter is
En ik hoop dat de wolvensuit past, hij lijkt wat klein... En anders gaat ie weer hier in de verkoop, of op MP
Nog even een vraag van andere orde: heeft er iemand hier ervaring met Shoesme babyshoentjes (de babysmart). J. glijdt steeds weg op z'n A@pies, en blote voeten is echt te koud hier met de vloerkoeling... Of tips voor andere merken babyschoentjes, voor als ze net beginnen met staan en langs de tafel stappen? Antislipzool is een must, maar moet ook extreem flexibel zijn...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......![]()
Otje heeft vandaag een paar "extreme flex"-schoentjes van Shoesme gekregen, best een stugge zool vind ik. Die babysmarts zijn wel heel flexibel.
[ Bericht 1% gewijzigd door _Ophelia_ op 12-04-2014 21:43:22 ]![]()
quote:Op donderdag 10 april 2014 14:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Kyara, ik heb de spulletjes binnen! Snel en in goede staat, zoals altijd!quote:Op donderdag 10 april 2014 15:50 schreef mousemicky het volgende:
Kyara en Milka, 't is binnen. Smafolk longsleeve mag nog even in de kast tot J. wat groter is![]()
Tzt nog een fotootje?![]()
![]()
Bedoel je de binnenkant van flanel? Die heb ik en die is erg warm, niet geschikt voor de zomer. En zoals kimpossible zegt, die teddy is minder warm maar waarschijnlijk ook nog wel te voor de zomer.quote:Op woensdag 9 april 2014 22:53 schreef Burdie het volgende:
[..]
Die verkoop je vast niet?.
Ik zoek eigenlijk die met katoenen (?) binnenkant.
Als je toch echt een katoenen bedoelt dan zou ik het heel graag willen weten want dan ga ik er ook eentje kopen
Zwanger!![]()
Ik dacht dat die katoen was en een stuk dunner, dus voor de zomer...quote:Op zondag 13 april 2014 00:19 schreef Lelie81 het volgende:
[..]
Bedoel je de binnenkant van flanel? Die heb ik en die is erg warm, niet geschikt voor de zomer. En zoals kimpossible zegt, die teddy is minder warm maar waarschijnlijk ook nog wel te voor de zomer.
Als je toch echt een katoenen bedoelt dan zou ik het heel graag willen weten want dan ga ik er ook eentje kopen
Moeten we toch iets anders zoeken.
![]()
Ja, voor M wordt hij nu wat kort (hoewel hij een andere versie nog wel steeds draagt) en die is toch wel een stukje ouder, groter en zwaarder als Jquote:Op zondag 13 april 2014 11:47 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dat wordt denk ik over een jaar ofzo, nu kan ie m als jurkje of nachthemd aan![]()
![]()
![]()
Hij is trouwens wel tof en goedgekeurd door vriendlief!quote:Op zondag 13 april 2014 14:26 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, voor M wordt hij nu wat kort (hoewel hij een andere versie nog wel steeds draagt) en die is toch wel een stukje ouder, groter en zwaarder als J![]()
Hoewel die eigenlijk niet zo'n mening heeft over J's kleding, zolang het niet rose of pastel is vindt ie het al gauw goed...![]()
Dat hoofd!quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb het hemdje even gepast omdat hij dat al bijna aan kan (beetje lang, maar in de zomer vast perfect)
En het staat echt!
[ afbeelding ]!
![]()
Mag ik dibsen? Mocht je hem ooit wegdoen..quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Heb het hemdje even gepast omdat hij dat al bijna aan kan (beetje lang, maar in de zomer vast perfect)
En het staat echt!
[ afbeelding ]
En wat een lekkere bakkes heeft ie toch
♥ J & S![]()
Ja natuurlijk, maar zou je me daar tzt even aan kunnen helpen herinneren? Ik ben niet zo heel goed in het onthouden van zulke dingenquote:Op maandag 14 april 2014 12:12 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Mag ik dibsen? Mocht je hem ooit wegdoen..
En wat een lekkere bakkes heeft ie toch![]()
Oh en bedankt voor de complimentjes allemaal![]()
![]()
Nog wat kleertjes die weg mogen. Pakketjes via DHL voor 4 euro.
Heel fijn spijkerjasje met een vestje dat je er uit kan ritsen. Ideaal voor het huidige weer. Staat maat 92 in maar valt zeker door te dragen t/m maat 98. ¤7,50
Twee zomerhemden van Lindex. Cars maat 98/104, tijgers maat 104. Broekje maat 92. Alles 3 euro per stuk.
verkocht
verkocht
Tshirts 2 euro per stuk. Met de klok mee maat 98/104, maat 98 en twee keer maat 104.
Ej Sikke Lej longsleeves. 8 euro per stuk. Links valt als maat 104/110. Let op dit is de achterkant van het shirt. De voorkant is effen. Rechts valt als maat 98.
En ik vond nog wat lange mouwen rompers. 1,50 per stuk. Alleen de groene nog beschikbaar
[ Bericht 11% gewijzigd door laziness op 14-04-2014 21:50:10 ]Ik heb je lief mijn hele leven![]()
Doe ikquote:Op maandag 14 april 2014 12:57 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar zou je me daar tzt even aan kunnen helpen herinneren? Ik ben niet zo heel goed in het onthouden van zulke dingen![]()
Oh en bedankt voor de complimentjes allemaal
♥ J & S![]()
Oooh, hij staat hem echt cute!quote:Op maandag 14 april 2014 11:38 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
En het staat echt!
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 14 april 2014 13:08 schreef Kyara het volgende:
[..]
Oooh, hij staat hem echt cute!![]()
MSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., en hier lijkt hij helemaal op jou kyara!
Grappig wel ik zou dit zelf in eerste instantie niet kopen, ik ben niet zo van de printjes maar als ik dit soort dingen zie vind ik het zo leuk staan! Ik moet echt leren dat printjes bij J juist heel schattig kunnen staan!
Jullie leren me nog wel wat
♥ J & S
Forum Opties Forumhop: Hop naar: