Nein.Ik las dit nietquote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb zelf overigens shitloads aan 62 en 68 meisjes.. zara voornamelijk
Ikke ikke ajb <3quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Doe's erin gooien dan?quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 02:10 schreef klaprooss het volgende:
L-E I Love Your taste! Dus kom maar doooor met die foto's
Vriend vind dat ik zo goed kleertjes kan vinden voor J. en mocht er mee door blijven gaan![]()
LL Ik zit steeds heel verliefd naar die doek te kijken maar er is echt geen budget voorquote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
NogmaalsTe koop Didymos Wellen Silver mt6 (4.7m)
Vraagprijs 85 euro incl verzendkosten
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Bij interesse gaarne PM-en
quote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef Juud-- het volgende:
Ok, nou dan gooi ik ff wat neer in spoilerHet is maar goed dat mijn meisje in winter maat 62 ingaat.... wat n tof spul! Die roze jumpsuit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt lousy fotomaakskills, bewogen enzo
S. 2014
J. 2016
Ik heb wel winterspul hoorquote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn meisje in winter maat 62 ingaat.... wat n tof spul! Die roze jumpsuit...
Haha ik zal kijken wat ik nog heb dan maak ik foto's. Kan je je lief overtuigen hahaquote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heus niet heus niet heus niet!!!
ik heb een koopverbod![]()
Die gekleurde hoezen vind ik wel errug leuk!quote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef L-E het volgende:
Stapel aankleedkussenhoezen. 1,- per stuk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mala, maat 74
[ link | afbeelding ]
Sture & Lisa, maat 74
[ link | afbeelding ]
Zomershirtje rechtsboven maat 62, de rest maat 68. 2,- per stuk.
[ link | afbeelding ]
Hier broekjes en pakjes!quote:Op zondag 6 april 2014 20:31 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Geeft niks, ik vind pakketten ook altijd een beetje moeilijk beoordelenIk heb wel wat losse foto's, maar waar ben je naar op zoek? Broekjes/shirtjes/jurkjes?
10,- inclusief verzenden? (dat heb ik er ook voor betaald)quote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef sibella2 het volgende:
L-E: dat Sture & Lisa pakjeHoeveel wil je er voor hebben?
dat is goed! PM je even je bankrekeningnummer?quote:Op maandag 7 april 2014 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
10,- inclusief verzenden? (dat heb ik er ook voor betaald)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |