Hee leuk, ben benieuwd !quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Gooide ik hem pet ongeluk dicht .. Sorry!
Kz ik maak zo even een foto voor je van splinternieuwe regenlaarsjes maat 22
Ja interesse in 42/L hierquote:Op zondag 6 april 2014 13:57 schreef DJMomo het volgende:
Is er interesse in positie mode maat 40/42 ofwel m/l? Zowel zomer items als herfst/winter items. Broeken, jurken, tops, badpak ed.
Binnenkort ook pakket rompers maat 56. Alle soorten en kleuren.
zal ff foto's maken. /veel werkquote:Op zondag 6 april 2014 14:17 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ja interesse in 42/L hier![]()
(met een kleine slag om de arm, heb vaak ook 44/XL nodig)
Ik heb ook nog van alles. Zal het straks ook ff online gooien.quote:Op zondag 6 april 2014 14:17 schreef Dyre het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wat! (Namens een vriendin van me.) Een donkerbruin jurkje van MamaLicious.quote:Op zondag 6 april 2014 14:17 schreef Dyre het volgende:
[..]
En dat wat zij zegt! Ik blief ook wel wat! *In rij aansluit*quote:Op zondag 6 april 2014 13:01 schreef Kimpossible het volgende:
Heeft iemand nog leuke meisjesoutfits voor de zomer in 62? Ik houd me aanbevolen!
Ik heb een heel pakket! (losse dingen mogen ook, want niet alles is even summer-likequote:Op zondag 6 april 2014 16:01 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
En dat wat zij zegt! Ik blief ook wel wat! *In rij aansluit*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 6 april 2014 16:34 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Ik heb een heel pakket! (losse dingen mogen ook, want niet alles is even summer-like)
*gaat op handen zitten*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
quote:Op zondag 6 april 2014 17:29 schreef Elmo76 het volgende:
Positiekleding in diverse maten en merken. Vnl L en XL.
Stuur ff een pm bij interesse. Prijs komen we wel uit!
[ link |
Nou hop, als je zwanger bent, dan meld je maar, kun je het dan van me overnemen!quote:Op zondag 6 april 2014 18:06 schreef SjatjePatatje het volgende:
Oh Elmo dat zwart/wit jurkje met bloemen![]()
![]()
Echt als ik zwanger was kocht ik het jurkje zo van je over, maar durf het niet te jinxen
[..]
Lange mouw is altijd goed (het is en blijft nederland he)quote:Op zondag 6 april 2014 13:30 schreef Tinuviel het volgende:
Jongens maat 62 en 68 eerder al gepost. Ik zal even kijken wat ik in 74/80 nog heb Ymme. Zoek je echt korte broeken en t- shirts of mag het ook met lange mouw zijn?
Ik hoop me snel te kunnen melden..quote:Op zondag 6 april 2014 18:12 schreef Elmo76 het volgende:
[..]
Nou hop, als je zwanger bent, dan meld je maar, kun je het dan van me overnemen!![]()
[..]
Ik heb een heel pakket! (losse dingen mogen ook, want niet alles is even summer-like)
ooooh leuk!!! Maar ik mag echt niet meer..mijn kast puilt al uit met garderobe van KD's meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Ik vind het zo jammer dat KD's meisje maar heel kort op die van mij voorloopt, want dat zijn indd heeele leuke kleertjes!quote:Op zondag 6 april 2014 19:23 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ooooh leuk!!! Maar ik mag echt niet meer..mijn kast puilt al uit met garderobe van KD's meisje
Ik vrees van niet.quote:Op zondag 6 april 2014 19:47 schreef robazizo het volgende:
[..]
Wat wil je voor het jasje hebben? En past hij in een envelop, denk je?
[..]
Dank!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik zie zo gauw geen zomerspul dat me trekt
als je tijd/zin hebt, zou je dan wat gerichte foto's willen maken?
En/of als iemand je wil losmaken van t pakket, laat ik m aan me voorbij gaan
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Geeft niks, ik vind pakketten ook altijd een beetje moeilijk beoordelenquote:Op zondag 6 april 2014 20:27 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Dank!maar ik zie zo gauw geen zomerspul dat me trekt
als je tijd/zin hebt, zou je dan wat gerichte foto's willen maken?
En/of als iemand je wil losmaken van t pakket, laat ik m aan me voorbij gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt lousy fotomaakskills, bewogen enzo![]()
quote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef Juud-- het volgende:
Ok, nou dan gooi ik ff wat neer in spoilerLeuk spul gaat alleen niet passen meer helaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt lousy fotomaakskills, bewogen enzo![]()
![]()
![]()
Nein.Ik las dit nietquote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb zelf overigens shitloads aan 62 en 68 meisjes.. zara voornamelijk
Ikke ikke ajb <3quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
Doe's erin gooien dan?quote:Op zondag 6 april 2014 21:51 schreef Kleurdoos het volgende:
quote:Op zondag 6 april 2014 02:10 schreef klaprooss het volgende:
L-E I Love Your taste! Dus kom maar doooor met die foto's
Vriend vind dat ik zo goed kleertjes kan vinden voor J. en mocht er mee door blijven gaan![]()
LL Ik zit steeds heel verliefd naar die doek te kijken maar er is echt geen budget voorquote:Op zondag 6 april 2014 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
NogmaalsTe koop Didymos Wellen Silver mt6 (4.7m)
Vraagprijs 85 euro incl verzendkosten
Met flits:
[ afbeelding ]
Zonder flits:
[ afbeelding ]
Bij interesse gaarne PM-en
quote:Op zondag 6 april 2014 20:47 schreef Juud-- het volgende:
Ok, nou dan gooi ik ff wat neer in spoilerHet is maar goed dat mijn meisje in winter maat 62 ingaat.... wat n tof spul! Die roze jumpsuit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb echt lousy fotomaakskills, bewogen enzo
S. 2014
J. 2016
Ik heb wel winterspul hoorquote:Op zondag 6 april 2014 22:11 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat mijn meisje in winter maat 62 ingaat.... wat n tof spul! Die roze jumpsuit...
Haha ik zal kijken wat ik nog heb dan maak ik foto's. Kan je je lief overtuigen hahaquote:Op zondag 6 april 2014 22:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heus niet heus niet heus niet!!!
ik heb een koopverbod![]()
Die gekleurde hoezen vind ik wel errug leuk!quote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef L-E het volgende:
Stapel aankleedkussenhoezen. 1,- per stuk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mala, maat 74
[ link | afbeelding ]
Sture & Lisa, maat 74
[ link | afbeelding ]
Zomershirtje rechtsboven maat 62, de rest maat 68. 2,- per stuk.
[ link | afbeelding ]
Hier broekjes en pakjes!quote:Op zondag 6 april 2014 20:31 schreef Juud-- het volgende:
[..]
Geeft niks, ik vind pakketten ook altijd een beetje moeilijk beoordelenIk heb wel wat losse foto's, maar waar ben je naar op zoek? Broekjes/shirtjes/jurkjes?
10,- inclusief verzenden? (dat heb ik er ook voor betaald)quote:Op maandag 7 april 2014 11:18 schreef sibella2 het volgende:
L-E: dat Sture & Lisa pakjeHoeveel wil je er voor hebben?
dat is goed! PM je even je bankrekeningnummer?quote:Op maandag 7 april 2014 11:19 schreef L-E het volgende:
[..]
10,- inclusief verzenden? (dat heb ik er ook voor betaald)
Is het de meest recente? Zo ja, dan wil ik 'm welquote:Op maandag 7 april 2014 12:46 schreef mrien het volgende:
Iemand interesse in:
Eten voor de kleintjes
Van borst tot boterham
Voor kinderen van 0-4 jaar
Stefan Kleintjes
Nee een versie eerder zo te zienquote:Op maandag 7 april 2014 13:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Is het de meest recente? Zo ja, dan wil ik 'm wel
Hoeveel voor de Mala jumpsuit?quote:Op maandag 7 april 2014 10:28 schreef L-E het volgende:
Stapel aankleedkussenhoezen. 1,- per stuk.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Mala, maat 74
[ link | afbeelding ]
Sture & Lisa, maat 74
[ link | afbeelding ]
Zomershirtje rechtsboven maat 62, de rest maat 68. 2,- per stuk.
[ link | afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit heb ik aan broekjes/pakje..
Manlief vindt hem niet mooi. Sorry! Maar bedankt voor de moeite.quote:Op zondag 6 april 2014 19:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Maar voor 4 euro kan ik hem al via dhl of kiala naar je verzenden.
je moet hem dan wel bij een ophaalpunt ophalen.
Voor 5.50 brengt dhl het tot aan je deur.
Ik zat te denken aan een euro of 5 voor het jasje? Hij is amper gedragen nl.
Voor 10 euro incl (dhl tot aan je voordeur) vind ik ook prima.
12,50 inclusief verzendenquote:Op maandag 7 april 2014 19:04 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Hoeveel voor de Mala jumpsuit?
Hoe valt het? Mijn mini hangt zo rond de 80/86 en het klinkt wel alsof er wat bij zit.quote:
quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:49 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hoe valt het? Mijn mini hangt zo rond de 80/86 en het klinkt wel alsof er wat bij zit.
Edit: goedemorgenje hebt erbij gezet hoe het valt
![]()
Wat zijn die jurkjes leuk! En (zo goed als) te klein.quote:Op dinsdag 8 april 2014 07:54 schreef Logician2.0 het volgende:
[..]goedemorgen!
Deze merken vallen soms anders vandaar puur op draagmaat gezet
Ja die zijn echt zooooo schattig ❤️quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Wat zijn die jurkjes leuk! En (zo goed als) te klein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 08-04-2014 14:28:10 ]
Ik promoot even dat jasje, die is echt heel fijn! Ik heb m in het blauwquote:Op dinsdag 8 april 2014 07:37 schreef Logician2.0 het volgende:
Aangeboden:
[ afbeelding ]
1 kidscase tussen jas (gebruikt: uitneembaar voor de lente, 2 drukknopen losgelaten).
draagmaat 74/80
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diverse maat 50/56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket meisjeskleding maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diverse maat 56SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoogzomerpakje meisje maat 62SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket meisjeskleding maat 62, 62/68 en 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jurkjes maat 68SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit dat...quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:55 schreef L-E het volgende:
Logi, ik vind alles leuk!
Maar ik heb geen meisje
En Joene kan waarschijnlijk alleen jongens maken dus overhalen heeft geen zin.I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.![]()
DIIIIBS!!! (of is het niet 80/86/92?)quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:54 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik promoot even dat jasje, die is echt heel fijn! Ik heb m in het blauw
Forum Opties Forumhop: Hop naar: