Helaas, allemaal verkocht aan Limoentjequote:Op woensdag 16 april 2014 13:58 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Mij ook!
Maar heey, het zijn er drie, dus allemaal één vind ik wel een goed idee!
quote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef L0t.. het volgende:
Deze heb ik btw nog steeds te koop. Aapies maat M, gloednieuw, nooit gedragen.
[ afbeelding ]
Hoeveel cm waren ze ook alweer? Zal de pootjes van Noor eens even opmeten! Ik vind ze echt te leuk gewoonquote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
Mocht noor ze niet passen sta ik graag reserve!quote:Op donderdag 17 april 2014 06:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeveel cm waren ze ook alweer? Zal de pootjes van Noor eens even opmeten! Ik vind ze echt te leuk gewoon.
Welke maat heeft die blauwe blouse met die kleine ruitjes (de 2e)?quote:Op donderdag 17 april 2014 09:02 schreef amaranta het volgende:
Een paar jurkjes in maat 104
https://www.dropbox.com/sc/2ph4wpzsupqb9v5/tIMp2jo2eP
Een paar jongensbloezen en truien
varierend van maat 92 tot 104
https://www.dropbox.com/sc/hqcma3j3vgszykw/yriJ3T2QiE
dat is een hemabloes maat 98-104quote:Op donderdag 17 april 2014 09:16 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Welke maat heeft die blauwe blouse met die kleine ruitjes (de 2e)?
ik weet niet wat maat m is qua cm's, maar ik wil ook wel reserve staan als ze ze niet pas over een jaar aankanquote:Op woensdag 16 april 2014 23:44 schreef L0t.. het volgende:
[ afbeelding ]
5 inclusief verzendenquote:Op donderdag 17 april 2014 10:55 schreef Tante_Soesa het volgende:
FR, wat vraag je voor dat Kidscase vestje?
primaquote:Op donderdag 17 april 2014 10:58 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Die wil ik wel graag. Ik PM je straks even (ben officieel aan 't werk
)
Standaard maat. Er is maar 1 maat van volgens mij. Maar ik loop zo even naar boven om te kijken voor je.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fr, wat is de maat van dat wiegmatras?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
81/41/7quote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fr, wat is de maat van dat wiegmatras?
Thanks!quote:
Is prima ik lees het wel via dm/pmquote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga even de lelijke familiewiegen opmeten dit weekend. Tenzij iemand eerder is hoor, dan heb ik gewoon pech
Ik heb aan het begin van dit topic of in het vorige topic wat gepost. Kan straks wel opnieuw neerzetten wat ik nog heb.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:02 schreef Twinkly het volgende:
Heeft iemand nog zomerkleding voor een jongetje in maat 74/80?
Ik zal wel scheel kijken, maar ik zag alleen kleinere maatjes?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:51 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van dit topic of in het vorige topic wat gepost. Kan straks wel opnieuw neerzetten wat ik nog heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |