Standaard maat. Er is maar 1 maat van volgens mij. Maar ik loop zo even naar boven om te kijken voor je.quote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fr, wat is de maat van dat wiegmatras?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
81/41/7quote:Op donderdag 17 april 2014 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
Fr, wat is de maat van dat wiegmatras?
Thanks!quote:
Is prima ik lees het wel via dm/pmquote:Op donderdag 17 april 2014 12:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Thanks!
Ik ga even de lelijke familiewiegen opmeten dit weekend. Tenzij iemand eerder is hoor, dan heb ik gewoon pech
Ik heb aan het begin van dit topic of in het vorige topic wat gepost. Kan straks wel opnieuw neerzetten wat ik nog heb.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:02 schreef Twinkly het volgende:
Heeft iemand nog zomerkleding voor een jongetje in maat 74/80?
Ik zal wel scheel kijken, maar ik zag alleen kleinere maatjes?quote:Op donderdag 17 april 2014 19:51 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik heb aan het begin van dit topic of in het vorige topic wat gepost. Kan straks wel opnieuw neerzetten wat ik nog heb.
De Olvarit heeft nieuwe vorm van verpakkingen. Tegenwoordig geen potjes meer maar zakjes (net als bij kattenvoer zeg maar). Bij 4 verpakkingen krijg je er een oranje shirtje bij met prins er opquote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
Bij de Hema liggen hier dezelfde als vorig jaar voor de prijs van dit jaar. En aangezien oranje niet onze kleur is, vind ik dat te duur. En pampers gebruiken we ook al niet
Je woont niet in de buurt van primark he? Daar zag ik vandaag voor 1.50 oranje t-shirtsquote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
Bij de Hema liggen hier dezelfde als vorig jaar voor de prijs van dit jaar. En aangezien oranje niet onze kleur is, vind ik dat te duur. En pampers gebruiken we ook al niet
Kruidvat! Zag ik vanmiddag ook oranje kleding hangen.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef Kyara het volgende:
Olvarit hoeven ze hier ook al niet
Ik kijk wel even bij de zeeman/wibra/ter stal/primary/...
12 cm!quote:Op donderdag 17 april 2014 06:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoeveel cm waren ze ook alweer? Zal de pootjes van Noor eens even opmeten! Ik vind ze echt te leuk gewoon.
Action! Vanaf 86/92 maar valt erg klein.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:28 schreef Kyara het volgende:
quote:
Jaquote:Op donderdag 17 april 2014 22:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dat hema jasje is dat een winterjasje?
Ja een met lange mouw kleur zwartquote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Is er toevallig iemand in de zaal die een feestwaardig positiejurkje in de verkoop heeft? Van mezelf heb ik maat 36/38.
Twinkly ik had tot nu toe het volgende gepost. Behalve rompers zijn deze niet met korte mouw/ pijpen. Ik kan wel kijken wat ik nog meer heb met korte mouw/ pijpen.quote:Op donderdag 17 april 2014 21:05 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik zal wel scheel kijken, maar ik zag alleen kleinere maatjes?
Sinds een week of wat welquote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Je woont niet in de buurt van primark he? Daar zag ik vandaag voor 1.50 oranje t-shirts
Ferrari zou je me fotos kunnen pmen?quote:Op vrijdag 18 april 2014 06:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ja een met lange mouw kleur zwart
Of mouwloos zalmkleur
Ik heb een zwarte maat 36/38 met driekwartmouw en overslag van queen mum. Hij is aansluitend, en viel bij mij tot op de knie. Echt nog zo goed als nieuw.quote:Op donderdag 17 april 2014 23:30 schreef Twinkle20 het volgende:
Is er toevallig iemand in de zaal die een feestwaardig positiejurkje in de verkoop heeft? Van mezelf heb ik maat 36/38.
Vd, 2 shirts voor 10 euro.quote:Op donderdag 17 april 2014 22:32 schreef Kyara het volgende:
Olvarit hoeven ze hier ook al niet
Ik kijk wel even bij de zeeman/wibra/ter stal/primary/...
Is die al open????quote:Op vrijdag 18 april 2014 08:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Sinds een week of wat wel
En 3x raden waar ik straks heen ga!
My first primark visit!
http://www.c-and-a.com/nl(...)er%3A%28%22116%22%29quote:Op donderdag 17 april 2014 21:17 schreef Kyara het volgende:
Iemand toevallig nog een leuk oranje (jongens)shirtje voor Koningsdag en WK in de aanbieding? Maat 98.
Ik heb nog een pakketje met dunne broeken en een zomer setje. Liefst als pakket.quote:Op woensdag 16 april 2014 19:02 schreef Twinkly het volgende:
Heeft iemand nog zomerkleding voor een jongetje in maat 74/80?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 19-04-2014 10:52:18 ]S. 2014
J. 2016
Voetjes zijn 10cm, dus ik zeg, kom maar doorquote:
geen stretch.. uhm 7.50?quote:Op vrijdag 18 april 2014 19:18 schreef Stormqueen het volgende:
Bootcut jeans! Wat wil je daar voor? (Is ie stretch?)
ik zit net nog een keer te kijken, en zou de pijp ook meer als recht omschrijvenquote:Op vrijdag 18 april 2014 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, geen stretch durf ik niet aan met mijn jojo effecttnx!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |