Mijn Rodrigo is er ondertussen wat te oud voor.quote:Op zaterdag 19 april 2014 18:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Dit is ws een trol maar ik moet t vragen...
Je gaat een aangebroken potje verkopen??![]()
Hoezo vakantie Momo?
Ik misschien wel FR!quote:Op zaterdag 19 april 2014 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb nog een oranje/rode doomoo met doomoonestje te koop. Is daar interesse in? Dan maak ik er een foto van.
Super! Vestje is trouwens gister al binnengekomenquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
maak ik straks even een foto voor je.
Haha grappig ik dacht leukquote:Op zaterdag 19 april 2014 19:31 schreef mousemicky het volgende:
Hoi! Iemand interesse in deze Moonkids longsleeve maat 86. Hij valt smal, en is erg stretchy. Nieuw en ongedragen, ik vind 'm bij nader inzien toch echt voor een meisje.
[ link | afbeelding ]
Verder staan mijn andere dingetjes hier:
OUD / Vraag en aanbod deel 139
De kleurencombi staat J. niet, hij wordt er heel bleek van.. Misschien staat ie een ander jongetje wel heel stoerquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:15 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Haha grappig ik dacht leuk,maar nadat ik las dat je het meer voor een meisje vond twijfel ik ook gelijk
J is hier ook een bleekscheet, en zal dat vast blijven gezien mijn vriend en ikzelfquote:Op zaterdag 19 april 2014 20:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
De kleurencombi staat J. niet, hij wordt er heel bleek van.. Misschien staat ie een ander jongetje wel heel stoer
quote:Op donderdag 17 april 2014 12:08 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie heeft er nog schoentjes over? Voor een jongetje, maat 20 (12.5cm). Liefst met zachte zool, geen slofjes/sokslofjes.
Beetje dit idee;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J. moest bij zijn echo's altijd alles uit, want electroden/plakkers op armen en benen en borstkas, en van die plakkende echogel overal. Ik weet niet of een overslagromper dus mag/kan? Hij had het trouwens nooit koud in de echokamer, wij daarentegen zaten te zweten... Ik had wel altijd een fleecedekentje bij om over m heen te leggen voor het begin.quote:Op maandag 21 april 2014 09:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Iemand die een overslagromper in maat 62/68 heeft?
Sac krijgt donderdag een hartecho en dat lijkt mij makkelijker dan kan ze nog wat aanhouden. Ik heb 1000 rompers maar geen overslag in die maat. Een beetje haast is er dus wel bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Mineola op 21-04-2014 16:34:38 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |