Ooit gaat het nog een zeer gezochte klassieker worden.quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:53 schreef Erasmo het volgende:
XM, rechtstreeks uit Star Trek
[ afbeelding ]
Jammer genoeg een slecht imago omdat ze geplaagd werden door storingen.
Ik vind het zo jammer dat de GT nooit in productie is gebracht, dat zou echt een waardige opvolger zijn voor de SM
Ik mis mijn BX TRD Turboquote:Op woensdag 9 april 2014 10:51 schreef Prowl het volgende:
Prijzen van goede XM's beginnen heel snel omhoog te gaan, onder 1500,= koop je echt niets fatsoenlijks meer of je moet er nog voor 2000,= in willen stoppen in achterstallig onderhoud
BX zijn nog koopjes genoeg als je goed zoekt maar ook steeds moeilijker en meestal 1400 of 1600 modellen die niemand wil
Type1/Break/Sport/GTI/16V mag je tegenwoordig ook een flinke duit voor op tafel leggen
En nee, BX break diesels tellen niet mee
Met glasdak?quote:
Mijne is Belle Île Bleu, met glazen dakquote:Op woensdag 9 april 2014 13:19 schreef maily het volgende:
Nee, gewoon een maily-blauwe![]()
Met blackpack .....
Das ook mijn blauwquote:Op woensdag 9 april 2014 13:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Mijne is Belle Île Bleu, met glazen dak
[ afbeelding ]
Op een C5 zal je wel helemaal leeg lopen ja, zeker van 1500 euro, maar een BX deauville zal dat wel meevallen toch?quote:Op woensdag 9 april 2014 02:02 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is prima om met te beginnen, je loopt er helemaal op leeg en ben je alvast op Ctroen toekomst voorbereid.
Het mooiste blauw dat bestaat!quote:Op donderdag 10 april 2014 21:59 schreef Martinello het volgende:
Vijftien jaar later verplaats ik mij per DS3 Sport Chic THP in Bleu Belle Ile. Schitterende auto, al zeg ik het zelf.
[ afbeelding ]
Ik kijk ook altijd of ik er eentje zie. Ze vallen best opquote:Op donderdag 10 april 2014 22:08 schreef maily het volgende:
Kijk je ook altijd op parkeerterreinen of er meer staan? En dan er vlakbij parkeren
Ja he. En in de grijze en beige zitten altijd van die chagerijnen .... en dan zie je die vrouwen kijken zo van; ziejenouwel, we hadden een blauwe moeten nemenquote:Op donderdag 10 april 2014 22:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kijk ook altijd of ik er eentje zie. Ze vallen best op
Ik denk dat dat wel mee valt. De DS is groot genoeg om er moderne autotechniek in te stoppen en er dus een moderne versie van de Ds te maken. Wel benieuwd hoe zo'n modernisatie op bestaande carrosserie er uit zou komen te zien.quote:Op donderdag 10 april 2014 22:28 schreef 2cv het volgende:
Nee, de vering is dan niet 'sportief' genoeg. Tevens zit de motor deels onder de voorruit gefrommeld. Onhandig bij onderhoud/reparaties. En ik denk dat ook de roestgevoeligheid en de veiligheid een puntje gaat worden.
Minder hard drukken.quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:06 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik vind dat Citroen teveel foefjes heeft vanbinnen. Na 10 keer ze te gebruiken is het al kapot.
Ja, en als het van metaal is roest het en dan ga je daar over zeuren.quote:En de zijflanken zijn van plasticx1000.
Oftewel: onder de motorkap zie je de techniek. Niet nog eens een verzameling motorkappen.quote:Heb je al onder de motorkap gekeken? Een hele wirwar van die klotedraden en plastc kapjes![]()
De binnenkant van die nieuwe dingen ken ik niet, maar het enige wat ik tof vind aan de buitenkant is dat het geen eenheidsworst is zoals de rest van alle auto's van nu. Of ik het echt mooi vind ? Mwah ... (nog) niet.quote:En die nieuwe DS ziet eruit als een ruimteschip met al die lichtjes en blinkende kapjes en "futuristische" achterlichten.
techniek... als er iets kapot gaat dan mag je al de auto uitlezen, en als je het weet, dan mag je beginnen met die draden los te maken...quote:Op vrijdag 11 april 2014 23:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oftewel: onder de motorkap zie je de techniek. Niet nog eens een verzameling motorkappen.
Dit, 100.000 knopjes en schermpjes. daar word je toch niet wijs uit...quote:Op vrijdag 11 april 2014 14:06 schreef Bami-Powner het volgende:
Ik vind dat Citroen teveel foefjes heeft vanbinnen. Na 10 keer ze te gebruiken is het al kapot. En de zijflanken zijn van plasticx1000. Heb je al onder de motorkap gekeken? Een hele wirwar van die klotedraden en plastc kapjes
En die nieuwe DS ziet eruit als een ruimteschip met al die lichtjes en blinkende kapjes en "futuristische" achterlichten.
Is er ooit sprake geweest van een XM GT?quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:53 schreef Erasmo het volgende:
XM, rechtstreeks uit Star Trek
[ afbeelding ]
Jammer genoeg een slecht imago omdat ze geplaagd werden door storingen.
Ik vind het zo jammer dat de GT nooit in productie is gebracht, dat zou echt een waardige opvolger zijn voor de SM
Nee de GT by Citroën.quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:49 schreef zl7z het volgende:
[..]
Is er ooit sprake geweest van een XM GT?
Le weet wat stekkers zijn he ?quote:Op zaterdag 12 april 2014 22:13 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
techniek... als er iets kapot gaat dan mag je al de auto uitlezen, en als je het weet, dan mag je beginnen met die draden los te maken...
Ahja fout gelezen.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |