Nope.quote:
Goddamn fookin wot.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nope, foodcoma.
[..]
[ afbeelding ]
Van deze badboys
Haha, ik had m'n opa beloofd er één mee te nemen voor hem morgen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Goddamn fookin wot.![]()
Ziet er goed uit.
Denk niet dat dat Yuri is, verder wel eens met zn statementquote:
Hahaha, fucking zielig man.quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:45 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha, ik had m'n opa beloofd er één mee te nemen voor hem morgen.
Helaas
Whehehe.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha ik heb nog een varken in de vriezer liggen dus volgende keer.
Ken het restaurant erachter niet lol.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:16 schreef Klokov het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon heen gaan en niet via thuisbezorgd.nl bestellen
Braddie, al het beste gewenst. Hopelijk krijg ik ongelijk en ga je er nu echt wat van maken. Als je een trap onder je reet nodig hebt ben ik graag van dienst. Het klinkt misschien af ertoe wat rot, maar het is allemaal in je eigen belangquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:10 schreef Klokov het volgende:
Ik wil Braddie graag welkom heten in DE GYM. Nu hij zich officieel heeft ingeschreven bij Basic Fit is onbeperkte toegang tot DE GYM een feit voor Braddie. Braddie, ik heet je van harte welkom in ons midden.
Hartelijk dank.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Braddie, al het beste gewenst. Hopelijk krijg ik ongelijk en ga je er nu echt wat van maken. Als je een trap onder je reet nodig hebt ben ik graag van dienst. Het klinkt misschien af ertoe wat rot, maar het is allemaal in je eigen belang
Zoals? Beenspieren heb ik inprincipe voldoende, ik loop en fiets héél veel, en ook dat bewegen op muziek is gemiddeld 2,5-3 uur per dag dus dat zit wel goed.quote:
Op dit moment doe ik nog helemaal niks voor m`n sixpackje want dat heeft toch nog geen nut (Door m`n overgewicht)quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:33 schreef Sapstengel het volgende:
Doe je altijd buikspierkwartier voor je sixpackje? Altijd wel gezellig man, even zweten en daarna lekker bijpraten met de mensen. Sowieso lekker met sixpack op het strandje straks.
Ach jongen ik snap dat je goede intenties hebt maar ik ben bang dat je met verkeerde verwachtingen naar de sportschool gaat. (ook als ik naar je andere posts kijk)quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hartelijk dank.
Ik ben wel van plan er nu echt wat van te gaan maken ja.
Heb me éindelijk ingeschreven (sinds 2,5 jaar) bij een sportschool, ik ga samen met een paar vrienden om en om minimaal 3x per week.
Ik fiets 10 km per dag, ik "marcheer" (ja serieus) op muziek (Dan zet ik een concert DVD op en ga ik op dat tempo bewegen)
Ik wil zodra ik mijn streef gewicht heb bereikt beginnen met Focus T25, en ik wil in de sportschool eigenlijk puur mijn conditie omhoog krikken, mijn gewicht kwijt raken, en éventueel een 6 packje en wat armspieren. (Dit is puur waarvoor ik naar de sportschool ga, maar het kan natuurlijk altijd zo zijn dat ik tóch ook andere spiergroepen ga trainen)
Mattie, je lichaam bestaat niet alleen uit je armen en je buik. Als je fatsoenlijke borstspieren wil hebben moet je je schouders ook trainen etc.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:33 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zoals? Beenspieren heb ik inprincipe voldoende, ik loop en fiets héél veel, en ook dat bewegen op muziek is gemiddeld 2,5-3 uur per dag dus dat zit wel goed.
Waarvoor ik mijn schouder/rugspieren zou moeten trainen (Bijvoorbeeld) weet ik eigenlijk niet, wat heeft dat precies voor nut/effect?
Kan je me dat eens uitleggen a.u.b?quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:36 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ach jongen ik snap dat je goede intenties hebt maar ik ben bang dat je met verkeerde verwachtingen naar de sportschool gaat. (ook als ik naar je andere posts kijk)
En als je borst traint maar rug niet, dan word je dik scheef.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mattie, je lichaam bestaat niet alleen uit je armen en je buik. Als je fatsoenlijke borstspieren wil hebben moet je je schouders ook trainen etc.
Ik heb echt serieus 0,0 knowledge (Weet het nederlandse woord nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mattie, je lichaam bestaat niet alleen uit je armen en je buik. Als je fatsoenlijke borstspieren wil hebben moet je je schouders ook trainen etc.
Ik heb ook niet zoveel kennis over het menselijk lichaam joh. Er zijn hier wel een aantal mensen die je kunnen helpen maar het is ook belangrijk om zelf onderzoek te doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus 0,0 knowledge (Weet het nederlandse woord niet) in hoe het menselijk lichaam werkt
Derp heeft een mens schouders??quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus 0,0 knowledge (Weet het nederlandse woord niet) in hoe het menselijk lichaam werkt
Zie diverse LIF-topics. Zit nu mobiel en ga zo housen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
Je moet andere spiergroepen trainen
Ik geef het woord aan fathank
De enige met echte kennis is Verbossityquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel kennis over het menselijk lichaam joh. Er zijn hier wel een aantal mensen die je kunnen helpen maar het is ook belangrijk om zelf onderzoek te doen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik postte dat al voordat hij geband werd.
#hipsterlife
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:41 schreef Karelnoord het volgende:
Zouden jullie hardlopen af raden als leg workout aan iemand die net begint met fitness/bodybuilden? Ik hoor namelijk verschillende verhalen. Ik voel elke keer als ik hardloop wel gewoon verzuring en heb als ik echt intensief hardloop heb ik de volgende dag vaak ook spierpijn. Dat is toch een goed teken denk ik?
Gelukkig ben jij een ontzettende meerwaardequote:
Rustig Henk, rustig bro.quote:Op zondag 6 april 2014 00:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een ontzettende meerwaarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |