Ik heb echt serieus 0,0 knowledge (Weet het nederlandse woord nietquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:37 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Mattie, je lichaam bestaat niet alleen uit je armen en je buik. Als je fatsoenlijke borstspieren wil hebben moet je je schouders ook trainen etc.
Ik heb ook niet zoveel kennis over het menselijk lichaam joh. Er zijn hier wel een aantal mensen die je kunnen helpen maar het is ook belangrijk om zelf onderzoek te doen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus 0,0 knowledge (Weet het nederlandse woord niet) in hoe het menselijk lichaam werkt
Derp heeft een mens schouders??quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:42 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb echt serieus 0,0 knowledge (Weet het nederlandse woord niet) in hoe het menselijk lichaam werkt
Zie diverse LIF-topics. Zit nu mobiel en ga zo housen.quote:Op zaterdag 5 april 2014 22:30 schreef G.R.S. het volgende:
Je moet andere spiergroepen trainen
Ik geef het woord aan fathank
De enige met echte kennis is Verbossityquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:45 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel kennis over het menselijk lichaam joh. Er zijn hier wel een aantal mensen die je kunnen helpen maar het is ook belangrijk om zelf onderzoek te doen.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik postte dat al voordat hij geband werd.
#hipsterlife
quote:Op zaterdag 5 april 2014 23:41 schreef Karelnoord het volgende:
Zouden jullie hardlopen af raden als leg workout aan iemand die net begint met fitness/bodybuilden? Ik hoor namelijk verschillende verhalen. Ik voel elke keer als ik hardloop wel gewoon verzuring en heb als ik echt intensief hardloop heb ik de volgende dag vaak ook spierpijn. Dat is toch een goed teken denk ik?
Gelukkig ben jij een ontzettende meerwaardequote:
Rustig Henk, rustig bro.quote:Op zondag 6 april 2014 00:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij een ontzettende meerwaarde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |