Ik denk dat fathank een langzame spijsvertering heeft. Alle mensen zijn anders.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke waarvan kan ik 6000 kcal eten en afvallen? Ga ik dat gelijk kopen. Ik hou van lekker eten maar je wordt er zo dik van. Als je bij de Shell hebt gewerkt zul je wel slim zijn? Of was je pompbediende waarvoor ze subsidie kregen? Want dat lijkt er meer op met de onzin die je uitkraamt
Dat scheelt een 200-300 kcal per dag ongeveer een langzame of snelle spijsvertering.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:44 schreef Individual het volgende:
[..]
Ik denk dat fathank een langzame spijsvertering heeft. Alle mensen zijn anders.
Shell was op het hoofdkantoor in London dus ik zal wel heel slim zijn.
6000 kcal aan rauwe kip. Ga je netto van afvallenquote:Op woensdag 2 april 2014 11:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke waarvan kan ik 6000 kcal eten en afvallen? Ga ik dat gelijk kopen.
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:17 schreef ssebass het volgende:
[..]
6000 kcal aan rauwe kip. Ga je netto van afvallen
quote:Op woensdag 2 april 2014 14:17 schreef ssebass het volgende:
[..]
6000 kcal aan rauwe kip. Ga je netto van afvallen
en precies ditquote:Op woensdag 2 april 2014 12:13 schreef Klokov het volgende:
Als je niet aankomt met 6000kcal per dag moet je gewoon 12000 eten vriend.
Spieren kwekenquote:Op woensdag 2 april 2014 17:23 schreef PassThatShit het volgende:
Dietisten zijn bullshit, je moet cutten. Ga 500-1000kcal boven je dagelijkse behoefte zitten, en reken eerst je dagelijkse behoefte uit en reken eens uit via voedingscentrum wat je nu per dag hebt. Zorg er dan voor dat je 500-1000 kcal boven je dagelijkste behoefte gaat zitten.
Zat je dat al, ga er nog verder boven zitten. Werkt het dan nog niet, dan kan je evt naar de dokter gaan om te kijken of er iets met je lichaam is, maar aan zo iets heb je alsnog weinig.
En anders kan je ook altijd nog gaan fitnessen en spieren kweken. Of je koopt gewoon caloriedrankjes, moet je opletten hoe je vetter wordt.
Ik wil graag spieren aankomen, geen vet... En ben 23.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:25 schreef Myrr het volgende:
Kwak gewoon dubbel boter op je brood, extra plakken kaas, klodder mayo erbij, veel suiker/fruit, aardappelen en de hele rambamteringzooi.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Ik eet wel gevarieerd. Kip en rijst was toevallig die dag (flink stuk kip en zilvervliesrijst), maar ik eet ook genoeg andere dingen, dat is echt heel uiteenlopend.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:37 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ik kwam een tijdje terug juist tegen dat je van noten afvalt, omdat je deze je snel een verzadigd gevoel geven..
Terug naar ts, ik heb gelezen tot ong. de reactie dat je aangeeft wat je die dag had gegeten (verder niet gelezen omdat ik daar even geen zin in heb)
Maar was mij vooral opvalt is dat je rijst en kip eet, zover ik weet eten mensen die een slechte spijsvertering hebben dit veel omdat het zo makkelijk verteerd.. Eet je dit toevallig vandaag of is dit een beetje je vaste dieet? Probeer eens (volkoren)pasta's en aardappelen met een goed stuk vlees..
Heb ik al 100x gedaan hier op het forum. Maar speciaal voor jou. Spieren kweek je niet. Om gespierd te worden moet je keihard buffelen. Minimaal 3x per week zwaar aan het ijzer, compounds en progressief blijven laden. Tel daarbij een kcal surplus op van 500-1000 kcal voor TS (als je zo mager bent kun je best ook wat spek aanzetten) en klaar is kees.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef hoas het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit dan? Ipv domme kritiek leveren.
Lengte? Gewicht? Vetpercentage? Leeftijd? Doe je nog meer sporten of intensieve activiteiten?quote:Op donderdag 3 april 2014 15:23 schreef Aspirant het volgende:
Maar hoeveel kcal moet ik dan echt per dag eten? En hoeveel daarvan moet eiwit zijn etc? Als ik bijvoorbeeld 2 keer per week ga sporten, of 3 of 4 keer? Is dat precies uit te rekenen?
1,78, 55 kilo, 13%, 23. Sport: nu 1 keer per week, wel veel fietsen. Van plan dus om meer te sporten.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:27 schreef fathank het volgende:
[..]
Lengte? Gewicht? Vetpercentage? Leeftijd? Doe je nog meer sporten of intensieve activiteiten?
Je fietst veel dus je verbrandt ook een hoop calorieën. http://www.runinfo.nl/caloriebehoefte-harris-benedict.htm daar heb ik je gegevens ingevuld en kom ik uit op een onderhoudsniveau van 2400 kcal. Begin eens met structureel dagelijks 3000 kcal te eten. Maar dan ook echt 3000 kcal, dus niet ongeveer een beetje. Nee precies bijhouden wat je eet. Gebruik bijvoorbeeld calorieteller van Fatsecret op je smartphone om alles te loggen. Weeg je dagelijks in de ochtend na het opstaan. Hou alles bij in een excelsheetje en laat een trendlijn maken van je gewicht. Zo filter je dagelijkse schommelingen in bijv. vocht en glycogeenniveaus eruit.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:38 schreef Aspirant het volgende:
[..]
1,78, 55 kilo, 13%, 23. Sport: nu 1 keer per week, wel veel fietsen. Van plan dus om meer te sporten.
Alsjeblieft. Tevreden?quote:Op woensdag 2 april 2014 18:49 schreef hoas het volgende:
[..]
Leg jij het eens uit dan? Ipv domme kritiek leveren.
Vet is voeding voor je spieren. Dus je zal moeten aankomen en meer eten om de spieren die je wil "kweken" te voedenquote:Op donderdag 3 april 2014 03:42 schreef Aspirant het volgende:
[..]
Ik wil graag spieren aankomen, geen vet... En ben 23.
Ik dacht dat juist koolhydraten nodig zijn om de spieren van energie te voorzien? En eiwitten voor het opbouwen van de spiermassa zelf. Dus in elk geval zorgen voor voldoende koolhydraten en eiwitten, en wat overblijft mag dan uit vet komen, waarbij je ook weer moet opletten op het soort vet.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:01 schreef jojayotho het volgende:
[..]
Vet is voeding voor je spieren. Dus je zal moeten aankomen en meer eten om de spieren die je wil "kweken" te voeden
De brandstof van spieren zijn inderdaad koolhydraten, eiwitten en vet. Koolhydraten en vet worden volgens mij als brandstof gebruikt en eiwitten als bouwstof voor je spieren. Maar het is verstandiig om een beetje vet te hebben, want als je je koolhydraten hebt verbrand en geen tot nauwelijks vet hebt, dan verbranden je spieren je spiermassa en dan ben je voor jan lul bezig.quote:Op zaterdag 5 april 2014 14:37 schreef Aspirant het volgende:
[..]
Ik dacht dat juist koolhydraten nodig zijn om de spieren van energie te voorzien? En eiwitten voor het opbouwen van de spiermassa zelf. Dus in elk geval zorgen voor voldoende koolhydraten en eiwitten, en wat overblijft mag dan uit vet komen, waarbij je ook weer moet opletten op het soort vet.
Of zit ik nu helemaal verkeerd te denken?
ja al die duursporters hebben altijd een laagje vet voor wanneer ze rockbottom gaanquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef jojayotho het volgende:
[..]
De brandstof van spieren zijn inderdaad koolhydraten, eiwitten en vet. Koolhydraten en vet worden volgens mij als brandstof gebruikt en eiwitten als bouwstof voor je spieren. Maar het is verstandiig om een beetje vet te hebben, want als je je koolhydraten hebt verbrand en geen tot nauwelijks vet hebt, dan verbranden je spieren je spiermassa en dan ben je voor jan lul bezig.
En dit. Je lichaam verbruikt die shit tijdens het trainen, als je alleen maar koolhydraten eet dan verbruikt je lichaam dat tijdens het sporten en zo loop je spiertjes mis.quote:Op zaterdag 5 april 2014 16:12 schreef jojayotho het volgende:
[..]
De brandstof van spieren zijn inderdaad koolhydraten, eiwitten en vet. Koolhydraten en vet worden volgens mij als brandstof gebruikt en eiwitten als bouwstof voor je spieren. Maar het is verstandiig om een beetje vet te hebben, want als je je koolhydraten hebt verbrand en geen tot nauwelijks vet hebt, dan verbranden je spieren je spiermassa en dan ben je voor jan lul bezig.
Daarom al die bananen, die eten ze niet voor nietsquote:Op zaterdag 5 april 2014 16:18 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja al die duursporters hebben altijd een laagje vet voor wanneer ze rockbottom gaan
Uhm, ik zeg toch juist dat ik flink meer wil gaan sporten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef Myrr het volgende:
Je wil in spier aankomen, maar sport maar 1 keer per week.
Keep on dreaming, forever a plank.
[ afbeelding ]
[..]
En dit. Je lichaam verbruikt die shit tijdens het trainen, als je alleen maar koolhydraten eet dan verbruikt je lichaam dat tijdens het sporten en zo loop je spiertjes mis.
Tevens, als je gewoon vier keer per week sport dan mag je vet vreten wat je wilt. Ik let allang niet meer op wat ik allemaal eet, ik sport tievus veel en heb een kkhete body jwz. Kcal is kcal out, gewoon sporten met je lichaam. En niet maar 1 keer per week en je dan afvragen waarom je niet aankomt.
voor het vet?quote:Op zaterdag 5 april 2014 20:38 schreef hoas het volgende:
[..]
Daarom al die bananen, die eten ze niet voor niets
watquote:Op zaterdag 5 april 2014 22:24 schreef hoas het volgende:
[..]
http://www.sparrenweg.info/superrunner/html/bewegingsenergie.html
Dit... dus gewoon lekker veel gaan vreten, zorg ervoor dat je eten bestaat uit de goede vetten, genoeg koolhydraten en voor en na het sporten genoeg eiwitten voor spierherstel en spieropbouw. De koolhydraten en vetten zijn pure voeding en als je een buikje krijgt sport je die er later maar weer af.quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:45 schreef Myrr het volgende:
Je wil in spier aankomen, maar sport maar 1 keer per week.
Keep on dreaming, forever a plank.
[ afbeelding ]
[..]
En dit. Je lichaam verbruikt die shit tijdens het trainen, als je alleen maar koolhydraten eet dan verbruikt je lichaam dat tijdens het sporten en zo loop je spiertjes mis.
Tevens, als je gewoon vier keer per week sport dan mag je vet vreten wat je wilt. Ik let allang niet meer op wat ik allemaal eet, ik sport tievus veel en heb een kkhete body jwz. Kcal is kcal out, gewoon sporten met je lichaam. En niet maar 1 keer per week en je dan afvragen waarom je niet aankomt.
Van IFBB pro naar anorexia patient. Zie ik wel vaker hoor.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol goeie troll
met 5000-6000 kcal afvallen en 2000-3000 aankomen
Ik zou maar eens met Shell gaan bellen, die zijn vast geïnteresseerd in hoe dat werkt. Misschien dat ze aan de hand van jouw lichaam wel een nieuw soort alternatieve brandstof kunnen ontwikkelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |