Nee bulshitquote:Op zondag 30 maart 2014 17:44 schreef padlarf het volgende:
Voor dit soort dingen kun je volgens mij het beste een diëtist raadplegen. Die kan je ook informeren over mogelijke supplementen e.d.
Misschien verbrandt hij er ook wel elke dag 3000 kcalquote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef hoas het volgende:
Begin eerst maar eens met de caloriechecker van het voedingscentrum bij te houden.
Als jij IEDERE dag meer dan 3000 kcal binnenkrijgt kom je echt wel aan, alleen dat doe je niet al denk je het wel.
Sterk beargumenteerd hoorquote:
Lijkt mij sterk maar niet onmogelijk, mijn ervaring met slanke mensen is, dat ze denken gigantisch veel te eten maar dat de werkelijkheid anders is, kijk 10 boterhammen is niet gigantisch veel.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:47 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Misschien verbrandt hij er ook wel elke dag 3000 kcal
Misschien eerst je eetpatroon in kaart brengen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:55 schreef TwenteFC het volgende:
Misschien anders eerst langs de dokter gaan? Kan best iets met de schildklieren o.i.d. zijn.
Ik heb niet zo heel goede ervaringen met die mensen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Sterk beargumenteerd hoorNatuurlijk kom je zelf ook een heel eind, maar een diëtist heeft er voor geleerd, en zal dus gewoon degelijk advies kunnen geven.
Ah, ok. Ik heb geen persoonlijke ervaring met diëtisten, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat die ook niet altijd de juiste antwoorden hebben. Jouw advies om eerst een goed te kijken naar het eetpatroon lijkt me ook een goede eerste stap.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:11 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel goede ervaringen met die mensen.
Dat zeker, verder mis ik nog meer info zoals, leeftijd, geslacht, activiteit.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:16 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik heb geen persoonlijke ervaring met diëtisten, maar ik kan me inderdaad voorstellen dat die ook niet altijd de juiste antwoorden hebben. Jouw advies om eerst een goed te kijken naar het eetpatroon lijkt me ook een goede eerste stap.
We hadden denk ik gewoon een kleine miscommunicatie. Ik heb echter geen seconde getwijfeld aan je goede intenties.quote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat zeker, verder mis ik nog meer info zoals, leeftijd, geslacht, activiteit.
Ik wil TS echt adviseren, ik ben zelf nl ervaringsdeskundige.
Dat bijhouden doe ik al. Ik heb een app waarop ik alles invul. Ik kom standaard rond de 3100 kcal uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef hoas het volgende:
Begin eerst maar eens met de caloriechecker van het voedingscentrum bij te houden.
Als jij IEDERE dag meer dan 3000 kcal binnenkrijgt kom je echt wel aan, alleen dat doe je niet al denk je het wel.
Wat heb je vandaag gegeten?quote:Op zondag 30 maart 2014 23:50 schreef Aspirant het volgende:
[..]
Dat bijhouden doe ik al. Ik heb een app waarop ik alles invul. Ik kom standaard rond de 3100 kcal uit.
Ik ben 23, man en sport minder dan 1 keer per week, maar ben van plan dat flink op te schroeven. Ik fiets verder wel heel veel. Vetpercentage is 13% (met huidplooien gemeten).quote:Op zondag 30 maart 2014 18:19 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat zeker, verder mis ik nog meer info zoals, leeftijd, geslacht, activiteit.
Ik wil TS echt adviseren, ik ben zelf nl ervaringsdeskundige.
2 koppen koffie, gevulde koek, 4 tosti's met kaas, 2 broodjes pindakaas, 2 broodjes jam, 2 glazen sinaasappelsap, bord vol rijst, roerbakgroenten, kip, olijfolie om te bakken, satesaus, vla, appel, banaan, halve zak chips, 2 glazen dubbelfris, kop tomatensoep.quote:
Voedingscentrum zegt dat supplementen overbodig zijn. Zal een diëtist mij anders adviseren?quote:Op zondag 30 maart 2014 17:44 schreef padlarf het volgende:
Voor dit soort dingen kun je volgens mij het beste een diëtist raadplegen. Die kan je ook informeren over mogelijke supplementen e.d.
daar val je niet mee af, maar is ook niet erg veel. zeker als je nog een beetje actief bentquote:Op maandag 31 maart 2014 00:14 schreef Aspirant het volgende:
[..]
2 koppen koffie, gevulde koek, 4 tosti's met kaas, 2 broodjes pindakaas, 2 broodjes jam, 2 glazen sinaasappelsap, bord vol rijst, roerbakgroenten, kip, olijfolie om te bakken, satesaus, vla, appel, banaan, halve zak chips, 2 glazen dubbelfris, kop tomatensoep.
vitaminepillen heb je geen reet aan nee, maar supplementen in deze is alles wat normale voeding niet kan bieden. dan zijn er wel oplossingenquote:Op maandag 31 maart 2014 00:17 schreef Aspirant het volgende:
[..]
Voedingscentrum zegt dat supplementen overbodig zijn. Zal een diëtist mij anders adviseren?
Onderbouw dat eens?quote:Op maandag 31 maart 2014 13:27 schreef Individual het volgende:
Hoeveel calorieën je kan eten ligt aan een heleboel dingen en is voor iedereen anders. Ik heb op dieet 5000-6000 calorieën gegeten en viel zelfs af.
Het was het oerdieet. Een heleboel dingen niet, maar wel veel noten en daar zitten veel calorieën in.quote:
Oke, ik wist niet dat het bestond.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Het was het oerdieet. Een heleboel dingen niet, maar wel veel noten en daar zitten veel calorieën in.
Wauw, een genetisch wonderquote:Op maandag 31 maart 2014 13:27 schreef Individual het volgende:
Hoeveel calorieën je kan eten ligt aan een heleboel dingen en is voor iedereen anders. Ik heb op dieet 5000-6000 calorieën gegeten en viel zelfs af.
bullshitquote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef hoas het volgende:
waarom zou ik, gewoon bullshit roepen is hoe we rollen tochquote:Op maandag 31 maart 2014 14:37 schreef hoas het volgende:
[..]
Ah daar hebben we het 2e leven, onderbouw je post is?
Dat dacht ik ook maar het schijnt dat er voeding is die meer energie kost om het af te breken dan het opbrengt.quote:
Ik wilde zeggen get a life, maar aangezien je al met de 2e bezig bent lijkt mij dat niet verstandig.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:38 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
waarom zou ik, gewoon bullshit roepen is hoe we rollen toch
ga gewoon naar de sportschool en roep dat iedereen het fout doet amar jij wel even uit gaat leggenquote:Op maandag 31 maart 2014 14:41 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen get a life, maar aangezien je al met de 2e bezig bent lijkt mij dat niet verstandig.
Nou je eigen bijdrage aan dit topic mag er anders ook wezen, maar dat is met de meeste reacties van je.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:42 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ga gewoon naar de sportschool en roep dat iedereen het fout doet amar jij wel even uit gaat leggen
geen dankquote:Op maandag 31 maart 2014 15:21 schreef hoas het volgende:
[..]
Nou je eigen bijdrage aan dit topic mag er anders ook wezen, maar dat is met de meeste reacties van je.
Kunnen ze hem over 10 jaar dotteren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:25 schreef Myrr het volgende:
Kwak gewoon dubbel boter op je brood, extra plakken kaas, klodder mayo erbij, veel suiker/fruit, aardappelen en de hele rambamteringzooi.
Hoe oud ben je eigenlijk?
Mijn onderhoud is 4000 kcal. Voor aankomen kan ik naar 4500/5000.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:46 schreef hoas het volgende:
Nit gaan hardlopen of andere cardiotraining. Daar val je alleen maar van af. Ik zou gewoon zoveel mogelijk proberen te eten (het liefst gezonde dingen, maar jij mag best meer snacken als je dat wil). 3000 kcal is al best veel op een dag, maar je zal er niet heel snel van aankomen. Probeer nog meer te eten en op vaste tijden. Het beste is om de 2 uur wat te eten zodat je spijsvertering op gang blijft. Daarnaast kan je krachttraining doen om spier aan te komen, maar daarvoor moet je wel weer voldoende eten om je spieren te voeden. Zorg dat je minimaal 3 dagen in de week krachttraining gaat doen.quote:Op zondag 30 maart 2014 17:41 schreef Aspirant het volgende:
Ik ben veel te dun. Ik ben 1,78 lang en weeg 55 kilo (nooit zwaarder geweest), en ik wil daar eindelijk eens iets aan doen. Ik eet erg veel (gemiddeld meer dan 3000 kcal per dag) maar ik kom geen gram aan.
Ik wil graag op een gezonde manier aankomen en wat gespierder worden. Ik zal waarschijnlijk sowieso moeten fitnessen, maar dan zal ik dus ook nóg meer moeten eten.
Wat zal ik moeten eten en hoeveel calorieën moet ik binnenkrijgen?
Moet ik alleen maar gaan krachttrainen of kan ik daarnaast nog andere sporten doen? Zo ja, welke sporten zijn geschikt? Kan ik bijvoorbeeld ook gaan hardlopen o.i.d. of gaat dat het effect van fitness juist weer tegen?
Lol goeie trollquote:Op maandag 31 maart 2014 14:33 schreef Individual het volgende:
[..]
Daarna at ik weer gewoon 2000-3000 en kwam weer iets aan zelfs.
Het schijnt?quote:Op maandag 31 maart 2014 14:39 schreef hoas het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar het schijnt dat er voeding is die meer energie kost om het af te breken dan het opbrengt.
Ik ken zo'n onderzoek waar in noten qua voedingswaarden gelijk ligt aan fastfood (McDonalds, KFC enzo).quote:Op maandag 31 maart 2014 15:55 schreef friekin_ het volgende:
Overigens, van noten eten kom je niet per definitie aan. Iig niet veel.
Het ligt er heel veel aan wat je eet. Mensen gebruiken het paleo/oerdieet ook om af te vallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 11:19 schreef fathank het volgende:
[..]
Lol goeie troll
met 5000-6000 kcal afvallen en 2000-3000 aankomen
Ik zou maar eens met Shell gaan bellen, die zijn vast geïnteresseerd in hoe dat werkt. Misschien dat ze aan de hand van jouw lichaam wel een nieuw soort alternatieve brandstof kunnen ontwikkelen.
Ik kwam een tijdje terug juist tegen dat je van noten afvalt, omdat je deze je snel een verzadigd gevoel geven..quote:Op woensdag 2 april 2014 11:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ken zo'n onderzoek waar in noten qua voedingswaarden gelijk ligt aan fastfood (McDonalds, KFC enzo).
Zal het even voor je opzoeken.
Oke waarvan kan ik 6000 kcal eten en afvallen? Ga ik dat gelijk kopen. Ik hou van lekker eten maar je wordt er zo dik vanquote:Op woensdag 2 april 2014 11:36 schreef Individual het volgende:
[..]
Het ligt er heel veel aan wat je eet. Mensen gebruiken het paleo/oerdieet ook om af te vallen.
Ik heb voor Shell gewerkt, maar ze waren niet geïnteresseerd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |