Bij amateurs ook niet, en onderschat dat niveau niet, rijden bij ons genoeg jongens die zo met de elite (nee, niet de fok elitequote:
Ja en volgens Knut heb ik ook al een roze iPhone besteld.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:03 schreef Oksel het volgende:
Nu ben je ws. ook 't vrouwtje thuis, dus dat mag.
Het verschil met de elite is wel dat bij de amateurs (in criteriums) het eerste half uur hard wordt gereden en het daarna een beetje stilvalt, terwijl ze bij de elite nog een uurtje in dat tempo doorgaan en vervolgens de finale begint.quote:Op zaterdag 5 april 2014 00:09 schreef Patroon het volgende:
[..]
Bij amateurs ook niet, en onderschat dat niveau niet, rijden bij ons genoeg jongens die zo met de elite (nee, niet de fok elite)mee kunnen. Wordt niet echt minder hard gekoerst dan bij elite . Verschil is bij elite zijn er veel meer echt goede renners die voor de overwinning rijden (onderlinge niv. verschil is bij ama's groter) en klassiekers zijn 180km, wat ze ff in 4u rijden
Ik ga dit jaar ook een aantal criteriums gemengd met elites rijden, mogen ook continentale renners starten. Benieuwd hoe dat gaat.
Ja, dat zal goed kunnen. Ik hoorde die verschillen van renners die vorig jaar amateurs reden en wel combi wedstrijden reden met elites. Misschien is het niv van amateurs gestegen, het is imo wel behoorlijk hoog niv. niet te vergelijken met club wedstrijdjes. De geluiden zijn een beetje van " rij je bij de amas goed mee, kan je bij de elites ook wel meekomen" We zullen het zien dit jaar, ben benieuwd waar ik sta.quote:Op zaterdag 5 april 2014 07:00 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Het verschil met de elite is wel dat bij de amateurs (in criteriums) het eerste half uur hard wordt gereden en het daarna een beetje stilvalt, terwijl ze bij de elite nog een uurtje in dat tempo doorgaan en vervolgens de finale begint.
Dus het gaat wel degelijk een stukje harder bij de elite , want langer hard rijden is ook harder rijden(en ja, ik weet waar ik over praat, want heb jaren bij de elite gereden)
Ik mis hyvesquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:47 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee man, mijn social media zit naast me en dat praat tegen mij. Sinds MSEnnen uit de lucht is en Videotex niet meer werkt, ben ik er eigenlijk mee gestopt. Maat Whatsapp en Line zijn wel aardige alternatieven.
Vorig jaar moesten onze vriendinnetjes en ik jou nog uit de wind houden de laatste 20km van de elfmerentochtquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:59 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik ben momenteel in betere doen dan vorig jaar zomer. Ook logisch, ik heb veel meer uren gemaakt in voorjaar + een jaar training erbij. Vorig jaar was mijn 2e jaar dat ik serieus weer trainde, dan mis je gewoon nog inhoud.
Heb hier wel eens 47 gemiddeld gereden over een uur. Maar dit is best een makkelijk baantje. Geen echte bochten.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:18 schreef Oksel het volgende:
Ik vond 44.gemiddeld hoog genoeg. Snelste ronde ooit op de wielerbaan hier was 47 gemiddeld
Snel zat idd, maar wel wat anders dan een stratenparcours.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:18 schreef Oksel het volgende:
Ik vond 44.gemiddeld hoog genoeg. Snelste ronde ooit op de wielerbaan hier was 47 gemiddeld
Haha. Wakker worden Tommeke, de droom is al voorbijquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vorig jaar moesten onze vriendinnetjes en ik jou nog uit de wind houden de laatste 20km van de elfmerentocht
Ik was kapot man. Die eerste klim reed ik 2 dagen later 2 minuten sneller.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:55 schreef Patroon het volgende:
[..]
Waarom bleef je niet in die lange rit op Mallorca bij me dan? Je loste voor we Las Palma uit waren.
Fuck ja, gelukkig even later opgehaald door mijn moeder. Kon niet meer.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:48 schreef Tommeke het volgende:
We hebben zelfs nog gestopt en vanaf IJlst jou moeten duwen.
Ik heb er al tijden een uit China, echt een goed ding. 15 EUR inc. verzenden. Oakley zegmaar. Die dingen sloop je toch alleen maar.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:56 schreef Yankee het volgende:
![]()
Ik heb een nieuwe fietsbril nodig. Dus ik zit nu even op mijn gemak terwijl ik nog in bed lig te surfen. Inmiddels een mooie gevonden, is alleen een beetje prijzig. Slechts 235 e
Was nog niet voldoende geweestquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:56 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik was kapot man. Die eerste klim reed ik 2 dagen later 2 minuten sneller.
Heb je een link? Dan zal ik eens kijkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 08:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb er al tijden een uit China, echt een goed ding. 15 EUR inc. verzenden. Oakley zegmaar. Die dingen sloop je toch alleen maar.
Die vriend van je waarmee je op .Mallorca was heeft je volledig geindoctrineerd he.quote:Op zaterdag 5 april 2014 08:57 schreef Oksel het volgende:
[..]
Ik heb er al tijden een uit China, echt een goed ding. 15 EUR inc. verzenden. Oakley zegmaar. Die dingen sloop je toch alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |