Ja Sram, die moeten truuken uithalen met een swingvoorderrie omdat 't crankstel zo slap is dat het tegen de derriekooi aan loopt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sram weegt minder. Uiteraard.
Campa is leuk als je nog in het verleden leeft. Wie was ook al weer de laatste echte winnaar met campa? Pantani?
Neem een Leffe royale, stuk beterquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
Het heeft goftedoeme een week geduurt maar hier is 't dan: De sterke praat over zondag.
Ik ga nog een leffe blond pakken
Whiskyquote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef kanovinnie het volgende:
Het heeft goftedoeme een week geduurt maar hier is 't dan: De sterke praat over zondag.
Ik ga nog een leffe blond pakken
Die staat niet in de koelkast. Maar ik onthoud 'm.quote:
Ja jongeuh en de kasseien zo hoog als de alpe!quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:57 schreef Oksel het volgende:
Hier een foto van een van de kuilen in de kasseienstrook.
[ afbeelding ]
Bij de trimmers niet nee.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:51 schreef Oksel het volgende:
Maarja, een koers is nooit langer dan 120, dus terecht.
Prima, vetpercentage keurig < 20%.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:00 schreef Yankee het volgende:
[..]
Hoe gaat het met op gewicht blijven ouwe jojo
Ja, die houden we er in. Moest er wel om gniffelen want eigenlijk heb je ook volkomen gelijk. Campa is Campa en blijft Campa. Nu die shifter grepen weer veel ergonomischer geworden zijn, begin ik zwaar te twijfelen, of eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja Sram, die moeten truuken uithalen met een swingvoorderrie omdat 't crankstel zo slap is dat het tegen de derriekooi aan loopt.
Nouja volgens de foto's uit de op bleek dat jij enigszins tietjes had en je hebt laten doorschemeren dat je dochter een tennisster ipv fietsster gaat worden. Dus bij jou is het hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 april 2014 23:03 schreef Oksel het volgende:
Nu ben je ws. ook 't vrouwtje thuis, dus dat mag.
De 5 tieten fotoquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nouja volgens de foto's uit de op bleek dat jij enigszins tietjes had en je hebt laten doorschemeren dat je dochter een tennisster ipv fietsster gaat worden. Dus bij jou is het hetzelfde.
En hier? Hier staat de fiets in de gang en hangen de koersbroeken in de douche.
Hoe kom je bij die conclusie?quote:
Als je dat opgeblazen biafrabuikje van mij meetelt als een soort grote tiet zelfs 6 stuksquote:
Waarom bleef je niet in die lange rit op Mallorca bij me dan? Je loste voor we Las Palma uit waren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:50 schreef Oksel het volgende:
Lightweight Patroon had 't niet getrokken die rit. Maarja, die rit is natuurlijk ook veel te min voor een echte wielrenner als Patty.
Ik ben momenteel in betere doen dan vorig jaar zomer. Ook logisch, ik heb veel meer uren gemaakt in voorjaar + een jaar training erbij. Vorig jaar was mijn 2e jaar dat ik serieus weer trainde, dan mis je gewoon nog inhoud.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:51 schreef kaasplankje het volgende:
Patroon is best goed, maar na 120km opgebrand als een waxinelichtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |