waarom kies je dan voor oploskoffie?quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
De eerste keer oploskoffie.. Niet echt te zuipen. Maar het zal wel wennen.
Je hoeft het niet te drinken hoor ;-)quote:Op dinsdag 8 april 2014 16:27 schreef PluisigNijntje het volgende:
De eerste keer oploskoffie.. Niet echt te zuipen. Maar het zal wel wennen.
Omdat ik zin had in koffie en ze bij de Jumbo geen koffiezetapparaten verkopen?quote:
Je hebt geen koffie automaat nodig voor koffie heur, gewoon water koken en door dat filter pleuren??quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:39 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
Omdat ik zin had in koffie en ze bij de Jumbo geen koffiezetapparaten verkopen?![]()
Het viel toch te proberen, zo kieskeurig ben ik nou ook weer niet.
Een deel van de sparerib, zonder bot erin voor zover ik weetquote:
Ah, duidelijkquote:Op woensdag 9 april 2014 11:50 schreef minilot het volgende:
Vanavond een Grieksachtige salade van jonge spinazie, little gem, rode ui, kalamata-olijven, geroosterde paprika, tomaten *die momenteel zachtjes aan het drogen zijn in mijn oven op lage temperatuur terwijl ik op kantoor zit) feta en een dressing van handenvol groene kruiden, knoflook, olie en dikke yoghurt (gepureerd in de blender). Voor mij wat geroosterde hazelnoten erbij, voor mijn lief een stuk gegrillde kalkoen.
[..]
Een deel van de sparerib, zonder bot erin voor zover ik weet
Wat minilot zei, spareribs zonder bot, maar met kraakbeen. En meer vlees.quote:
Wat is het?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:21 schreef Iwanius het volgende:
Vandaag is woensdag en van oudsher 'blauwe' hap dagwat voor mij weer een reden is om Thais te eten.
Uiteraard met heel veul pepers om jezelf nog wat extra te pijnigen.
*Burp*
Klopt.quote:Op woensdag 9 april 2014 17:37 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Volgend mij is een blauwe hap altijd indonesisch.
Geniet er nog maar van nu het nog kan, en vooral: vraag haar om het receptquote:Op woensdag 9 april 2014 16:23 schreef MaLo het volgende:
Oma's Zuurkool
(ja, echt gemaakt door mijn 92 jarige oma, niemand kan dat zo goed als zij)
En hoe noem je dat als je het bestelt?quote:Op woensdag 9 april 2014 17:26 schreef Iwanius het volgende:
In Thailand noemen ze dit geloof het of niet "arme mensen voedsel"![]()
Het is gebakken rijst met rode uien er doorheen en trasie met gekarameliseerde spek,ommelet rol en wat sla,komkomer en slices tomaat voor de frisheid ( en om de pepers wat tegengas te bieden) te samen met een visbouilon om het geheel verder af te blussen.(schaal ernaast) De drank spreekt voor zich.
ik zou dat zo nu en dan prima lusten als lunch hoorquote:Op woensdag 9 april 2014 17:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat serieus een lunch?? Wat ga je vanavond met je vriendin nog eten dan? Of sport je er heel erg veel bij?
Huh?quote:Op woensdag 9 april 2014 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Paaseitjes met praliné en zeezout
Bij de Jamin geschept. Lekker die combinatie van chocola en zoutquote:
Zeezout bij Jamin okquote:Op woensdag 9 april 2014 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij de Jamin geschept. Lekker die combinatie van chocola en zout
dat zit dus al door de chocolade of praliné heenquote:
Hier ben ik ook nieuwsgierig naquote:Op woensdag 9 april 2014 17:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Is dat serieus een lunch?? Wat ga je vanavond met je vriendin nog eten dan? Of sport je er heel erg veel bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |