It's alive, aliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive!!!quote:
Ja dat was de schuld van LeBeau. Denk ik. Of zo. Van die topicreeksbrekende mensen. Rebellen. Uitschot. En zo.quote:
Wat? Heeft hij de reeks lopen verpesten?quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was de schuld van LeBeau. Denk ik. Of zo. Van die topicreeksbrekende mensen. Rebellen. Uitschot. En zo.
We zouden ze moeten lynchen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:55 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat? Heeft hij de reeks lopen verpesten?Weet hij wel hoeveel moeite ik heb gedaan om alle topics er in te krijgen.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef Cosmo. het volgende:
Zo, iemand op gaynl die ik niet ken vroeg hoe mijn dag was, ik heb een uitgebreid verslag gemaakt inclusief tijdstippen
Heeft ie iets te lezen, met zijn saaie 'hey hoi hoe gaat het' gesprekje.
1 2 3 4 5 6 | cosmolog.info 09:12 : mijn collega vertelt over de chinese rijsttafel die hij gisteren heeft gegeten cosmolog.info 11.13 : doe twee suikerklontjes in mijn koffie, in plaats van 1 cosmolog.debug 11.45 : mijn linkerpink trilt, is dit het effect van het extra suikerklontje? cosmolog.warning 11.45 : zit in een belangrijk telefoongesprek, maar moet nodig naar de WC cosmolog.warning 12.05 : doe het bijna in mijn broek cosmolog.error 12.15 : kut |
Ik denk dat zoiets ook afschrikt. Want het is wel een bepaald type mensquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat je een nauwkeurig minuut-tot-minuut verslag van de dag geeft, als je vraagt naar wat ze die dag hebben gedaan.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:54 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik denk dat zoiets ook afschrikt. Want het is wel een bepaald type mensMensen met een memo-recoder die 'note to self' zeggen zijn van hetzelfde slag toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. dat je een nauwkeurig minuut-tot-minuut verslag van de dag geeft, als je vraagt naar wat ze die dag hebben gedaan.dag
Ik zal jou breken!quote:Op vrijdag 4 april 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja dat was de schuld van LeBeau. Denk ik. Of zo. Van die topicreeksbrekende mensen. Rebellen. Uitschot. En zo.
Dat zegt die vrouw voor het station ook altijd tegen me.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Leuk ,die advertentie's op Grindr: JEZUS VERGEEFT UW ZONDE, WORDT LID!
quote:Op vrijdag 4 april 2014 16:37 schreef Cosmo. het volgende:
Zo, iemand op gaynl die ik niet ken vroeg hoe mijn dag was, ik heb een uitgebreid verslag gemaakt inclusief tijdstippen
Heeft ie iets te lezen, met zijn saaie 'hey hoi hoe gaat het' gesprekje.
En dan ook nog eens WORDTquote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
gebiedende wijs is alleen de stam van het werkwoord. "Loop naar de maan!" en niet "Loopt naar de maan!"quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Gebiedende wijs. Oud maar wel correct toch?
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/531/meldt_meld_u_aan/quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:25 schreef Peter het volgende:
[..]
Gebiedende wijs. Oud maar wel correct toch?
Dat is toch wat ik zei, maar dan met heel veel tekst?quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/531/meldt_meld_u_aan/
Yup.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:43 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is toch wat ik zei, maar dan met heel veel tekst?
Ooh okequote:
Het legt nog even uit waarom het dan niet "wordt lid" is.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooh oke
Had niet zoveel zin om alles door te lezen eigenlijk
Ik vond het al zo classy klinken, heel On-Nederlands.quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
gebiedende wijs is alleen de stam van het werkwoord. "Loop naar de maan!" en niet "Loopt naar de maan!"
dat zijn idd wel awkward gesprekken.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:39 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Of van die mensen je aanspreken:
Hij: Hey
Ik: Hey
Hij: Alles goed?
Ik: Jazeker , met jou?
Hij: Ook
En dan blijft het stil
Deze is het eigenlijk http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/924quote:Op vrijdag 4 april 2014 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/531/meldt_meld_u_aan/
Ja, die vielen mij ook op ja.quote:Op vrijdag 4 april 2014 19:32 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Jezus, al die KAPSELS.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:53 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je acteert beter dan die drie dames in t roze!quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:32 schreef Dirk het volgende:
Iemand heeft mijn glansrol op 't witte doek op YouTube gezet.. Vanaf 55:20...
Ik heb Grindr al anderhalf jaarquote:Op zaterdag 5 april 2014 11:30 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ja, die vielen mij ook op ja.
Hoe bevalt het je op Grindr inmiddels? Heb je al geneukt?.
Zo ban ik.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Je acteert beter dan die drie dames in t roze!![]()
Jazeker. Laat je ons weten hoe 't was?quote:Op zaterdag 5 april 2014 17:19 schreef MarokkaanseHeld het volgende:
Ik ga vandaag een meid anaal penetreren, is daar voor Durex Extra safe condoom voor geschikt?
Niks geworden helaas..quote:Op zaterdag 5 april 2014 19:10 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Jazeker. Laat je ons weten hoe 't was?.
quote:Op zondag 6 april 2014 01:26 schreef Renesite het volgende:
Wokken wijn thuis berenburf en nog een biertje. Nu moe en gekke dingen in bed if zo. Kijk wel ff. Joeee
10 cent.quote:Op zondag 6 april 2014 19:32 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik gok http://www.nrc.nl/handels(...)-knuffelhomo-1366040
maar 't is niet gratis.
Maja.. wie zijn schuld is dat?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:39 schreef Voorheeniemandanders het volgende:
Of van die mensen je aanspreken:
Hij: Hey
Ik: Hey
Hij: Alles goed?
Ik: Jazeker , met jou?
Hij: Ook
En dan blijft het stil
Wel wat aan de dunne kant.quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:53 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Weg met de knuffelhomoquote:
Die het gesprek begint.quote:Op zondag 6 april 2014 21:23 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maja.. wie zijn schuld is dat?
Van diegene die het gesprek begonnen is of van die ander?
Klopt voor mij persoonlijk geen reet van. Maar goed, het artikel gaat dan ook niet over mij. Nou ja, niet ALLEEN over mij.quote:Die homo-moeheid bestaat ook onder homo’s zelf. Homo’s willen niet aangesproken worden op de over-the-top aanwezigheid van Geer & Goor. De vooroordelen over homo’s worden ook door homo’s overgenomen. Uit angst om anders te zijn en afgewezen te worden, passen ook homo’s zich aan de heteronorm aan. Normaal betekent nog altijd dat je doet zoals hetero’s.
Het kan namelijk ook gewoonweg niet je smaak qua date-materiaal zijn. Want daar zijn die sites voornamelijk voor, dating. En qua date-materiaal val ik ook niet op uber-vrouwelijk. Je hebt nu eenmaal een bepaalde smaak. Wat is er erger aan om te zeggen "geen femmes" dan te zeggen "mijn voorkeur is bears"? Je geeft je smaak aan. Ik snap dat het ene benaderd wordt van de negatieve kant (ik val niet op....) en de ander van de positieve (ik val wel op...) maar dan nog is het smaak, en helemaal niet perse een afkeur. Als je zegt "alleen bears" zeg je in principe ook "geen twinks". Ik weet dat het vrij racistisch kan overkomen als er staat "no asians", maar dan nog.... het is smaak. Het zegt niet "Ik vind Aziaten stom en ze moeten groetere ogen krijgen", noch dat het zegt "Ik wil dat de vrouwelijke homo's opritten en meer hetero moeten doen".quote:Het zijn met name de feminiene homos die het daarbij moeten ontgelden. Op homodatingsites staan verzoeken als geen camp, geen femmes of zelfs only straight acting. Een homoman mag dus niet verwijfd overkomen. Dit is homofobie onder homos: het idee dat een echte man niet geaffecteerd praat, make-up draagt of een te fijne motoriek heeft.
Dat eerste stuk gaat de rest van het artikel eigenlijk over. Wat dat tweede betreft denk ik dat mensen er niet altijd niet op vallen, maar gewoon "femme" op voorhand uitsluiten omdat ze er niet meer willen worden gezien en geassocieerd. Dat het bij jou niet zo is, is prima, maar je weet ook wel dat ook homo's gevoelig zijn voor wat hun peers vinden en denken, en als femmes niet trendy zijn, willen ze die niet.quote:Op maandag 7 april 2014 09:36 schreef Ang3l het volgende:
Mag ik t niet eens zijn met dat artikel?
Tenminste, met een bepaalde passage?
[..]
Klopt voor mij persoonlijk geen reet van. Maar goed, het artikel gaat dat ook niet over mij. Nou ja, niet ALLEEN over mij. Ik vind ze niet vermoeiend omdat ik bang ben. En ik pas me ook niet aan de heteronorm aan omdat ik bang ben. En normaal doen is voor mij ook niet "doen als een hetero". Ik word gewoon moe van de geer&goor's en t feit dat de media vrijwel alleen die kant van de gay community laat zien, omdat dat de meest spraakmakende en leuk op TV te bekijken kant is. Het feit dat ik dat irritant vind heeft geen ruk te maken met dat ik bang ben of wil doen als een hetero. Ik vind gewoon dat er een te eenzijdig beeld ontstaat zo. Ik wil idd niet anagesproken worden op de over-the-top aanwezigheid van Geer & Goor, omdat ik me er niet mee vereenzelvig. Net zoals dat ik niet aangesproken wil worden op Sterretje van Oh Oh Cherso. Nadeel is dat die eerste homo's zijn en die tweede niet en er DUS door velen wel een vergelijking gemaakt worden, want "je bent homo, en dit is de kant van de homo die we kennen, dus jij bent ook zo". Zeg ik daarmee dat ze van TV wegmoeten of meer hetero moeten doen? Nee. Want deze kant bestaat ook. Zeg ik daarmee dat ik ook wel eens een andere kant zou willen zien op tv? Ja.
En ook dit:
[..]
Het kan namelijk ook gewoonweg niet je smaak qua date-materiaal zijn. Want daar zijn die sites voornamelijk voor, dating. En qua date-materiaal val ik ook niet op uber-vrouwelijk. Je hebt nu eenmaal een bepaalde smaak. Wat is er erger aan om te zeggen "geen femmes" dan te zeggen "mijn voorkeur is bears"? Je geeft je smaak aan. Ik snap dat het ene benaderd wordt van de negatieve kant (ik val niet op....) en de ander van de positieve (ik val wel op...) maar dan nog is het smaak, en helemaal niet perse een afkeur.
Dat zegt niets over wat je van die "categorie" vindt of dat je ze als vrienden wil hebben. Ik heb genoeg hele vrouwelijke homo's in mijn vriendenkring..... maar ik val er niet op.
Niet nee? Ik vind t nl vrij divers. Ik ken homo's die alleen op bears vallen, of juist twinks, of daddies, of alleen travo's, alleen transgenders, alleen negers... etc. Het is een dating smaak, het hoeft niet je vrienden-smaak te zijn. We hebben t over dating apps en sites.quote:Op maandag 7 april 2014 09:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat eerste stuk gaat de rest van het artikel eigenlijk over. Wat dat tweede betreft denk ik dat mensen er niet altijd niet op vallen, maar gewoon "femme" op voorhand uitsluiten omdat ze er niet meer willen worden gezien en geassocieerd. Dat het bij jou niet zo is, is prima, maar je weet ook wel dat ook homo's gevoelig zijn voor wat hun peers vinden en denken, en als femmes niet trendy zijn, willen ze die niet.
Het is niet alsof de seksuele smaak de afgelopen twintig jaar collectief is veranderd, natuurlijk.
Ja, daar kan ik me wel in vinden.quote:Op maandag 7 april 2014 10:06 schreef Ang3l het volgende:
Dus eigenlijk:
Net zoals jij vindt dat "Hij is een Zij" een te eenzijdig beeld geeft van "de transgender", vind ik dat de media over t algemeen een te eenzijdig beeld geeft van "de homo", maar net zo goed dit artikel dus.
Echter, zowel het programma als dit artikel kaarten iets aan wat best aangekaart mag worden en onder de aandacht gebracht mag worden. En van daaruit kan men verder. En ik vond dan persoonlijk t programma weer interessant en oog-openend, net zo goed als anderen dat van dit artikel zullen vinden.
Wat vinden we mekaar vandaagquote:
Ik weet niet zeker of ik mezelf IN jou wil vinden, echter...quote:Op maandag 7 april 2014 10:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat vinden we mekaar vandaag
In India kun je jezelf vinden, op Fok elkaar?
Douwe? Dan spuug ik nog 3 maanden regenbooghaarquote:Op maandag 7 april 2014 10:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik weet niet zeker of ik mezelf IN jou wil vinden, echter...
Kun je die grootte hebben dan?quote:Op maandag 7 april 2014 10:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Douwe? Dan spuug ik nog 3 maanden regenbooghaar
Heeeeeeeeeeeeeeendig!quote:
quote:
Ik zag een foto van Dale Cooper onlangs, na zoveel jaar, gemaakt in die rode Waiting Roomquote:Op maandag 7 april 2014 14:25 schreef Luigi het volgende:
SORRY!!!
Ik wist even niet mee te praten enzo. Als heteronormatieve man.
Which reminds me! Ik 'moet' FWWM nog kijken na mijn rewatch.quote:Op maandag 7 april 2014 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag een foto van Dale Cooper onlangs, na zoveel jaar, gemaakt in die rode Waiting Room
Ik vind dat echt een geweldige film dus. Zo donker, zo intens. Maar ik snap dat het voor de niet TP-freak een compleet onkijkbaar gedrocht isquote:
Ja dat is ook altijd gezeik, die pilotquote:Op maandag 7 april 2014 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Net zoals dat de dvd boxen eerst ook al iedere keer uitgesteld werden. Met pilot, zonder pilot, blablabla.
Whappaa: http://www.twinpeaks.org/faqeps.htm#e10quote:Op maandag 7 april 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Is er een verschil tussen ES en EU pilot ja?Wissiknie.
Ik gok dat ik de EU pilot heb
Kaarsen, Mike, BOB, schieten... Nee, nooit gezienquote:Op maandag 7 april 2014 15:47 schreef Luigi het volgende:
[..]
Whappaa: http://www.twinpeaks.org/faqeps.htm#e10
Wat krijg ik toch jeuk van dat soort titels van FB posts en "nieuws"berichten zeg.quote:Mom's Response To Learning Her Son Is Transgender Will Take Your Breath Away
The dog poops on the babies head andf it will change your life forever!
Bla die bla die bla and what happens next will bring you to tears!
Tralalala llalalalala is so amazing, you’ve never seen anything like it!
Oh god yes. Zo fucking irritant.quote:Op maandag 7 april 2014 16:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat krijg ik toch jeuk van dat soort titels van FB posts en "nieuws"berichten zeg.
DAT BEPAAL IK ZELF WEL WAT IK ER VAN VIND, JA!
Ik heb wel spijt van mijn trui...quote:
's Ochtends te koud om zonder jas, en in de middag te warm.quote:
Jas heb ik ook nog, maar daar heb ik geen spijt vanquote:Op maandag 7 april 2014 17:07 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Ik loop lekker in een t-shirt zonder jas.
High school problemsquote:Op maandag 7 april 2014 17:15 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
's Ochtends te koud om zonder jas, en in de middag te warm.. #firstworldproblems
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be a drag, just be a queen!
http://www.youtube.com/watch?v=Bj9dFsxxHQM
http://www.youtube.com/watch?v=ZMmFDsmpdEA
quote:Op maandag 7 april 2014 20:21 schreef Cosmo. het volgende:
GoTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oberyn Martell.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Oberyn Martell.Ik vind 'm niet heul knap, 't is meer de hele entourage er omheenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op dinsdag 8 april 2014 08:28 schreef LeBeau het volgende:
[..]![]()
Oberyn Martell.Ik vond die blonde leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben echt enorm kwijt wie nou wie is. Die oude dame, is die ook familie van Tywin Lannister?"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
Ik denk dat je Olenna Tyrell bedoelt? En nee, da's de oma van Margaery en Loras.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond die blonde leuker.
Maar ik ben echt enorm kwijt wie nou wie is. Die oude dame, is die ook familie van Tywin Lannister?
quote:Op zondag 6 april 2014 23:37 schreef Stroekie het volgende:
Weg met de knuffelhomo
Stop met het gedweep met homo’s voor commercieel of politiek gewin, vinden Pieter Brokx en Linda Duits.
Door Pieter Brokx en Linda Duits
zaterdag 5 april 2014
Chez Nous is een feel good-komedie van Nederlandse bodem uit 2013. De stamgasten van een ‘dragshow’-bar beramen een juweelroof tijdens de Gay Pride. Op de filmposters stond acteur Alex Klaassen prominent als extravagante dragqueen afgebeeld. Maar nu is de film op dvd uitgekomen en is het promotiemateriaal plots veranderd. De filmbeschrijving op bol.com rept met geen woord over homo’s of een botenparade. De kleuren van de regenboog zijn verdwenen. En Alex Klaassen draagt een alledaagse blauwe broek op de hoes.
Nu er een breder publiek moet worden bereikt, wordt dat de marketingstrategie - en dat zegt iets over de plaats van homoseksuelen in de hedendaagse Westerse maatschappij. Homo’s zijn okay, maar soms even niet. Soms is het commercieel of politiek handig om pro-homo te zijn, en soms niet.
Neem Coca-Cola. In hun reclame tijdens de Superbowl zat een meisje met twee vaders. Zo lift Coca-Cola mee op de homo-emancipatiegolf die Amerika momenteel overspoelt. Maar als sponsor van de Olympische Winterspelen weigerde de grootste frisdrankproducent ter wereld zich uit te laten over de recent ingevoerde anti homowetten in Rusland. Homo’s kun je dus inzetten om een positief en hip gevoel van liefde en diversiteit op te roepen, maar daadwerkelijk een standpunt innemen kan schadelijk zijn voor de bedrijfsbelangen.
In veel Westerse landen zijn zaken inmiddels goed bij wet geregeld. Net als bij de vrouwenbeweging zijn sommige mensen daardoor homo-moe. Gelijke rechten zijn behaald, dus waarom is het nog nodig zo opzichtig aandacht te vragen? Zoals feministen karikaturaal worden weggezet als klagers met okselhaar, zo worden strijdende homo’s afgedaan met het stereotype van blote billen op een boot.
Die homo-moeheid bestaat ook onder homo’s zelf. Homo’s willen niet aangesproken worden op de over-the-top aanwezigheid van Geer & Goor. De vooroordelen over homo’s worden ook door homo’s overgenomen. Uit angst om anders te zijn en afgewezen te worden, passen ook homo’s zich aan de heteronorm aan. Normaal betekent nog altijd dat je doet zoals hetero’s.
Het zijn met name de feminiene homo’s die het daarbij moeten ontgelden. Op homodatingsites staan verzoeken als ‘geen camp’, ‘geen femmes’ of zelfs ‘only straight acting’. Een homoman mag dus niet verwijfd overkomen. Dit is homofobie onder homo’s: het idee dat een echte man niet geaffecteerd praat, make-up draagt of een te fijne motoriek heeft.
Eenzelfde stigma valt hiv-positieven ten deel. De angst voor het virus is ondanks de grote medische vooruitgang buitenproportioneel. De film Dallas Buyers Club laat ons gruwelen bij hoe Amerikanen in 1985 omgingen met hiv. Het lijkt daardoor alsof die tijd ver achter ons ligt, maar veel van de vooroordelen uit de film houden stand. Zo denken mensen nog steeds dat hiv-positieven besmettelijk zijn en dat je het virus eerder oploopt tijdens norm overschrijdende seks. Zulke gebrekkige kennis leidt ertoe dat hiv-positieven ook nu nog gepest, gediscrimineerd en uitgesloten worden, ook onder homo’s. Wanneer iemand succesvol met hiv-medicatie wordt behandeld, is de kans op overdracht van het virus echter zeer klein. Daarbij is het natuurlijk onzin dat je sneller een geslachtsziekte oploopt als je graag leer draagt of van musicals houdt.
De grootste strijders uit de homobeweging zijn altijd de buitenbeentjes geweest. De deelnemers aan de Stonewall-rellen in New York (die in 1969 in de VS het startsein gaven aan de beweging) waren juist de dragqueens. Ook in de recente documentaire Out There van Stephen Fry over homoseksualiteit wereldwijd zien we travestieten lijf en leden riskeren voor het recht zichzelf te kunnen zijn. Dit zijn de mensen die de weg vrij maken voor ‘gewone’ homo’s die het liefst ‘normaal’ willen zijn. Deze mensen hebben de steun van de rest van de homogemeenschap heel hard nodig.
In onze tijd zijn homo’s een manier geworden om goede sier te maken. Door te benadrukken hoe achterlijk de Russen en Oegandezen zijn, klopt de Westerling zichzelf op de borst: kijk eens hoe beschaafd ik ben! Maar die acceptatie van homo’s valt tegen, zelfs in Nederland. Er wordt gekozen welke homo’s aanvaardbaar zijn. Daarbij zijn hoog opgeleide, knappe, monogame mannen met een nette baan de prijskoeien uit de gemeenschap. De vrouwelijke homo, de leernicht of de hiv-positieve kunnen niet op eenzelfde omarming rekenen.
Het leidt tot een situatie waarin alleen bepaalde homo’s gezien mogen worden en dat alleen op bepaalde momenten, als er politiek of commercieel iets te behalen valt. Als puntje bij paaltje komt, houdt Coca-Cola de mond en wordt de dragqueen van de poster gehaald. Dan zegt onze minister-president dat roze hem niet staat en zegt 29 procent van de bevolking tegen het SCP dat ze het aanstootgevend vinden als twee mannen in het openbaar zoenen.
Het mag nooit zo zijn dat anderen voor een individu bepalen wanneer hij zichtbaar mag zijn en hoe; wanneer zijn eigenzinnigheid nog gezellig is en wanneer die irritant wordt. Homo’s zijn geen pr-trofeeën die ingezet kunnen worden ter meerdere eer en glorie van een bedrijf, politieke partij of natiestaat. Acceptatie en mensenrechten moeten gelden voor iedereen in het seksuele spectrum, en niet alleen op de momenten wanneer het buitenstaanders een goed gevoel geeft. Weg met de knuffelhomo.
Ik dacht dat ze iets zei over dat Tywin haar zoon was of zo. Maar dat zal ik wel verkeerd begrepen hebben. Ik heb toch meer met het klein menselijk leed zoals dat van Arya en The Hound. Die notie dat Joffrey zich beledigd zou voelen omdat er "maar" een tweede zoon langs zou komen, hielp me eraan herinneren waarom ik dit soort series over het algemeen niet leuk vind. Dat politieke gekonkel kan me gestolen worden, met al die fragiele ego's.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat je Olenna Tyrell bedoelt? En nee, da's de oma van Margaery en Loras.
[ afbeelding ]
Die kan natuurlijk wel familie worden, als Margaery met Joffrey gaat trouwen.
Die blonde is leuk om te zien, maar heeft nog geen 10% van het karakter of de... vurigheid en passie van Oberyn. En hij is natuurlijk ook een stomme bedriegerige (dat is een woord) hoer.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond die blonde leuker.
Maar ik ben echt enorm kwijt wie nou wie is. Die oude dame, is die ook familie van Tywin Lannister?
Oberyn is weer de zoveelste vechtersbaas met een kort lontje die alles met geweld wil oplossen. 't Wordt een beetje saai.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:42 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Die blonde is leuk om te zien, maar heeft nog geen 10% van het karakter of de... vurigheid en passie van Oberyn. En hij is natuurlijk ook een stomme bedriegerige (dat is een woord) hoer.
Waarom heb je gisteren dan niet gekeken?quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga dit topic denk ik maar ff mijden tot na vanavond![]()
Het was een grapje, ik snap wel dat je iets anders te doen had anders zou je wel gekeken hebbenquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ik overdag werk en gisteravond een vergadering had.
Vanavond ga ik samen met iemand anders kijken.
Ja, hij was degene die vorig seizoen bij Loras in bed lag, en op die manier erachter kwam dat de Tyrells van plan waren om Loras met Sansa te laten trouwen.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oberyn is weer de zoveelste vechtersbaas met een kort lontje die alles met geweld wil oplossen. 't Wordt een beetje saai.
Is die blonde trouwens eerder te zien geweest?
Zal niet nodig zijn hoor, ik doe niks spoilerigs.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Ik dacht dat het was omdat je dacht dat het op de 7e uitgezonden zou worden i.p.v. de 6e.quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:53 schreef Ang3l het volgende:
Omdat ik overdag werk en gisteravond een vergadering had.
Vanavond ga ik samen met iemand anders kijken.
[spoilre]ZE GAAN ALLEMAAL DOOOOOOOOD!!!!!!![/spoiler]quote:Op dinsdag 8 april 2014 09:49 schreef Ang3l het volgende:
Dat dacht ik ook ja, omdat dat op alle posters stondquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:57 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was omdat je dacht dat het op de 7e uitgezonden zou worden i.p.v. de 6e.
Tenzij ik op z'n zwaard spring... dan kijk ik woensdag wel of zoquote:Op dinsdag 8 april 2014 09:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was een grapje, ik snap wel dat je iets anders te doen had anders zou je wel gekeken hebben
Samen kijken is wel leuker...
quote:
Peaches, Fifi, Pixie en Tiger?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:32 schreef Dirk. het volgende:
Stukje over Bob Geldof en zijn overleden dochter: "Hij sluit af met zijn eigen naam en die van Peaches' drie zussen Fifi, Pixie en Tiger."
Seriously?. Kunnen die celebs hun kinderen nou niet eens gewoon Trudy of Marga noemen?
Koperdieven zijn stom. Ze smelten zelfs kunst omquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Godscrisis.... de hele bliksembeveiliging is hier afgelopen weekend van t dak gejatKoperdieven.... zucht.
Ik neem er twee: Esther en Helgavan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Dirk, ik zou jouw geadopteerde chineesje straks Esther-Leur noemen of zo
Fristi van Baren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:22 schreef Dirk. het volgende:
Ik denk dat ik een eventueel kind Brinta zou noemen. Of Fristi.
Top!! En dan ga ik natuurlijk ook nog trouwen met Karen. Van Baren. Om het compleet te maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Fristi van Baren.
Nee dan is Brinta leuker!
Brinta van Baren... bekt lekker!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:37 schreef Dirk. het volgende:
"Toe ga mee naar Snorkelland, in de diepe reeeeeeet."
Of met die dochter van Frits Barend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Top!! En dan ga ik natuurlijk ook nog trouwen met Karen. Van Baren. Om het compleet te maken.
Vond ik echt super-leuk vroeger.quote:
Hahahaha!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Of met die dochter van Frits Barend.
Dan heet ze Barbara van Baren Barend!
Is echt zó een tof mens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:43 schreef LeBeau het volgende:
Karen ziet er veel leuker uit als ze niet is uitgedost als een zuurstok kleuter.
Leuk is dat he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:46 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Is echt zó een tof mens.
Eerst vond ik haar het minst leuk, maar nu heb ik haar een paar keer ontmoet en ze is altijd zo oprecht enthousiast en lief.. En ze zingt altijd stukjes van liedjes naar me.
. "Jij de held en ik de heldin" en dan wijst ze naar me.
. Of "Wie helpt me mijn schouders in te smeren?" en dan klop ik zo op mijn borst van "ikke". En dan lachen we allebei. Jaja. #LifeOfDirk
.
Later als ik beroemd ben zal ik wel Today for you naar je wijzenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk is dat he?Dat heb ik dus met sommige musicals, vooral als ik op de eerste rij zit. Helemaal bij het eindapplaus. Geweldig.
Ik weet niet precies wat je doet, eigenlijk. Ga je meermaals naar dezelfde voorstelling? Of bezoek je vaak voorstellingen met bepaalde acteurs? Of ga je gewoon ALLES zien?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef wonderer het volgende:
Leuk is dat he?Dat heb ik dus met sommige musicals, vooral als ik op de eerste rij zit. Helemaal bij het eindapplaus. Geweldig.
Allebei. De acteurs die ik leer kennen door vaker naar dezelfde voorstelling te gaan, zie ik dan later weer terug in eenmalige shows.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je doet, eigenlijk. Ga je meermaals naar dezelfde voorstelling? Of bezoek je vaak voorstellingen met bepaalde acteurs? Of ga je gewoon ALLES zien?.
.
Heeeeele mooie openingsscene. Maar de rest vd film vind ik wel meevallen. ZEKER als die kolere honden ineens en een vliegtuig stappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch ook wel een bijzondere film hoor.. Misschien wel mooier dan Frozen, nog. Drie keer janken (kun je de klok op gelijk zetten; queue the waterworks!).
Wat een bedrijf eigenlijk. Madagascar, Ice Age, Despicable Me, The Croods, etc. Allemaal best leuk hoor, maar die Disney films hebben toch meer diepgang. Het is minder plat ofzo. Verfijndere humor, écht spannend. Enfin, geen idee wat ik hiermee wilde zeggen, just a brainfart.
Yup. Maar gelukkig wel eentje die de artiesten graag zienquote:
Het doet me altijd denken aan een stuk verhaal/gedicht uit Mevrouw Veriona daalt de heuvel af. Over ene oud echtpaar:quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:12 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Ugghhhhh, en dat ze hun dromen niet waargemaakt hebben en dat hij dan later dat boek vindt met haar verslagen van hun (andere) avonturen. Krijg er gewoon nu acuut een brok van in mijn keel..
Kevin is wel een van de leukste sidekicks anders...quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeele mooie openingsscene. Maar de rest vd film vind ik wel meevallen. ZEKER als die kolere honden ineens en een vliegtuig stappen
Niet mee eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kevin is wel een van de leukste sidekicks anders...
Ik zei ook "een van de" niet "de leukste".quote:
Maar ik vind 'm ook niet een van de leukste. Hij is een beetje Jar Jar Binksquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zei ook "een van de" niet "de leukste".
Oh. Dat kanquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind 'm ook niet een van de leukste. Hij is een beetje Jar Jar Binks
Tangledquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef wonderer het volgende:
Mijn favoriet is nog steeds Maximus het paard.
Pfffff, heftig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Het doet me altijd denken aan een stuk verhaal/gedicht uit Mevrouw Veriona daalt de heuvel af. Over ene oud echtpaar:
"Ik zou willen dat je niet wacht als mijn moment daar is.
Je mag me nog even onderstoppen, maar ook niets
meer dan dat.
En als je tijdens dat onderstoppen ook nog
heel lief lacht
zal ik jouw geveinsd geluk jou voor die keer toch
wel vergeven.
Ga niet naast bed de wisselvallige intervallen van mijn
al rotte adem tellen. Houd mijn hand niet vast
die als een want zal worden neergelegd en waarin eens
mijn hand gezeten en naar die van jou gegrepen had.
Luister niet hoe het in mijn bast beestachtig bonkt
en reutelt,
hoe de kanker daar snel nog even aan mijn botten
sleutelt
en kijk niet in mijn ogen die gebroken in hun kassen
zich aanpassen aan het aardedonker
van wat geen nacht zal zijn.
Laat mij achter in die kamer. Alleen.
Want wij twee mogen enkel van het leven zijn.
Wees zo goed deze banaliteit te negeren en ga,
naar beneden, de tuin in.
Hang er jurken aan de wasdraad en ik zal kijken
door het raam hoe zij mij salueren in de wind.
Bak bijvoorbeeld ajuinen, en laat ze enorm bruinen
in de boter, zodat ik ze kan ruiken tot boven
en denken: 'Mijn god, wat kookt zij goed!'
Maar als ik de macht nog in mijn benen heb,
en daar hoop ik op,
zal ik me vastklampen aan de trapleuning
die ik eigenlijk nog eens vernissen moest,
en zeggen: 'Ik ben al naar boven, schat,
tot straks.'
Dat kan nietquote:
Lijkt wel iets dat jij gemaakt zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:35 schreef Dirk. het volgende:
Hij heeft maar 1 been.
[ afbeelding ]
Geeft niks!.
I wish. Michael Stokes is supergoed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef wonderer het volgende:
Lijkt wel iets dat jij gemaakt zou kunnen hebben.
Dan ga ik wel weer voor de sleur met van Leurquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:33 schreef Dirk. het volgende:
Als ik Etten google dan vind ik dit:
[ afbeelding ]
En als ik Leur google dan vind ik dit:
[ afbeelding ]
IK KIES ETTEN!!!!.
Ik vind dat Amerikaanse gedweep met War Heroes altijd heel........ ja, ik weet 't niet. Dubbel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef Dirk. het volgende:
[..]
I wish. Michael Stokes is supergoed..
Fotografeert wel vaker van die beenloze war heroes, overigens.
Vooral omdat ze door de regering in de kou blijven staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat Amerikaanse gedweep met War Heroes altijd heel........ ja, ik weet 't niet. Dubbel.
Behalve als t door te hard bleken dor wordt, en pluizig, want dan is t net suikerspin.quote:
Ik doe dat gewoon zelfquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:10 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik moet morgen naar de kapper... zal ik weer es een kleurtje erin doen?
ALS ik iets doe, waarschijnlijk gewoon weer nachtzwart.quote:
Daar worden blanke mensen zo extreem bleek van alleen. Heb t ook ooit gedaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
ALS ik iets doe, waarschijnlijk gewoon weer nachtzwart.
Boeit me niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar worden blanke mensen zo extreem bleek van alleen. Heb t ook ooit gedaan.
Van dat laatste heb ik zelf geen last. Heb donkere wenkbrauwenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boeit me niet.
Nadeel is wel dat ik ook mijn wenkbrauwen moet bijhouden dan.
Waarom moet ik dat dan weten joh?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
O dat weet Bartjebart nog helemaal niet!
Het is uit met die hele mooie MB2 en zijn vriend.
En nu ga ik met de vriend vanavond GOT kijken.
Boks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb ooit een keer m'n haar geblondeerd (), maar verder blijf ik gewoon bij m'n eigen bruine (en een beetje ninja-ginger) haarkleur.
Vast wel, hij zit achter dinges aan en die is er niet zo vies van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef Andyvie het volgende:
Even over GoT he? Weet iemand of we Michiel Huisman nog naakt te zien krijgen toevallig?
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb ooit een keer m'n haar geblondeerd (), maar verder blijf ik gewoon bij m'n eigen bruine (en een beetje ninja-ginger) haarkleur.
die is er wel vies van na t tekenen van een no nudity clausulequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Vast wel, hij zit achter dinges aan en die is er niet zo vies van.
Ik snap niet waar dat gerucht vandaan komt. Het enige artikel dat ik erover kan vinden linkt als bron naar een artikel waarin nadrukkelijk wordt gezegd dat ze niet heeft aangegeven geen naaktscenes meer te willen doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
die is er wel vies van na t tekenen van een no nudity clausule
Geen idee waar dat gerucht vandaan komt. Heb er alleen wel tig artikelen over gelezen. het zal mij persoonlijk wordt wezen of er wel of niet Danearys tiet in GOT zit.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik snap niet waar dat gerucht vandaan komt. Het enige artikel dat ik erover kan vinden linkt als bron naar een artikel waarin nadrukkelijk wordt gezegd dat ze niet heeft aangegeven geen naaktscenes meer te willen doen.
Omdat jij MB1 en MB2 verzonnen hebtquote:
Must be Wednesday? Ehhhh, Ja!quote:Op woensdag 9 april 2014 09:12 schreef Luigi het volgende:
Mannen. Gegroet vanuit een zonnige achtertuin. Incl. koffie.
Daar ontkom je niet aan, denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Behalve als t door te hard bleken dor wordt, en pluizig, want dan is t net suikerspin.
Wat is er mis met gewoon gewoon haar?quote:
Huilen om wat als gewoon en normaal gezien wordt is net zo triest als huilen om alles wat buiten de norm valt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:41 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik moet gewoon huilen om alles wat gewoon en normaal is.
Ik wacht nog ff!quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef Dirk. het volgende:
Ik vind dat Luig zijn bless lichtroze moet verven.
Ach, wat is mooi. Geil wel? En bruikbaar iddquote:Op woensdag 9 april 2014 10:00 schreef Renesite het volgende:
Luigi, vind jij pussys nou mooi of alleen bruikbaar?
he wat lekkerquote:Op woensdag 9 april 2014 10:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach, wat is mooi. Geil wel? En bruikbaar idd?
Feit.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:47 schreef LeBeau het volgende:
Huilen om wat als gewoon en normaal gezien wordt is net zo triest als huilen om alles wat buiten de norm valt.
Vind jij een pik mooi?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:00 schreef Renesite het volgende:
Luigi, vind jij pussys nou mooi of alleen bruikbaar?
Nou, als ik te lang nadenk aan wat een piemel eigenlijk voorstelt dan niet. Maar zo op het eerste oog best gezelligquote:
Het ligt, voor mij, een beetje aan het specifieke exemplaar denk ik. Soms vind ik er weleens eentje echt mooi. Of is dat dan toch een soort vertaalde geilheid?quote:Op woensdag 9 april 2014 10:46 schreef Renesite het volgende:
Nou, als ik te lang nadenk aan wat een piemel eigenlijk voorstelt dan niet. Maar zo op het eerste oog best gezellig!
Ik vind ze soms ook erg mooi en daar is geen geilheid bij. Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo is maar het hoeft dus niet per se.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:52 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Het ligt, voor mij, een beetje aan het specifieke exemplaar denk ik. Soms vind ik er weleens eentje echt mooi. Of is dat dan toch een soort vertaalde geilheid?
Een piemel staat je, of staat je nietquote:Op woensdag 9 april 2014 10:52 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Het ligt, voor mij, een beetje aan het specifieke exemplaar denk ik. Soms vind ik er weleens eentje echt mooi. Of is dat dan toch een soort vertaalde geilheid?
Vanquote:Op woensdag 9 april 2014 10:54 schreef wonderer het volgende:
Die van die knul van die foto's die je in het gay plaatjes topics had gepost vind ik erg mooi.
Ik denk dat het per persoon wel verschillen. Ik vind ze, vooral in slappe stand, vooral grappig om te zien.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:52 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Mja, slap stelt 't (zelfs in groot formaat) meestal niet zoveel voor.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:55 schreef LeBeau het volgende:
Ik denk dat het per persoon wel verschillen. Ik vind ze, vooral in slappe stand, vooral grappig om te zien.
Om het te hebben, om het te zien, of om het ermee te doen? Volgens mij zie je ze in de porno vaak genoeg. In de US komt het een stuk meer voor dan hier.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:54 schreef Renesite het volgende:
Besneden... tja.moet er niet aan denken
Als (!) ik iets aan mijn lijf zou veranderen is mijn neus het eerste waar de bijl/schaaf in gaat!quote:Op woensdag 9 april 2014 10:55 schreef Renesite het volgende:
Maar kijk eens, heel lang, naar een average men. Dan denk ik soms "Wat zitten we raar inelkaar... de neus bijvoorbeeld. Lelijk ding eigenlijk
Ik heb het onlangs eens overwogen (om te laten doen, dus). Als ik heel lang een stijve heb wordt mijn voorhuid soms wat krap.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:54 schreef Renesite het volgende:
Besneden... tja.moet er niet aan denken
Zelf te hebben/te krijgen zeg maar. Tjakkie tjakkie hopsaquote:Op woensdag 9 april 2014 10:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Om het te hebben, om het te zien, of om het ermee te doen? Volgens mij zie je ze in de porno vaak genoeg. In de US komt het een stuk meer voor dan hier.
Die procedure en het scheeflopen en het kweken van eelt is een proces waar ik niet op zit te wachten.quote:Op woensdag 9 april 2014 10:59 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik heb het onlangs eens overwogen (om te laten doen, dus). Als ik heel lang een stijve heb wordt mijn voorhuid soms wat krap.. Vraag me alleen of de procedure en de nasleep het waard zijn.
Dat zeggen ze toch? Dat wanneer je besneden bent het eerst gevoelig is tot je er zo'n laagje op krijgt dat het gevoel eruit gaatquote:
Scheeflopen? Kweken van eelt? Wat?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die procedure en het scheeflopen en het kweken van eelt is een proces waar ik niet op zit te wachten.
Ja, je gaat toch niet weken lang naaktlopen tot het gevoelige eraf is? Dus schuurt dat in je onderbroek nadat je het verband eraf hebt gehaald.quote:
Nee, Mark heette ie toch? Uit eigen werk, gister gepost. Met dat bloed op zich.quote:
Het gevoel gaat er niet uit. Het is minder gevoelig dan een onbesneden penis (gok ik, zou het niet weten) maar het heeft gewoon gevoel, hoor. Het is ook geen eelt wat eroverheen komt, het is meer als huid, en dan het hele dunne soort huid wat gevoeliger is dan het grootste deel van je lichaam.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat zeggen ze toch? Dat wanneer je besneden bent het eerst gevoelig is tot je er zo'n laagje op krijgt dat het gevoel eruit gaat
Dat bedoel ik. 'Eelt' of zo'n laagje.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:03 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het gevoel gaat er niet uit. Het is minder gevoelig dan een onbesneden penis (gok ik, zou het niet weten) maar het heeft gewoon gevoel, hoor. Het is ook geen eelt wat eroverheen komt, het is meer als huid, en dan het hele dunne soort huid wat gevoeliger is dan het grootste deel van je lichaam.
Ik weet niet of dat minder gevoelig zijn echt een nadeel is. Het stimuleren van de penis is voor iemand die besneden is nog steeds een hele fijne ervaring, en omdat de gevoeligheid net iets minder is, is het een ervaring die eenvoudiger langer uitgerekt kan worden.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. 'Eelt' of zo'n laagje.
Het gevoel eruit is dan weer wat ik bedoel met minder gevoelig / gewenning.
Ah ja! Max.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:02 schreef wonderer het volgende:
Nee, Mark heette ie toch? Uit eigen werk, gister gepost. Met dat bloed op zich.
Als je een voorhuid hebt dan is het trekken van je voorhuid over je eikel de manier waarop je het doet? Want op zich lijkt mij de trek beweging er niet echt eentje die zo complex is dat het al dan niet hebben van een voorhuid het echt heel erg verandert.quote:
Voor zover ik weet is directe stimulatie van de eikel bij onbesneden mannen zelden prettig en dan gebruiken ze inderdaad de voorhuid. Bij besneden kan het wel, maar omdat de eikel droger is, kan dat weer lastig zijn.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je een voorhuid hebt dan is het trekken van je voorhuid over je eikel de manier waarop je het doet? Want op zich lijkt mij de trek beweging er niet echt eentje die zo complex is dat het al dan niet hebben van een voorhuid het echt heel erg verandert.
Maar goed, als iemand die als baby besneden is en nooit zelf een voorhuid heeft gehad kan ik mij denk ik net zo min inbeelden hoe het is om er wel een te hebben. En ik kan me ook niet voorstellen wat voor voordeel je er nou echt mee hebt, mij lijkt het vooral veel te veel moeite bij het douchen/plassen/etc.
*spuugt*quote:Op woensdag 9 april 2014 11:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is directe stimulatie van de eikel bij onbesneden mannen zelden prettig en dan gebruiken ze inderdaad de voorhuid. Bij besneden kan het wel, maar omdat de eikel droger is, kan dat weer lastig zijn.
Mja, Velletje naar achteren en ff een washandje omheen gooienquote:Op woensdag 9 april 2014 11:10 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als je een voorhuid hebt dan is het trekken van je voorhuid over je eikel de manier waarop je het doet? Want op zich lijkt mij de trek beweging er niet echt eentje die zo complex is dat het al dan niet hebben van een voorhuid het echt heel erg verandert.
Maar goed, als iemand die als baby besneden is en nooit zelf een voorhuid heeft gehad kan ik mij denk ik net zo min inbeelden hoe het is om er wel een te hebben. En ik kan me ook niet voorstellen wat voor voordeel je er nou echt mee hebt, mij lijkt het vooral veel te veel moeite bij het douchen/plassen/etc.
Dat gaat automatisch als je hem helemaal terugtrekt, volgens mij (ik ook niet).quote:Op woensdag 9 april 2014 11:18 schreef LeBeau het volgende:
Maar gaat er dan niks aan de binnenkant van het velletje zitten? Moet je die dan ook niet binnenstebuiten trekken en schoonmaken?
Sorry, ik ben niet zo bekend met de hygiëne van onbesneden piemels.
Ja, maar als je velletje nou net iets aan de strakkere kant is, schraap je de mogelijke vuiligheid dan niet gewoon van je eikel af en blijft dat er dan niet onder zitten? (quote:Op woensdag 9 april 2014 11:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat gaat automatisch als je hem helemaal terugtrekt, volgens mij (ik ook niet).
Als je gewoon dagelijks doucht is er vrij weinig aan de hand hoor.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef LeBeau het volgende:
Ja, maar als je velletje nou net iets aan de strakkere kant is, schraap je de mogelijke vuiligheid dan niet gewoon van je eikel af en blijft dat er dan niet onder zitten? ()
Ik wil ook blij zijn met jouw schattige besneden pielemuis.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik ben echt zo blij met m'n schattige besneden pielemuis.
Voor de dade ga bij uzelf te rade. Hedde gij hem al gewasse na het plasse?quote:Op woensdag 9 april 2014 11:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Als je gewoon dagelijks doucht is er vrij weinig aan de hand hoor..
En daarbij, zolang je 'm nergens instopt is een beetje vuil toch ook nog niet zo'n drama? Je hebt ook smeer in je oren. Gewoon elke dag eventjes wassen en klaar.
Mjah, mij lijkt het toch gewoon minder hygiënisch dan een besneden piemel.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Als je gewoon dagelijks doucht is er vrij weinig aan de hand hoor..
En daarbij, zolang je 'm nergens instopt is een beetje vuil toch ook nog niet zo'n drama? Je hebt ook smeer in je oren. Gewoon elke dag eventjes wassen en klaar.
Als ik hem zat ben stuur ik hem wel op.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:24 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik wil ook blij zijn met jouw schattige besneden pielemuis..
Koddig?!quote:Op woensdag 9 april 2014 11:26 schreef Renesite het volgende:
Krijg mogelijk een nieuwe collega. Een koddige jongen. Morgen komt hij voor de tweede keer op gesprek
Ik ken m'n eigen piemel qua dagelijkse handelingen en onderhoud nou eenmaal een stuk beter dan die van anderen.quote:Op woensdag 9 april 2014 11:28 schreef Luigi het volgende:
En ik maar denken dat hier de echte piemel specialisten zitten...
Ja, Koddig. Hij is namelijk 6 jaar jonger (20-) en daarom koddigquote:
Het ís ook minder hygiënisch, maar ik zie daar het probleem niet van in als je 'm gewoon dagelijks (+ extra bij [daad]quote:Op woensdag 9 april 2014 11:28 schreef LeBeau het volgende:
Mjah, mij lijkt het toch gewoon minder hygiënisch dan een besneden piemel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |