Vast wel, hij zit achter dinges aan en die is er niet zo vies van.quote:Op dinsdag 8 april 2014 19:31 schreef Andyvie het volgende:
Even over GoT he? Weet iemand of we Michiel Huisman nog naakt te zien krijgen toevallig?
Ik ook.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb ooit een keer m'n haar geblondeerd (), maar verder blijf ik gewoon bij m'n eigen bruine (en een beetje ninja-ginger) haarkleur.
die is er wel vies van na t tekenen van een no nudity clausulequote:Op dinsdag 8 april 2014 19:42 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Vast wel, hij zit achter dinges aan en die is er niet zo vies van.
Ik snap niet waar dat gerucht vandaan komt. Het enige artikel dat ik erover kan vinden linkt als bron naar een artikel waarin nadrukkelijk wordt gezegd dat ze niet heeft aangegeven geen naaktscenes meer te willen doen.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
die is er wel vies van na t tekenen van een no nudity clausule
Geen idee waar dat gerucht vandaan komt. Heb er alleen wel tig artikelen over gelezen. het zal mij persoonlijk wordt wezen of er wel of niet Danearys tiet in GOT zit.quote:Op woensdag 9 april 2014 08:26 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik snap niet waar dat gerucht vandaan komt. Het enige artikel dat ik erover kan vinden linkt als bron naar een artikel waarin nadrukkelijk wordt gezegd dat ze niet heeft aangegeven geen naaktscenes meer te willen doen.
Omdat jij MB1 en MB2 verzonnen hebtquote:
Must be Wednesday? Ehhhh, Ja!quote:Op woensdag 9 april 2014 09:12 schreef Luigi het volgende:
Mannen. Gegroet vanuit een zonnige achtertuin. Incl. koffie.
Daar ontkom je niet aan, denk ik.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:20 schreef Ang3l het volgende:
Behalve als t door te hard bleken dor wordt, en pluizig, want dan is t net suikerspin.
Wat is er mis met gewoon gewoon haar?quote:
Huilen om wat als gewoon en normaal gezien wordt is net zo triest als huilen om alles wat buiten de norm valt.quote:Op woensdag 9 april 2014 09:41 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Ik moet gewoon huilen om alles wat gewoon en normaal is.
Ik wacht nog ff!quote:Op woensdag 9 april 2014 09:31 schreef Dirk. het volgende:
Ik vind dat Luig zijn bless lichtroze moet verven.
Ach, wat is mooi. Geil wel? En bruikbaar iddquote:Op woensdag 9 april 2014 10:00 schreef Renesite het volgende:
Luigi, vind jij pussys nou mooi of alleen bruikbaar?
he wat lekkerquote:Op woensdag 9 april 2014 10:07 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ach, wat is mooi. Geil wel? En bruikbaar idd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |