Lijkt wel iets dat jij gemaakt zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:35 schreef Dirk. het volgende:
Hij heeft maar 1 been.
[ afbeelding ]
Geeft niks!.
I wish. Michael Stokes is supergoed.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef wonderer het volgende:
Lijkt wel iets dat jij gemaakt zou kunnen hebben.
Dan ga ik wel weer voor de sleur met van Leurquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:33 schreef Dirk. het volgende:
Als ik Etten google dan vind ik dit:
[ afbeelding ]
En als ik Leur google dan vind ik dit:
[ afbeelding ]
IK KIES ETTEN!!!!.
Ik vind dat Amerikaanse gedweep met War Heroes altijd heel........ ja, ik weet 't niet. Dubbel.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:41 schreef Dirk. het volgende:
[..]
I wish. Michael Stokes is supergoed..
Fotografeert wel vaker van die beenloze war heroes, overigens.
Vooral omdat ze door de regering in de kou blijven staan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat Amerikaanse gedweep met War Heroes altijd heel........ ja, ik weet 't niet. Dubbel.
Behalve als t door te hard bleken dor wordt, en pluizig, want dan is t net suikerspin.quote:
Ik doe dat gewoon zelfquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:10 schreef wonderer het volgende:
Hm, ik moet morgen naar de kapper... zal ik weer es een kleurtje erin doen?
ALS ik iets doe, waarschijnlijk gewoon weer nachtzwart.quote:
Daar worden blanke mensen zo extreem bleek van alleen. Heb t ook ooit gedaan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:25 schreef wonderer het volgende:
[..]
ALS ik iets doe, waarschijnlijk gewoon weer nachtzwart.
Boeit me niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar worden blanke mensen zo extreem bleek van alleen. Heb t ook ooit gedaan.
Van dat laatste heb ik zelf geen last. Heb donkere wenkbrauwenquote:Op dinsdag 8 april 2014 17:28 schreef wonderer het volgende:
[..]
Boeit me niet.
Nadeel is wel dat ik ook mijn wenkbrauwen moet bijhouden dan.
Waarom moet ik dat dan weten joh?quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:02 schreef Ang3l het volgende:
O dat weet Bartjebart nog helemaal niet!
Het is uit met die hele mooie MB2 en zijn vriend.
En nu ga ik met de vriend vanavond GOT kijken.
Boks.quote:Op dinsdag 8 april 2014 18:28 schreef LeBeau het volgende:
Ik heb ooit een keer m'n haar geblondeerd (), maar verder blijf ik gewoon bij m'n eigen bruine (en een beetje ninja-ginger) haarkleur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |