Koperdieven zijn stom. Ze smelten zelfs kunst omquote:Op dinsdag 8 april 2014 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Godscrisis.... de hele bliksembeveiliging is hier afgelopen weekend van t dak gejatKoperdieven.... zucht.
Ik neem er twee: Esther en Helgavan.quote:Op dinsdag 8 april 2014 10:39 schreef Ang3l het volgende:
Dirk, ik zou jouw geadopteerde chineesje straks Esther-Leur noemen of zo
Fristi van Baren.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:22 schreef Dirk. het volgende:
Ik denk dat ik een eventueel kind Brinta zou noemen. Of Fristi.
Top!! En dan ga ik natuurlijk ook nog trouwen met Karen. Van Baren. Om het compleet te maken.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:39 schreef Ang3l het volgende:
Fristi van Baren.
Nee dan is Brinta leuker!
Brinta van Baren... bekt lekker!
quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:37 schreef Dirk. het volgende:
"Toe ga mee naar Snorkelland, in de diepe reeeeeeet."
Of met die dochter van Frits Barend.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:40 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Top!! En dan ga ik natuurlijk ook nog trouwen met Karen. Van Baren. Om het compleet te maken.
Vond ik echt super-leuk vroeger.quote:
Hahahaha!!quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:42 schreef Ang3l het volgende:
Of met die dochter van Frits Barend.
Dan heet ze Barbara van Baren Barend!
Is echt zó een tof mens.quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:43 schreef LeBeau het volgende:
Karen ziet er veel leuker uit als ze niet is uitgedost als een zuurstok kleuter.
Leuk is dat he?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:46 schreef Dirk. het volgende:
[..]
Is echt zó een tof mens.
Eerst vond ik haar het minst leuk, maar nu heb ik haar een paar keer ontmoet en ze is altijd zo oprecht enthousiast en lief.. En ze zingt altijd stukjes van liedjes naar me.
. "Jij de held en ik de heldin" en dan wijst ze naar me.
. Of "Wie helpt me mijn schouders in te smeren?" en dan klop ik zo op mijn borst van "ikke". En dan lachen we allebei. Jaja. #LifeOfDirk
.
Later als ik beroemd ben zal ik wel Today for you naar je wijzenquote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Leuk is dat he?Dat heb ik dus met sommige musicals, vooral als ik op de eerste rij zit. Helemaal bij het eindapplaus. Geweldig.
Ik weet niet precies wat je doet, eigenlijk. Ga je meermaals naar dezelfde voorstelling? Of bezoek je vaak voorstellingen met bepaalde acteurs? Of ga je gewoon ALLES zien?quote:Op dinsdag 8 april 2014 11:59 schreef wonderer het volgende:
Leuk is dat he?Dat heb ik dus met sommige musicals, vooral als ik op de eerste rij zit. Helemaal bij het eindapplaus. Geweldig.
Allebei. De acteurs die ik leer kennen door vaker naar dezelfde voorstelling te gaan, zie ik dan later weer terug in eenmalige shows.quote:Op dinsdag 8 april 2014 13:05 schreef Dirk het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat je doet, eigenlijk. Ga je meermaals naar dezelfde voorstelling? Of bezoek je vaak voorstellingen met bepaalde acteurs? Of ga je gewoon ALLES zien?.
.
Heeeeele mooie openingsscene. Maar de rest vd film vind ik wel meevallen. ZEKER als die kolere honden ineens en een vliegtuig stappenquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:08 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was toch ook wel een bijzondere film hoor.. Misschien wel mooier dan Frozen, nog. Drie keer janken (kun je de klok op gelijk zetten; queue the waterworks!).
Wat een bedrijf eigenlijk. Madagascar, Ice Age, Despicable Me, The Croods, etc. Allemaal best leuk hoor, maar die Disney films hebben toch meer diepgang. Het is minder plat ofzo. Verfijndere humor, écht spannend. Enfin, geen idee wat ik hiermee wilde zeggen, just a brainfart.
Yup. Maar gelukkig wel eentje die de artiesten graag zienquote:
Het doet me altijd denken aan een stuk verhaal/gedicht uit Mevrouw Veriona daalt de heuvel af. Over ene oud echtpaar:quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:12 schreef Dirk. het volgende:
[ afbeelding ]
Ugghhhhh, en dat ze hun dromen niet waargemaakt hebben en dat hij dan later dat boek vindt met haar verslagen van hun (andere) avonturen. Krijg er gewoon nu acuut een brok van in mijn keel..
Kevin is wel een van de leukste sidekicks anders...quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heeeeele mooie openingsscene. Maar de rest vd film vind ik wel meevallen. ZEKER als die kolere honden ineens en een vliegtuig stappen
Niet mee eensquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Kevin is wel een van de leukste sidekicks anders...
Ik zei ook "een van de" niet "de leukste".quote:
Maar ik vind 'm ook niet een van de leukste. Hij is een beetje Jar Jar Binksquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zei ook "een van de" niet "de leukste".
Oh. Dat kanquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik vind 'm ook niet een van de leukste. Hij is een beetje Jar Jar Binks
Tangledquote:Op dinsdag 8 april 2014 14:25 schreef wonderer het volgende:
Mijn favoriet is nog steeds Maximus het paard.
Pfffff, heftig.quote:Op dinsdag 8 april 2014 14:17 schreef Ang3l het volgende:
Het doet me altijd denken aan een stuk verhaal/gedicht uit Mevrouw Veriona daalt de heuvel af. Over ene oud echtpaar:
"Ik zou willen dat je niet wacht als mijn moment daar is.
Je mag me nog even onderstoppen, maar ook niets
meer dan dat.
En als je tijdens dat onderstoppen ook nog
heel lief lacht
zal ik jouw geveinsd geluk jou voor die keer toch
wel vergeven.
Ga niet naast bed de wisselvallige intervallen van mijn
al rotte adem tellen. Houd mijn hand niet vast
die als een want zal worden neergelegd en waarin eens
mijn hand gezeten en naar die van jou gegrepen had.
Luister niet hoe het in mijn bast beestachtig bonkt
en reutelt,
hoe de kanker daar snel nog even aan mijn botten
sleutelt
en kijk niet in mijn ogen die gebroken in hun kassen
zich aanpassen aan het aardedonker
van wat geen nacht zal zijn.
Laat mij achter in die kamer. Alleen.
Want wij twee mogen enkel van het leven zijn.
Wees zo goed deze banaliteit te negeren en ga,
naar beneden, de tuin in.
Hang er jurken aan de wasdraad en ik zal kijken
door het raam hoe zij mij salueren in de wind.
Bak bijvoorbeeld ajuinen, en laat ze enorm bruinen
in de boter, zodat ik ze kan ruiken tot boven
en denken: 'Mijn god, wat kookt zij goed!'
Maar als ik de macht nog in mijn benen heb,
en daar hoop ik op,
zal ik me vastklampen aan de trapleuning
die ik eigenlijk nog eens vernissen moest,
en zeggen: 'Ik ben al naar boven, schat,
tot straks.'
Dat kan nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|